طراحی سایت


استراتژی محتوا نویسی در طراحی سایت

جری کائو استراتژیست محتوا در است و برنامه ریزی و جایی که او در برنامه و محتوای آنلاین در طراحی سایت است. برای بستن سیم و مدل سازی پلت فرم برای جزئیات و تصاویری از چگونگی تست قابلیت استفاده در طراحی سایت، از کتاب الکترونیکی تست و طراحی استفاده کنید. قبل از شروع بهبود ، ابتدا باید کسب و کار را درک کنید. چه مشکلی حل می شود و چگونه پول می گیرد کجا موفق شده است، و کجا می تواند آن را در طراحی سایت بهبود بخشد همانطور که در راهنمای فرآیند طراحی طراحی شده است، این اولین گام فاز تعریف محصول است.
از آن جایی که ما مدل کسب و کار را تجزیه و تحلیل می کنیم، تعیین اینکه پیشرفت های ضروری است، و سپس فرضیه های ما و برنامه تست را در طراحی سایت تعریف کنیم. ما توضیح خواهیم داد که چگونه یک کسب و کار را با استفاده از یک چارچوب ناب، ساختن بخش کاربری مناسب و سوالات و تصمیم گیری در مورد آزمون های قابلیت استفاده مناسب در طراحی سایت توضیح دهیم. ما همچنین بینش های تست ما را توضیح می دهیم و تصاویری از این که چگونه از تمرکز ما در طراحی سایت مجدد تأثیر می گذاریم، نشان می دهیم.

طراحی سایت

ایده های تجاری مناسب جهت ایجاد طراحی سایت

ما برای اولین گام از طراحی سایت مجدد خود را انتخاب کردیم زیرا را به عنوان یک تجسم بسیار سبک وزن در عین حال جامع از اینکه چگونه یک کسب و کار، کار می کند انتخاب کردیم. برای اهداف ما، بوم نان یک راه عالی برای درک بینش های عملی با حداقل کارهای کاغذی بود. اختراع شده توسط مدیر شرکت با تمرکز بر مشکلات مشتری، راه حل های پیشنهادی و معیارهای موفقیت، به طور مستقیم در قلب کسب و کار در طراحی سایت قرار می گیرد. از آنجایی که بیشتر برای شروع کسب و کار برای طراحی سایت ایده های تجاری خود استفاده می شود.
بوم را برای یک کسب و کار بزرگ موفق مانند تعدیل کردیم. ما شما را با تمام اسناد و مدارک تحمل نخواهیم کرد، بنابراین اجازه دهید نگاهی به چگونگی انجام این کار برای اهداف با به عنوان مثال با استفاده از کارت پستال شما می توانید قالب های ایمیل را بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی در طراحی سایت ایجاد و ویرایش کنید! شامل بیش از جزء برای کمک به ایجاد قالب های ایمیل سفارشی سریعتر از همیشه قبل از. اکنون سعی کنید به صورت رایگان است.

طراحی سایت

نقش پلت فرم تبلیغاتی در طراحی سایت

کسب و کار نتیجه می گیرد که یکی از عوامل موفقیت تعریف ، اثر شبکه آن در طراحی سایت است. کاربران نوشتن بررسی، که بررسی بیشتر و کاربران جدید را تشویق، ایجاد یک حلقه ویروسی که منجر به غالب در فهرست کسب و کار محلی است. در آن لحظه، به اندازه کافی کاربران به عنوان یک پلت فرم تبلیغاتی به عنوان مالی جذاب در طراحی سایت است. در حالی که سه ویژگی اصلی آن همه با یکدیگر همکاری می کنند تا بتوانند به این توده بحرانی دست یابند، تصمیم گرفتیم که مهمترین ویژگی ها عبارتند از تابع جستجو و معماری اطلاعات. اگر مردم نمی توانند آنچه را که مرتبط هستند پیدا کنند، نمی توانند بررسی کنند، که البته دیگران را در طراحی سایت تشویق نمیکند. طراحی مجدد ما نیاز به سازماندهی و هدایت افراد به اطلاعاتی دارد که آن ها در طراحی سایت می خواهند. بهترین شرکت طراحی سایت در تهران می توان به شرکت نونگار پردازش اشاره کرده که با سابقه ی بی نظیر خود در حوزه ی طراحی سایت تاکنون نمونه کارهای بسیار درخشانی را در کارنامه ی خود قرار داده است.

طراحی سایت

تبدیل اطلاعات کسب و کار متناسب به نیازهای کاربران در طراحی سایت

حالا که ما نتیجه دلخواه طراحی سایت مجدد را می دانستیم، باید تعیین کنیم که کدام کاربر باید سود ببرد. این کاربران جدید بودند کاربران قدرت یا افرادی که از آن استفاده می کنند یک بار در یک زمان برای پیدا کردن پاسخ، ما بررسی کردیم که چه کسی میتواند بیشترین تاثیر تجاری را در طراحی سایت داشته باشد. با نگاهی به شماره های که در طراحی سایت خود منتشر شده، می بینیم که خرید بیش از میلیون بازدید کننده منحصر به فرد ماهانه و میلیون بازدید محلی از ماه دوم سال انجام نشده است. مهمتر از همه، در نهایت سودآور و در حال رشد با چشمگیر با بررسی افزایش سالانه بیش از سال و بازدید کنندگان ماهانه منحصر به فرد افزایش آنجایی که کسب و کار در حال حاضر یک پایگاه کاربری بسیار وسیع را در اختیار دارد، تصمیم گرفتیم که فرکانس استفاده و نگهداری کاربر یک منطقه جالب تر برای کشف در طراحی سایت باشد.
بنابراین بخش هدف ما، کاربران نیمه مکرر خواهد بود. نیل پاتل، مدیر عامل شرکت ، توصیه می کند که کلید نگهداری کاربر، سرعت به آه است و سرعت که کاربران جدید تصمیم می گیرند که به کاربران قدرت تبدیل شوند، زیرا آنها حقیقت وعده های خود را احساس می کنند. برای او، اضافه کردن یا کم کردن ویژگی ها می تواند به ارزش محصول در طراحی سایت اضافه شود. با توجه به این موضوع، تصمیم گرفتیم سوالات درستی را مطرح کنیم چه ویژگی هایی در هنگام انتخاب یک رستوران استفاده می کنید مانند عکسها، رتبهها و غیره آیا کاربران می توانند یک رستوران بر اساس چند معیار خاص انتخاب کنند آیا کاربران می دانند که چگونه موارد را در طراحی سایت ذخیره و بازیابی کنند آیا کاربران می توانند در یک زمان خاص باز یک مکان خاص باز کنند با بررسی سؤالات فوق، ما امیدوار بودیم بینش هایی را پیدا کنیم که ممکن است کاربران نادر را به کاربران قدرت در طراحی سایت تبدیل کند.

طراحی سایت

برنامه ریزی و اجرای آزمون های کاربردی مناسب در طراحی سایت

از آن جایی که پروژه ما بر اساس استراتژی طراحی سایت بود، ما می خواستیم جامع و همچنین هزینه های کارآمد باشد. ما تست از راه دور بدون نظارت را در طراحی سایت انتخاب کردیم که شامل تجزیه و تحلیل مرتب سازی کارت های فیلم برداری شده، مرتب سازی درختی و یک آزمایش روی اولین کلیک بود. این تست ها به ما اجازه می دهند تا نحوه چگونگی استفاده از تست شرکت کنندگان از محصول در زندگی خود، چگونگی تعیین اولویت بندی اطلاعات و اقدامات محبوب را در طراحی سایت یاد بگیرند در اینجا، 3 بینش بالا است که ما از آزمایش های غیرمنتظره خود آموخته ایم تابع جستجو نقطه شروع اولیه برای هر کاردر طراحی سایت بود رویدادها بسیار قابل توجه نبودند، بنابراین ما نیاز داشتیم آنها را بصری تر در طراحی سایت کنیم ما باید برای کسب و کار پس از ارجاع، آسان تر کنیم.

طراحی سایت

تست کاربر ضبط شده با ویدئو در طراحی سایت

ما این روش را در طراحی سایت انتخاب کردیم زیرا تعادل کامل بین هزینه ها و مزایا بود. از آنجایی که ما می خواستیم پروژه را از ابتدایی تا طراحی مجدد در حدود 3 هفته تکمیل کنیم، تست کاربر غیرمجاز به ما اجازه می دهد سریعا به کار خود، برنامه ریزی ساده و شرکت کنندگان را همزمان در طراحی سایت انجام دهیم. شما می توانید بر روی تصویر زیر کلیک کنید و انواع وظایف و بازخورد هایی را که ما توانستیم از کاربران ثبت کنیم را ببینیم. همانطور که در تست و طراحی سایت کاربر کتاب الکترونیک مورد بحث قرار گرفته است، تست کاربر ضبط شده با فیلم ضبط می کند تا مسائلی را شناسایی کند که ممکن است در حین آزمایش مدرن نباشند.
این به این دلیل است که در حالی که تست مدرن امکان بازخورد دادن و رها کردن را فراهم می کند، جایگزینی برای اجازه دادن به کاربران در ارتباط با یک محصول در محیط طبیعی خود در طراحی سایت وجود ندارد. هر دو روش تكميلي هستند و تست مديريتي به شما كمك مي كند تا از كاربراني كه با دقت فراوان صحبت مي كنيد، ياد بگيريد، در حالي كه تست بدون تكرار به شما اجازه مي دهد كه چگونه كاربران با محصولات در تنظيمات طبيعي در طراحی سایت ارتباط برقرار كنند .توصیه آزمایش مدون در اوایل فرایند توسعه را می دهد، در حالی که تست بدون مدرک می تواند هر زمان در طراحی سایت انجام شود.

طراحی سایت

مرتب سازی کارت در طراحی سایت

تمرینات مرتب سازی کارت ما به ما کمک کرد تا بدانیم که چگونه کاربران محتوا را در طرحی سایت سازماندهی می کنند، که بینشی برای تصمیم گیری های ناوبری و برچسب گذاری فراهم می کند. دانا اسپنسر، متخصص مرتب سازی کارت و مؤسس معتقد است که در حالیکه مرتب سازی کارت ممکن است یک ساختار نهایی را ارائه نکند، کمک می کند تا به سوالات مربوط به معماری اطلاعاتی که برای طراحی سایت نیاز دارند پاسخ دهد. دو نوع مرتب سازی کارت وجود دارد: باز کردن کارت مرتب سازی و شرکت کنندگان آزمون کارت های ارائه محتوای طراحی سایت را بدون گروه بندی تاسیس شده است. سپس از آن ها خواسته می شود که کارت ها را به گروه هایی اختصاص دهند که برای آنها اهمیت دارد و این گروه ها را در طراحی سایت برچسب گذاری می کنند.
مرتب سازی کارت بسته و شرکت کنندگان آزمون کارت های داده شده با محتوای طراحی سایت را نشان می دهند و گروه هایی که قبلا برچسب دارند نشان داده می شوند. سپس از آنها خواسته می شود که کارت ها را به این گروه ها سازمان دهند. به خاطر زمان بندی، ما یک نوع کارت بسته را اجرا کردیم، زیرا ساده تر است که موجود را مجددا سازماندهی کنیم. نوع کارت بسته ما نشان داد که چگونه کاربران ممکن است با ویژگی فیلتر ارتباط برقرار کنند مانند اجازه حیوانات اگر زمان بندی و منابع مطلوب به ویژه اگر شما در حال ایجاد یک طراحی سایت جدید بسیار توصیه می شود که شما همچنین یک کارت باز را اجرا کنید و به این ترتیب شما می توانید خود را از زمین تا در صورت نیاز در طراحی سایت بازسازی کنید.

طراحی سایت

تست اول کلیک کردن در طراحی سایت

یک آزمایش اول کلیک می کند که یک شرکت کننده آزمون برای اولین بار روی یک رابط کاربری برای تکمیل وظیفه خود در طراحی سایت کلیک کنید. همانطور که در راهنمای تست کاربردی توضیح داده شده، اولین کلیک به هنگام ناوبری طراحی سایت بسیار مهم است زیرا کاربران فرصتی دیگر برای ایجاد اولین نتیجه را به شما نمی دهد. اهمیت اولین کلیک بهترین نتیجه را می توان پذیرفت که باب بیلی، ارشد نوآور در ادوبی، در سال در طراحی ادغام شد. او متوجه شد که وقتی اولین کلیک کاربر در مسیر درست است، درصد موفق خواهد شد.
وظیفه وقتی آنها مسیر اشتباه را پایین می کشند، تنها موفق می شوند. با توجه به اینکه صفحه اصلی با گزینه ها شهرهای نوک بالا، رویدادهای محبوب در نوار کناری و غیره پر می شود، این تست به ما اجازه می دهد تا ببینیم کدام بخش بصری تر است و ما می توانیم ویژگی های آن را در طراحی سایت کاهش دهیم. خوشبختانه، تست اول کلیک، یافته های انجام شده در دو آزمایش قبلی را تأیید کرد. ما همیشه توصیه می کنیم انواع مختلفی از آزمایشات را به عنوان چک و تعادل در طراحی سایت انجام دهید.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید