طراحی سایت


آشنایی با فرم های کاربردی طراحی سایت

فرم ها یکی از قدرتمند ترین ابزارهای طراحی سایت هستند که هر وبسایت می تواند داشته باشد، آیا شما در حال جمع آوری ایمیل های ثبت نام خبرنامه یا سوالات کاری از مشتریان بالقوه هستید اشکال کاملا قابل تنظیم است در این درس اجازه دهید شما را به اصول اولیه استفاده از فرم ها در معرفی کنید از جمله افزودن یک فرم آناتومی یک فرم پیکربندی عناصر طراحی سایت فرم پیام های موفقیت و خطا فرم ارسال افزودن یک فرم شما می توانید فرم را از پانل طراحی سایت اضافه اضافه کنید.
فقط یک بلوک فرم طراحی سایت را بکشید و آن را در جایی که میخواهید روی صفحه خود بگذارید شنا به بازی آناتومی یک فرم هنگامی که یک بلوک فرم را بر روی صفحه خود می گذارید، یک پوشه فرم را می بینید که عرض کامل عنصر اصلی آن را به ارث می برد این شامل سه عنصر طراحی سایت است فرم شامل تمام ورودی ها و عناصر فرم شما می باشد پیام موفقیت این پیامی است که یک کاربر می بیند هنگام ارسال فرم با موفقیت طراحی سایت می باشد.

طراحی سایت

پیام خطا در طراحی سایت

پیام خطا این پیام طراحی سایت است که در صورت وجود مشکل در ارسال فرم ظاهر می شود آناتومی یک فرم آناتومی یک فرم ساختار فرم شما برای سفارشی کردن فرم خود، شما می توانید محتوا را داخل عنصر ویرایش کنید. به طور پیش فرض، فرم شامل برخی از زمینه های فرم و عناصر ضروری طراحی سایت است. شما می توانید هر عنصر فرم مانند یک فیلد ورودی طراحی سایت را اضافه یا حذف کرده یا علامت کادر درون بلوک فرم برای سفارشی کرد.
فرم خود در صورت لزوم شما همچنین می توانید عناصر دیگر مانند تصاویر و بلوک های متن را اضافه کنید عناصر فرم برچسب برای توصیف عملکرد یا هدف یک فیلد فرم طراحی سایت استفاده می شود. ورودی فیلد ورودی برای جمع آوری اطلاعات تک خط، مانند پاسخ یک کلمه به یک سوال استفاده می شود. آپلود فایل فیلد آپلود فایل به بازدیدکنندگان طراحی سایت امکان می دهد تا یک فایل به فرم ارسال آنها ارسال کنند. همه چیز درباره ورود فایل آپلود طراحی سایت و نحوه سفارشی کردن آن را بخوانید.

طراحی سایت

متن زمینه فیلد طراحی سایت

بخش متن زمینه فیلد طراحی سایت متن اجازه می دهد تا بازدیدکنندگان برای ورودی چند خط داده، مانند یک پیام طولانی بار میدان جعبه بهترین استفاده برای داده های ورودی است که در آن بازدید کننده می تواند یک یا چند گزینه را انتخاب کند. درباره کادرهای تأیید بیشتر بدانید دکمه رادیویی طراحی سایت میدان دکمه رادیویی برای داده های ورودی بهتر است که در آن بازدید کننده می تواند تنها یکی از گزینه های بسیاری را انتخاب کند درباره دکمه های رادیویی طراحی سایت بیشتر بدانید.
انتخاب زمینه منو انتخاب بسیار شبیه به یک عنصر کشویی طراحی سایت رفتار می کند، جایی که می توانید لیستی از گزینه های مختلف برای بازدید کننده خود را انتخاب کنید. شما همچنین می توانید برای انتخاب های متعدد اجازه دهید. درباره انتخاب ورودی بیشتر بیاموزید. یک سرویس گوگل طراحی سایت است که به شما کمک می کند تا از طریق فرم ها از هرزنامه ها جلوگیری کنید یاد بگیرید چگونه به اضافه کنید در فرم های خود. دکمه بدون فرم کامل بدون دکمه ارسال طراحی سایت می باشد.

طراحی سایت

دکمه مخصوص طراحی سایت

این دکمه مخصوص طراحی سایت چیزی است که باعث می شود عمل فرم کامل شود باید بدانید عناصر فرم تنها می تواند درون یک بلوک فرم قرار گیرد که برای ضبط داده هایی که هنگام پر کردن فرم پر شده است، مورد نیاز است پیکربندی عناصر فرم طراحی سایت برای باز کردن پانل تنظیمات، بر روی هر عنصر فرم درون بلوک فرم دوبار کلیک کنید. شما همچنین می توانید با انتخاب عنصر طراحی سایت و فشار دادن وارد شوید به تنظیمات دسترسی داشته باشید.
تنظیمات ورودی طراحی سایت هر عنصر فرم دارای تنظیمات ورودی مختلف بر اساس نوع آن است نام تمام عناصر فرم یک فیلد نام دارند. این چگونگی شناسایی فیلد در فرم ارسالی است. مورد نیاز هر عنصر فرم دارای گزینه مورد نیاز است. این به شما اجازه می دهد تا انتخاب کنید که آیا کاربر میتواند بدون پر کردن این فیلد فرم طراحی سایت را ارسال کند. برای زمینه های ورودی و متن منطقه، مکان یاب متن است که در یک فیلد ورودی طراحی سایت خالی نمایش داده می شود.

طراحی سایت

متن نمونه طراحی سایت

این می تواند یک متن نمونه طراحی سایت یا یک توضیح از اطلاعات مورد نیاز باشد. شما می توانید یک متن حفره یا سوراخ را از منوی حالت ها سبک کنید. نوع متن در اینجا، شما انتخاب می کنید چه نوع ورودی که شما برای آن درخواست می کنید. به عنوان مثال، یک فیلد ورودی طراحی سایت با نوع متن ایمیل تنها نشانی های ایمیل را قبول می کند. یک نوع متن تلفن فقط شماره تلفن را می پذیرد. یک نوع متن رمز عبور، نویسه های تایپ شده را در فیلد ورودی طراحی سایت پنهان می کند.
فوکوس اتوماتیک طراحی سایت اگر می خواهید یک فیلد ورودی برای تمرکز هنگام بارگذاری صفحه، گزینه تنظیم فوکوس اتوماتیک را در تنظیمات فرم بررسی کنید. هنگامی که یک عنصر فرم فوکوس خودکار را بررسی می کند، صفحه بارگذاری طراحی سایت می شود و اگر آن فرم زیر بار باشد، به آن عنصر بروید عیب یابی صفحه به طور خودکار پس از بارگذاری حرکت می کند اگر صفحه شما به صورت خودکار بارگذاری طراحی سایت و کپی شود، مطمئن شوید .

طراحی سایت

گزینه ی فوکوس خودکار طراحی سایت

گزینه ی فوکوس خودکار طراحی سایت را برای تمام زمینه های ورودی فرم خود بردارید بیشتر بدانید برای اطلاعات بیشتر در مورد تنظیمات ورودی منحصر به فرد این موارد، راهنمای جداگانه خود را در کادرهای جعبه، دکمه های رادیویی و ورودی طراحی سایت انتخاب کنید دکمه ارسال دارای تنظیمات مختلف است فرم ارسال طراحی سایت فرم ارسال دکمه تنظیمات ارسال تنظیمات دکمه دو بار کلیک کردن بر روی دکمه ارسال، حالتهای تنظیمات را به نمایش می گذارد.
در اینجا می توانید تغییر دهید متن دکمه متن طراحی سایت که در دکمه ارسال نمایش داده می شود. متن پیش فرض دکمه ارسال است. منتظر متن که متن دکمه را تا زمانی که فرم ارسال شود تعویض شود. پیش فرض متن انتظار لطفا صبر کنید پیکربندی پیغام های موفقیت و خطا برای دسترسی به پیغام های موفقیت و خطا، بسته بندی فرم را انتخاب کنید و بروید به تنظیمات عناصر طراحی سایت تنظیمات بخش فرم در اینجا می توانید گزینه های حالت نمایش را ببینید.

طراحی سایت

اصول ویرایش طراحی سایت

روی حالت ای که میخواهید ویرایش طراحی سایت کنید کلیک کنید حالت عادی حالت پیش فرض که در آن شما فرم واقعی را در بوم خود مشاهده می کنید نشان می دهد که چه زمانی کاربر با موفقیت ارسال فرم را ببیند. شما می توانید متن را تغییر دهید و این را به همان اندازه دوست دارید پیام طراحی سایت را که کاربر می بیند اگر مشکلی در ارسال فرم باشد، نشان می دهد. باز هم می توانید وضعیت خطا طراحی سایت را به صورت دلخواه تنظیم کنید.
شنا به بازی نوک طرفدار توصیه می شود که یک آدرس ایمیل در وضعیت خطا در نظر بگیرید که کاربر با مشکل مواجه می شود. فرم ارسالی هنگامی که کسی فرم طراحی سایت را از طریق یکی از طراحی سایت های شما ارائه می کند، داده های ارسال شده به ایمیل ها مشخص شده در تنظیمات اطلاع رسانی فرم ارسال می شود و یا اگر شما فرم خود را برای جمع آوری تنظیم کرده اید، یا به هر مکان شخص ثالث هدایت می شوید داده های دیگر طراحی سایت را در جای دیگر قرار دهید.

طراحی سایت

تنظیمات داشبورد طراحی سایت

اگر شما به طور کامل یک وب سایت دارید یعنی این طراحی سایت یک مشتری نیست شما همچنین می توانید به این داده ها دسترسی پیدا کنید و آن را در داشبورد تنظیمات پروژه یا در داشبورد ویرایشگر مدیریت کنید. خوب است بدانیم فرم ها برای ادغام با و آسان هستند تا به شما در ساختن لیست شما بسادگی کمک کنند. اعلان فرم شما می توانید به تنظیمات اعلان فرم در تنظیمات پروژه دسترسی داشته باشید شنا به بازی در اینجا می توانید پیکربندی کنید.
که چگونه و چگونه می توانید این داده ها را دریافت کنید درباره نحوه تنظیم اعلانهای فرم یاد بگیرید فرم ارسالی اگر شما مالک این پروژه های طراحی سایت هستید، می توانید داده های ارائه شده را نیز در زیر تنظیمات پروژه دسترسی داشته باشید برگه فرم ها شما می توانید ارسال ها را در آنجا مشاهده کنید یا حتی می توانید فایل را دانلود کنید شما همچنین می توانید ارسال فرم در ویرایشگر همه چیز درباره فرم ارسال و نحوه مدیریت طراحی سایت اطلاعات فرم را بیاموزید.

طراحی سایت

مسئولیت محتوای طراحی سایت

شنا به بازی سلب مسئولیت محتوای طراحی سایت ارائه شده در اینجا فقط برای اهداف اطلاعاتی ارائه شده است و به معنای خدمت به مشاوره حقوقی نیست شما باید با مشاور حقوقی حرفه ای کار کنید تا تعیین کنید که چگونه ممکن است یا ممکن است به شما اعمال نشود. اگر وبسایت هایی را میزبانی میکنید که اطلاعات شخصی را از ساکنین اتحادیه اروپا جمع آوری میکنند برای مثال، از طریق فرم های ارسالی طراحی سایت یا اسکریپت های شخص ثالث طراحی سایت مسئولیت هایی را به عنوان کنترل کننده داده ها در اختیار دارید.
وقت خود را برای درک مسئولیت های طراحی سایت خود به عنوان یک کنترل کننده داده کنید و مراحل زیر را با دنبال کنید این فهرست چک لیست سنجش حفاظت از اطلاعات می تواند مفید باشد. اگر فرمهایی ایجاد کنید که داده های شخصی را در درخواست می کنند، مطمئن شوید که به روشنی درخواست و رضایت خود را دریافت کرده اید، مگر اینکه دیگر قانونی برای پردازش اعمال شود. اگر وب سایت های خود را برای مشتریانی که اطلاعات شخصی طراحی سایت می باشد.

طراحی سایت

مسئولیت پذیری طراحی سایت

خود را در وب سایت های خود جمع آوری می کنند، ایجاد کنید، اطمینان حاصل کنید که مشتریان خود مسئولیت های خود را به عنوان یک کنترل کننده از اطلاعات شخصی طراحی سایت آنها درک می کنند اگر از ابزارهای شخص ثالث به عنوان مثال برای اتصال فرم های طراحی سایت فوری خود به منابع داده های خارجی استفاده می کنید و با استفاده از این ادغام اطلاعات شخصی را ارسال می کنید، مسئولیت های خود را به عنوان کنترل کننده داده ها بررسی کنید. منابع مفید چگونگی طراحی سایت آماده شدن برای مقررات حفاظت کلی داده ها و آنچه که انجام می دهد.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت کرمانشاه طراحی سایت شیراز طراحی سایت تبریز سئو سایت شیراز سئو سایت تبریز طراحی اپلیکیشن در تهران طراحی سایت تهران طراحی سایت مشهد طراحی سایت کرمان طراحی سایت اراک طراحی سایت مازندران طراحی سایت اصفهان طراحی سایت قزوین طراحی سایت رشت طراحی سایت گیلان طراحی سایت ارومیه طراحی سایت شهرکرد طراحی سایت کاشان طراحی سایت خراسان جنوبی طراحی سایت گرگان طراحی سایت شاهرود طراحی سایت بوشهر طراحی سایت زنجان طراحی سایت بندر عباس طراحی سایت ساوه طراحی سایت اردبیل طراحی سایت گلستان طراحی سایت هتل طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید