طراحی سایت


ارتقا سایت در گوگل

همانطور که میدانید طراحی‌سایت یکی از مهمترین امکانات هر کسب و کاری می باشد بعد از این که سایت خود را طراحی کردید، باید به فکر بالا آمدن سایت در گوگل باشید . ارتقا سایت در گوگل بسیار حائز اهمیت می باشد چرا که یکی از معتبرترین منابعی که افراد به آن رجوع می کنند گوگل می باشد. پس زمانی که سایت شما در گوگل بالا بیاید افراد بی‌شماری وارد سایت شما خواهند شد. برای ارتقا سایت در گوگل نیازمند اقداماتی می باشید که در بخش‌های بعدی به آن‌ها خواهیم پرداخت.
ارتقا سایت در گوگل دارای مزایایی می باشد که عبازتند از:
• مخاطبان بسیاری جذب سایت شما می شوند که تاثیر بسیار مثبتی را در کسب و کار خود مشاهده خواهید کرد
• برند فروشگاه و یا شرکت شما معروف تر خواهد شد
• در هزینه های تبلیغات بسیار صرفه جویی میشود
• مشتریان واقعی شما بیشتر میشوند

طراحی سایت

سئو سریع

یکی از آرزوهای هر کسی این است که با سئو سریع به اولویت گوگل برسد اما باید توجه کنید که با استفاده از موارد قانونی و درست به سئو سریع رسیده سپس به اولویت گوگل بروید چرا که هستند شرکت هایی که با استفاده از کلاه سیاه می خواهند اقدام به سئو سریع کنند اما به یاد داشته باشید که این حرکت ممکن است صدمات بسیاری به سایت شما وارد کند چرا که اگر گوگل متوجه این موضوع شود به سرعت سایت مورد نظر را جریمه خواهد کرد.
ما در این بخش مواردی که به شما کمک میکند تا در کمترین زمان و هزینه ممکن به بهترین نتیج سئو برسید را بیان می کنیم که عبارتند از:
• طراحی ریسپانسیو را از یاد نبرید
یکی از مهمترین مواردی که در سئو سریع باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید طراحی ریسپانسیو میباشد یعنی سایت شما علاوه بر نمایش بر روی کامپیوتر و لپ‌تاب باید بر روی سایر نمایشگرهای دیگر نیز به خوبی نمایش داده شود. افراد بسیاری کارهای اینترنتی خود را با استفاده از موبایل خود به انجام می‌رسانند.
• سرعت بارگذاری سایت خود را بالا نگهدارید
یکی دیگر از مواردی که هم برای کاربرانتان مهم می باشد هم در سئو سریع سایت باید در نظر بگیرید سرعت بارگذاری سایتتان می باشد. اگر زمانی که بازدید‌کنندگان وارد سایت شما می‌شوند با سرعت پایین رو به رو شوند شک نکنید که سایت شما را بسته به سراغ سایت های دیگری می روند. با وجود سرعت بارگذاری بالای سایت نه تنها در نظر بازدید کنندگان با ارزش خواهید شد بلکه در نظر موتورهای جستجو هم از محبوبیت بالایی برخوردار می شوید.
• محتوای سایت
موضوع دیگری که در سئو سریع باید توجه کنید وجود محتوای مناسب و مفید می باشد توجه کنید که طول محتوایی که ارائه می دهید باید طولانی ، همچنین دارای متن های جذاب، مفید، عنوان جذاب، تصاویر مرتبط و زیبا همچنین دارای نگارش صحیح و بدون هیچ غلط املایی باشد اما در مرحله‌ی اول شما باید بازدید کنندگان خود را بشناسید و بدانید که برای چه گروه افرادی چه مطالبی قرار دهید.
• به مقایسه دو محصول بپردازید
اگر صاحب سایت فروشگاهی می باشید توجه کنید که قرار دادن مقایسه دو محصول برای افراد می تواند از جذابیت بالایی برخوردار باشد افراد دوست دارند تا محصولات مختلف را بشناسند و بدانند که فرق دو محصول مشابه در چه می باشد که با توجه به نیازهایشان راحت تر اقدام به خرید کنند.
• بهینه سازی تگ عنوان
همانطور که می دانید اولین موردی که بازدید کنندگان در سایت با آن رو به رو می شوند عنوان صفحه سایت شما می باشد. این عنوان هرچقدر بیشتر جذاب باشد به همان اندازه هم در جذب کاربران و سئو سریع سایت شما موثر خواهد بود.
• فعالیت در شبکه های اجتماعی
همانطور که می دانید افراد زیادی وقت خود را در شبکه های اجتماعی می گذرانند به همین منظور فعال بودن کسب و کار شما در آن فضای شبکه های اجتماعی می تواند نقش مهمی را برای گسترش کسب و کار شما داشته باشد.
• مدیریت کردن صفحات 404
بسیاری از کارها مانند تغییر سیستم مدیریت محتوا، طراحی دوباره سایت، تغییر ساختار داخلی سایت، تغییر لینک ها و.... می تواند دلیلی مبتنی بر اینکه صفحات سایت شما بر URL قبلی بارگذاری نشده همچنین غیرقابل دسترس می باشد. مدیریت کردن صفحات 404 یکی دیگر از موارد مهم د سئو سریع می باشد.
• به روز رسانی های منظم
زمانی که اقدام به طراحی سایت کردید باید در مدت زمان کوتاهی اقدام به به روز رسانی کنید هرچقدر سایت شما از به روز رسانی های منظم برخوردار باشد از رنکینگ بالاتری در موتورهای جستجو برخوردار خواهید شد.
• ایجاد لینک های داخلی و خارجی
وجود لینک های داخلی و خارجی باعث می شود ارزش و اعتبار سایت شما در نظر کاربران بالا رفته همچنین به سئو سریع شما کمک کند.. اما توجه کنید که بعد از اینکه اقدام به لینک سازی کردید هر چند وقت یک بار لینک ها را چک کنید تا با مشکلی مواجه نشوند.
• ساختار سایت
ساختار سایت شما باید از ساختار مناسبی برخوردار باشد تا بازدید کنندگان و موتورهای جستجو به راحتی متوجه سایت شما شوند. ساختار سایت یکی دیگر از موارد مهم در سئو سریع می باشد.

طراحی سایت

هزینه افزایش رتبه سایت

همه‌ی این مواردی که بیان شد موارد مهمی بود که در سئو و بهینه سازی باید توجه کنید لازم به ذکر است که شما به تنهایی قادر به انجام این کارهای نیستید بلکه باید به یک فرد سئوکار حرفه ای و دارای دانش و تجربه‌ی بالا بسپارید تا به نحو احسنت کارهای سایت شما را انجام دهد هزینه افزایش رتبه سایت هم هزینه مشخصی نمی باشد بلکه با توجه به نیازها و درخواست های مشتری قابل تغییر می باشد که شما می توانید با مشاوره گرفتن از شرکت های مختلف شرکت نهایی مورد نظر خود را انتخاب کنید.


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید