طراحی سایت


ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

اگر با دنیای اینترنت و طراحی سایت سر و کار دارید ممکن است با عبارت دیجیتال مارکتینگ و ابزارهای دیجیتال مارکتینگ رو به رو شده باشید. از آن جایی که رفته رفته تقریبا همه‌ی کارها به سوی اینترنتی و تکنولوژی بودن پیش رفته است به همین منظور تمام فعالیت های بازاریابی هم از طریق اینترنت و ابزارهای دیجیتال مارکتینگ هم انجام می گیرد. کسب و کارها نیاز بیش تری را به ابزارهای دیجیتال مارکتینگ را دارند. ابزارهای دیجیتال مارکتینگ را می توان به دو بخش تقسیم بندی کرد که عبارتند از: دیجیتال مارکتینگ آفلاین، دیجیتال مارکتینگ آنلاین
روش آفلاین دیجیتال مارکتینگ
فعالیت هایی که به صورت سنتی و بدون دخالت اینترنت انجام می شود روش آفلاین گفته می شود مانند:
بازاریابی محیطی
می توانید با پیشرفت تکنولوژی در اکثر نقاط شهرها مشاهده کنید. مانند بیلبوردهای الکترونیکی
رادیو مارکتینگ
رادیو مارکتینگ از ابزارهای دیگر دیجیتال مارکتینگ می باشد که همچنان رواج دارد و نه تنها در ایران بلکه در پیشرفته ترین کشورهای دنیا هم از این روش استفاده می شود.
تلویزیون مارکتینگ
یکی دیگر از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ تلویزیون مارکتینگ می باشد که از زمان های قدیم هم این روش رایج بوده همچنین بسیاری از کسب و کارها با پرداخت هزینه های بالا اقدام به تبلیغات از طریق تلویزیون می کنند.
تلفن مارکتینگ
روش دیگری از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ تلفن مارکتینگ می باشد که روش مناسبی برای بازاریابی دیجیتال مارکتینگ نمی باشد.
روش آنلاین دیجیتال مارکتینگ
روش آنلاین هم به تبلیغات هایی که با استفاده از اینترنت انجام می شود گفته می شود که در زیر مثال های ابزارهای دیجیتال مارکتینگ به صورت آنلاین را بیان می کنیم.
سئو و بهینه سازی از طریق موتورهای جستجو
اگر با طراحی سایت آشنا باشید مطلع هستید که مهمترین موضوع در این دنیای پیچیده سئو می باشد که اگر صاحبان سایت، به سئو و بهینه سازی سایت خود توجه کنند بسیار سریع تر جواب گرفته و پیشرفت چشمگیری را در حوزه‌ی کاری خود مشاهده خواهند کرد.
ایمیل مارکتینگ
ایمیل مارکتینگ یکی دیگر از موارد ابزارهای دیجیتال مارکتینگ است که برای برقراری ارتباط با کاربران می باشد یعنی صاحبان سایت اخبارهایی که لازم است مشتریان خود بدانند را مانند تخفیف ها پیشنهاد های ویژه و... را از طریق ایمیل برای آن ها ارسال می کنند.
بازاریابی محتوا
محتوا یکی دیگر از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ می باشد که اگر سایت شما از محتوای مفیدی برخوردار باشد به افزایش بازدید سایت و تبدیل بازدید کننده به مشتری کمک ویژه ای کرده اید استراتژی محتوا به این صورت می باشد که مطالبی که برای افراد جال می باشد و یا سوال ذهن بسیاری از مشتریان می باشد را در بستر محتوا قرار داده و آن را در سایت به اشتراک می گذاریم تا افراد با خواندن آن پاسخ ذهن خود را دریافت کنند و جذب سایت شوند.
موبایل مارکتینگ
موبایل مارکتینگ یکی از مهمترین موارد از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ می باشد چرا که افراد از موبایل خود استفاده‌ی بسیار زیادی می کنند بنابراین بازاریابی از این طریق می تواند بسیار تاثیرگذار باشد. روند کاری آن به این صورت می باشد که هر کاری مربوط به موبایل می باشد مانند بازاریابی پیامکی (Sms marketing) بهینه سازی اپلیکیشن های موبایل و.... را در این مسیر مورد انجام واقع می شود.
شبکه های اجتماعی
این روزها یکی از مهمترین فضایی که در زندگی افراد نقش دارند و افراد بیش تر وقت خود را در آن سپری می کنند شبکه های اجتماعی می باشد به همین منظور فعالیت شما در فضای شبکه های اجتماعی می تواند تاثیر به سزایی را در کسب و کار شما داشته باشد.
بازاریابی ویدیویی
حتما برای شما هم پیش آمده زمانی که به دنبال مطلبی هستید با سایتی مواجه شده باشید که هم متن های طولانی را داشته باشد هم با یک ویدیو کل مطالب آموزشی را بیان کرده باشد، شما هم دیدن ویدیو را ترجیح بدهید سایر کاربران هم همانند شما زمانی که ویدیویی را در مقابل متن های طولانی مشاهده کنند ترجیح می دهند تا به مشاهده‌ی ویدیو بپردازند. بازاریابی ویدیویی نیز روش دیگر از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ می باشد.
انتشار ریپورتاژ آگهی
یکی دیگر از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ انتشار ریپورتاژ آگهی می باشد با استفاده از این روش کسب و کارها می توانند محتوایی که برای افراد کاربردی می باشد را انتشار کرده و در سایت هایی که از بازدید زیادی برخوردار می باشند قرار دهند.
چت آنلاین
همانطور که در برخی از سایت ها مشاهده کرده اید در قسمت پایین صفحه سمت راست یک پنجره کوچکی که چت باکس می باشد وجود دارد. که از طریق آن می توانید هر سوالی که ذهنتان را در گیر کرده است در آن با پشتیبانان مطرح کرده و به گفتگو بپردازید این موضوع باعث می شود تا کاربران اعتماد بیش تری به سایت مورد نظر پیدا کنند. این جلب اعتماد باعث می شود تا به راحتی بازدید کننده خود را تبدیل به مشتری کنید.

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

همانطور که در دنیای مدرن زندگی می کنیم باید کارهای خود را نیز در این مسیر پیش ببریم. تبلیغات و بازاریابی های سنتی جای خود را به بازاریابی اینترنتی داده است. فعالیت هایی که در این مسیر با استفاده از دستگاه های الکترونیکی انجام گیرد به آن فعالیت ها دیجیتال مارکتینگ گفته می شود.
چرا باید برای دیجیتال مارکتینگ طراحی سایت داشته باشیم؟
در قدیم صاحب کسب و کارها هزینه های بالایی را برای ارائه تبلیغات متحمل می شدند و تبلیغات های کاغذی زیادی را انجام می دادند. اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی روش های سنتی جای خود را به روش های مدرن داده است که یکی از مهمترین آن ها هم طراحی سایت می باشد یعنی با ایجاد سایت صاحبان کسب و کارها می تواند ویترینی آنلاینی را برای خود ایجاد کنند تا به راحتی برای افراد به معرفی کسب و کارها بپردازند.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

آموزش دیجیتال مارکتینگ

روش های مختلفی برای آموزش دیجیتال مارکتینگ وجود دارد از جمله کتاب های آموزشی ، مقاله ها و ویدیو های آموزشی در بستر اینترنت همچنین دوره هایی را در آموزشگاه ها برگزار می کنند که با شرکت در این دوره ها می توانید به آموزش دیجیتال مارکتینگ بپردازید.
• چرا باید از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ استفاده کنیم؟
دیجیتال مارکتینگ دارای مزایای بسیار زیادی نسبت به بازاریابی سنتی می باشد که استفاده از آن یک امکان مهم و ضروری می باشد.
• بازاریابی دیجیتال به چند بخش تقسیم می شود؟
بازاریابی دیجیتال به دو بخش درونگرا و برونگرا تقسیم می شود.
• دیجیتال مارکتینگ برای چه کاری مناسب می باشد؟
دیجیتال مارکتینگ در واقع به پیش برد فروش و ارائه خدمات در فضای اینترنت کمک می کند.


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید