طراحی سایت


آشنایی با ابزارهای تجزیه و تحلیل طراحی سایت

اهمیت تجزیه و تحلیل طراحی سایت یکی از کارهای لازم برای سئو و بهینه سازی طراحی سایت تهران ، تجزیه و تحلیل طراحی سایت خود و رقبا می باشد . هنگامی که طراحی سایت تهران را تحلیل و آنالیز می نماییم ، به مواردی همچون میزان موفقیت و دستیابی به هدف در طراحی سایت تهران ، میزان رضایت کاربران و مدت زمان حضور آنها در طراحی سایت تهران ، میزان موفقیت بک لینک ها و تبلیغات برای طراحی سایت تهران ، شناسایی صفحات ، مطالب ، تصاویر و ویدیوهای پر طرفدار در طراحی سایت تهران و ... دستیابی می یابیم که موجب می شوند نقاط ضعف و قوت طراحی سایت خود را بیشتر بشناسیم و با تقویت نقاط قوت و بهبود نقاط ضعف طراحی سایت تهران ، علاوه بر افزایش میزان رضایت مشتریان و موفقیت طراحی سایت ، در زمینه ی سئو نیز موفقیت بیشتری کسب می نماییم و رتبه ی بالاتری در گوگل خواهیم داشت . همچنین با استفاده از ابزارهای مخصوص ، می توانیم طراحی سایت رقبا را نیز تجزیه و تحلیل نموده و نقاط ضعف و قوت آنها را نیز شناسایی نموده تا برای پیشرفت طراحی سایت تهران خود از آن استفاده نماییم .

طراحی سایت

معرفی ابزارهای تجزیه و تحلیل طراحی سایت

1. کلیک هیت
با استفاده از این ابزار می توان صفحات پر بازدید و کم بازدید طراحی سایت تهران را شناسایی نمود .
2. گوگل آنالیتیکس
گوگل آنالیتیکس ابزاری برای آمارگیری و بهینه سازی طراحی سایت می باشد که علاوه بر میزان بازدید صفحات طراحی سایت تهران ، بخش هایی از طراحی سایت که توسط کاربران کلیک خورده اند نیز برای مدیر طراحی سایت نمایش می دهد .
3. چک مای کالرز
چک مای کالرز ابزاری برای بررسی رنگ پس زمینه و پیش زمینه ی طراحی سایت می باشد که با استفاده از نمودار ، رنگ ها را با استانداردهای جهانی مقایسه می نماید .
4. بینگ وب مستر تولز
برای استفاده از این ابزار ، آدرس طراحی سایت را به آن ارائه می دهید و این ابزار به شما اطلاعات دقیقی درخصوص کلمات کلیدی طراحی سایت تهران ، بازدید صفحات ، باگ ها و خطاهای طراحی سایت و ... را ارائه می دهد .
5. یوزر تستینگ
یورز تستینگ ، ابزاری سریع برای تجزیه و تحلیل طراحی سایت می باشد و برای بهینه سازی طراحی سایت تهران بسیار کاربردی می باشد ، این ابزار نظر کاربران در خصوص طراحی سایت را به آگاهی مدیر طراحی سایت می رساند .
6. گوگل وب سایت اپتیزیمر
این ابزار توسط خود شرکت گوگل در اختیار صاحبین طراحی سایت تهران قرار داده شده است و توسط آن می توانند موتورهای جستجوگر را نیز آنالیز نمایند و همچنین میزان ترافیک و بازدید طراحی سایت خود را افزایش بدهند و محتواهای طراحی سایت خود را نیز آنالیز نمایند .
7. فایو سِکِند تست
ابزاری برای تجزیه و تحلیل کلی طراحی سایت می باشد که این کار را به سرعت انجام داده و توسط تصاویری دراختیار مدیر طراحی سایت قرارمی دهد .
8. کلیکسپی
این ابزار کاراکترهای مورد پسند کاربران طراحی سایت تهران را نمایش می دهد . علاوه بر این خروج سریع کاربران طراحی سایت را نیز نمایش می دهد .
9. کلیک دنسیتی
این ابزار نیز طراحی سایت را به صورت همه جانبه آنالیز می نماید و صفحات کلیک شده توسط کاربران را نیز نمایش می دهد .
10. بروزر شاتس
این ابزار صفحات طراحی سایت تهران را در مرور گر های مختلف و همچنین سیستم عامل های گوناگون آنالیز می نماید و اسکرین شات آن را به مدیر طراحی سایت ارائه می دهد .
11. اکسس کالر
این ابزار وسیله ای برای تجزیه و تحلیل میزان روشنایی و تاریکی و کنتراست رنگ های طراحی سایت می باشد که نظر کاربران نیز در آن پرسیده می شود تا با بهبود رنگ های طراحی سایت ، سایت موفق تر و کاربرپسندتری داشته باشیم .
12. کلیک تِیل
این ابزار به صورت کاملا دقیق و جزئی طراحی سایت را آنالیز می نماید و اطلاعاتی نظیر مدت زمان بارگذاری لینک ها ، میزان تردید کاربران در کلیک کردن بر روی لینک ، نسبت کلیک های وارد شده بر روی لینک ها و ... را در اختیار مدیریت طراحی سایت قرار می دهد .

نتیجه گیری

شما می توانید با استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل طراحی سایت ، طراحی سایت موفق تر و کاربر پسند تری داشته باشید و با بهینه سازی طراحی سایت خود ، رتبه ی طراحی سایت خود را در گوگل ارتقاء دهید و بازدیدکنندگان و در نتیجه مشتریان بیشتری داشته باشید .

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت کرمانشاه طراحی سایت شیراز طراحی سایت تبریز سئو سایت شیراز سئو سایت تبریز طراحی اپلیکیشن در تهران طراحی سایت تهران طراحی سایت مشهد طراحی سایت کرمان طراحی سایت اراک طراحی سایت مازندران طراحی سایت اصفهان طراحی سایت قزوین طراحی سایت رشت طراحی سایت گیلان طراحی سایت ارومیه طراحی سایت شهرکرد طراحی سایت کاشان طراحی سایت خراسان جنوبی طراحی سایت گرگان طراحی سایت شاهرود طراحی سایت بوشهر طراحی سایت زنجان طراحی سایت بندر عباس طراحی سایت ساوه طراحی سایت اردبیل طراحی سایت گلستان طراحی سایت هتل طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید