طراحی سایت


آنالیز طراحی سایت

اکنون زمان خوبی برای بررسی تجزیه و تحلیل طراحی سایت شما است و ببینید که چگونه مردم به طراحی سایت شما می رسند، چه مدت طول می کشد، چه صفحات طراحی سایت به آنها نگاه می کنند، و چرا آنها قبل از اقدام اقدام می کنند.

طراحی سایت

تجزیه و تحلیل طراحی سایت

با استفاده از داده ها، می توانید اهداف ملموسی را برای چگونگی دستیابی طراحی سایت به اهداف کسب و کار خود در سال 2017 تعیین کنید. با وارد شدن به Google Analytics و ارزیابی برخی از معیارهای کلیدی طراحی سایت خود با داشتن گوگل آنالیز یا ابزار تجزیه و تحلیل دیگر در محل، با ما در تماس باشید، بررسی طراحی سایت خود را آغاز کنید. میانگین عمق صفحه طراحی سایت میانگین تعداد صفحات طراحی سایت است که فرد هنگام بازدید از طراحی سایت شما به نظر می رسد. بازدیدکنندگان را تکرار و نمایش مکرر یک صفحه طراحی سایت در یک بازدید طراحی سایت را شمارش می کنند. تعداد دفعاتی که بازدیدکنندگان از یک صفحه طراحی سایت مشخص یا مجموعه ای از صفحات طراحی سایت خود خارج شدند.

طراحی سایت

رفتار کاربران را در طراحی سایت آنالیز نمایید

میانگین کاربران زمان صرف شده در حال مشاهده یک صفحه طراحی سایت مشخص شده یا مجموعه ای از صفحات یا صفحات است. اگر مطمئن نیستید که چگونه بر روی طراحی سایت ها ایجاد کنید تا بتوانید از طراحی سایت خود استفاده کنید، می تواند کمک کند. اگر شما در حال استفاده از مبارزات بازاریابی دیجیتال هستید، می خواهم به بررسی نحوه عملکرد آنها نیز بپردازم. شما احتمالا قبلا اهداف کسب و کار خود را برای سال 2017 تعیین کرده اید. فرصت های رشد شما کجا هستند؟ چطور به آنجا خواهید رفت. اکنون زمان آن است که اهداف طراحی سایت خود را با اهداف کسب و کار جدید و عملکرد طراحی سایت سال گذشته در نظر بگیریم.

طراحی سایت

هدف از طراحی سایت خود را مشخص نمایید

مشتریان بالقوه جدیدی برای طراحی سایت که قبلا از ما شنیده اند، دسترسی نداشته باشند. از سرمایه گذاری ما در طراحی سایت ما به عنوان یک ابزار توسعه کسب و کار استفاده کنید. کسب و کار ما را در یک روش واضح و مناسب برای مخاطبان مورد نظر خود قرار دهید. میزان بازدهی را کاهش دهید. بهبود استراتژی دیجیتال ما برای جذب مخاطبان ما آنلاین. افزایش ترافیک ارجاع از رسانه های اجتماعی. این ها برخی از پیشنهادات برای نشان دادن اهداف کسب و کار شما با اهداف طراحی سایت است. در نظر داشته باشید که تمام اهداف کسب و کار و اهداف طراحی سایت باید مشخص و قابل سنجش باشند. هنگامی که اهداف شما تعریف می شود، تعیین کنید که چگونه می خواهید موفقیت را اندازه گیری کنید. برای بهبود در طراحی سایت شما. و شاید اهداف شما بدون تلاش برای تغییر این آمارها قابل دستیابی نیست. برای مثال، اگر هدف شما افزایش بازدید صفحات 10٪ در مقایسه با مدت زمانی مشابه سال گذشته باشد، تاکتیک های مختلفی که می توانید برای هدایت ترافیک به طراحی سایت خود اعمال کنید چیست. علاوه بر رانندگی ترافیک به سایت شما، شما باید آمار را بررسی کنید تا ببینید آیا محتوای شما جذاب است و به سؤالات بازدیدکنندگان پاسخ دهد.

طراحی سایت

پیاده سازی طراحی سایت

اکنون که برنامه ریزی کرده اید، وقت آن است که اقدام کنید. تیم ما می تواند به شما در دستیابی به اهداف خود کمک کند - آیا شما نیاز دارید که بدانید چگونه وبلاگ خود را به طراحی سایت خود اضافه کنید، چگونه صفحات طراحی سایت اطراف را مرور کنید یا بازدید کنندگان مناسب را به طراحی سایت خود ببرید. نگه داشتن چشم در داده های طراحی سایت شما می تواند به شما کمک کند که تنظیمات را در طول سال انجام دهید. تا پایان سال 2017 منتظر نمانید که چگونه طراحی سایت شما به شما در دستیابی به اهداف کسب و کار شما کمک کند. توصیه می کنیم برای استفاده از طراحی سایت به صورت ماهانه برای پیدا کردن فرصت ها و یادگیری نحوه کارکرد تغییراتی که انجام داده اید را یاد بگیرید. آماده برای شروع بگذارید یک جلسه برای بررسی طراحی سایت شما با هم برقرار کنیم.
طراحی سایت زیبای جدید شما زنده است! شاید شما یک سایت را جایگزین کردید که نیازهای شما را برآورده نکرد. یا شاید شما فقط یک کسب و کار راه اندازی کرده اید، و این اولین طراحی سایت شماست. حالا شما می توانید بنشینید و به افزایش ترافیک سایت خود بپردازید، درست است. ما به مشتریان کمک می کنیم که طراحی سایت های رویای خود را همیشه ایجاد کنیم و ما این سوال را خیلی زیاد دریافت می کنیم. بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و محتوای به روز شده می تواند به افزایش رتبه طراحی سایت شما در جستجوی آنلاین کمک کند، اما رسیدن به یک مخاطب بزرگتر نیازمند برنامه بازاریابی دیجیتال است. مشخص کردن چگونگی اندازه گیری اهداف خود، بخش مهمی از این مرحله است. پیگیری تبدیل و درآمد در یک سایت تجارت الکترونیک ساده است. داده های جمع آوری می شود پیچیده تر زمانی که هدف شما این است که کسی را به یک فروشگاه خرید، تماس تلفنی و یا به سادگی یاد بگیرند. حتی اگر این اقدامات برای اندازه گیری آسان نیست، هنوز می توان از آنها برای ارزیابی و ارزش گذاری استفاده کرد - این فقط کمی خلاقیت را به دست می آورد.

طراحی سایت

بودجه طراحی سایت

اگر قبلا به طور آنلاین تبلیغ کرده باشید، به نتایج پیشین کمپین به همراه رشد کلی کسب و کار برای تعیین بودجه جدید خود نگاه کنید. اگر برای بازاریابی دیجیتال جدید هستید، توصیه می کنیم یکی از روش های زیر برای تنظیم بودجه است. استراتژی کسب و کار شما نباید در طول سال جاری باشد. اما در جهان تاکتیک های دیجیتال، همه چیز تغییر می کند. در اینجا یک گام پنهان 5 برای خواندن این دور است: پیش بینی نتایج بزرگی را یک شبه انتظار نداشته باشید. بهینه سازی طول می کشد با استفاده از تاکتیک های مناسب، هدف گیری و خلاقیت، مسیری را برای بازدیدکنندگان برای ورود به طراحی سایت خود ایجاد کرده اید.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید