طراحی سایت


آشنایی با روند اصولی طراحی سایت

با دقت در مواردی که به عنوان روندهای طراحی سایت در سال 2014مطرح گردیده متوجه خواهید شد که این موارد بیشتر نیز در سال های پیش شروع به استفاده گردیده است وعمده این موارد در حقیقت ادامه روندطراحی سایت و تکمیل کننده راه قبل می باشد. آینده طراحی سایت که بسیار روشن است ولی باید بدانیم برای بقای خود در طراحی سایت چه کارهایی راباید انجام دهیم. درج نقشه گوگل در طراحی سایت که از بروز ترین مقالات وب سایت نونگار پردازش می باشد را نیز مطالعه نمایید.

طراحی سایت

کاهش استفاده از حالت استایل در طراحی سایت

شاید برای شما هم تعجب آور باشد با اینکه زمان زیادی نیست که در css از هاور در طراحی سایت استفاده می کنیم ولی کم کم باید در طراحی سایت هایمان از این امکانات چشم پوشی کنیم چرا؟ به دو علت یکی اینکه در نتیجه برسی های انجام گرفته در خصوص رفتار کاربران در طراحی سایت به این نتیجه رسیده است که کاربران علاقه چندانی به مشاهده توضیحات جانبی با مراجعه روی یک المان ندارند وهمچین این تحقیقات نشان می دهد که در بیشتر بازدید ها کاربران متوجه ان ها نیز نمی شوند و اطلاعات مورد نشر ما اصلا نمایش داده نمی گردد.
دلیل عمده بعدی در طراحی سایت که شاید مهم تر از قبلی هم باشد این است که ابزارهای لمسی جدید امکان مشاهده این موارد را ندارند .گوشی ها وتبلت های نسل جدید که کم کم در حال جایگزینی با دستگاه های کامپیوتری است دیگر به عنوان ماوس ندارند واین یعنی ما چیزی به عنوان هاور دیگر نخواهیم داشت.

طراحی سایت

سهم طراحی سایت در بازار آزاد

سهم خود را از بازار طراحی سایت از دست خواهید داد ما نیز مثل بسیاری از شما با دیدن قابلیت های این کتابخانه جاوا اسکریپ در طراحی سایت به وجد آمدیم .نه تنها می توانیم حرکات و مواردی زیادی رابه طراحی سایت خود اضافه کنیم بلکه می دانیم که اجرای آن مشکلی در سایر مرورگرها نیز نخواهد داشت ولی مسئله اصلی این است که طراحی سایت بااین سبک معمولا حجم زیادی از پهنای باند مورد استفاده طراحی سایت را به جی کوئری اختصاص می دهد.
امروزه با استفاده از cssکه اکثر خصوصیاتی که جی کوئری برای ما ایجاد نموده بود را فراهم می نماید و همچنین یکسان سازی اکثر مرورگرها در روش استفاده از استایل ها دیگر نیاز چندانی به استفاده ازاین ابزاردر طراحی سایت احساس نخواهد شد.

طراحی سایت

مرگ طراحی سایت مجزا برای تلفن های همراه

طراحی سایت مجزا برای تلفن های همراه دیگر از آن کشمکش های سابقش با طراحی باز خوردی گذشته است واین نوع طراحی جدید توانسته سهم عمده ای از بازار طراحی سایت موبایل را نیز فراهم آورد شما دیگر نیاز ندارید دو طراحی سایت مجزا با دو ظاهر وامکانات جداگانه و احیانا مدیریت محتوای جدایی داشته باشید .تنها کافی است در طراحی سایت خود ار طراحی باز خوردی استفاده نماید .

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید