طراحی سایت


استفاده از رنگ های پایه در طراحی سایت

اگر طراحی سایت رنگ پایه شما آبی روشن همانطور که در تصویر زیر دیده می شود، می توانید یک طرح تک رنگ را با انتخاب دو رنگ دو بلوز طراحی سایت روشن تر و دو سایه دو بلوز تیره تر ایجاد کنید. این طراحی سایت رنگی تک رنگ از با استفاده از ساخته شده است اشباع رنگ و سبک اشباع شدت رنگ را توصیف طراحی سایت می کند. افزایش اشباع باعث می شود که رنگ غنی تر و تیره تر باشد، در حالی که کاهش اشباع باعث می شود که آن فواید و سبک تر شود. وقتی طراحی سایت ما می گویند آبی روشن یا سبز تیره ما تغییرات در اشباع طراحی سایت را توصیف می کنیم. رنگ درجه را تعیین می کند که رنگ را می توان به عنوان مشابه طراحی سایت با رنگ قرمز، نارنجی، زرد، سبز، آبی، نارگیل و بنفش رنگ های رنگین کمان طراحی سایت توصیف کرد. بنابراین هنگامی که یک رنگ را به عنوان سبز آبی رنگ توصیف می کنید، شما از دو رنگ آن را تعریف می کنید. طراحی سایت همچنین به عنوان ارزش یا تن شناخته می شود، روشنایی درک شده یک رنگ در طراحی سایت مقایسه با سفید خالص را تعریف می کند. طرح رنگ اقتباس از سیستم مونسل طراحی سایت مجوز تحت از طریق رایانه های شخصی یک چرخ رنگ پایه حاوی رنگ استاندارد طراحی سایت استفاده شده برای است طرح رنگی خوردن هر تکه ای از پای نشان دهنده طراحی سایت یک خانواده از رنگ است که می تواند با اشباع، رنگ، رنگ، سایه و مخلوط رنگ های طراحی سایت حاصل شود. رنگ ترکیبی به عنوان مثال، زرد و نارنجی طراحی سایت حاصل از مخلوط کردن مقادیر برابر با رنگهای پایه زرد و نارنجی است. قرمز، زرد و آبی رنگ اصلی هستند. بنفش، نارنجی و سبز رنگ های ثانویه هستند. همه چیز دیگر رنگ سوم است، ترکیبی از رنگ های اولیه و ثانویه طراحی سایت است.

طراحی سایت

عدم استفاده از رنگ های متنوع در طراحی سایت

طراحی سایت رنگی را برای انتخاب طرح های رنگی استفاده می کنند که در چهار طعم قرار می گیرند. نوع طراحی سایت از طریق رنگ زدن خانواده های رنگی از چرخ رنگ، طرح های رنگی ایجاد می کنند. این معمولا هنگامی که شما یکی از الگوهای طراحی سایت را دنبال می کنید بهتر است. تک رنگ یک طراحی سایت رنگی تک رنگ شامل رنگ های مختلف، سایه ها و اشباع رنگ یکپارچه می باشد. آنها بسیار منسجم هستند، اما خطر ابتلا به یکنواختی طراحی سایت را افزایش می دهند. یک طرح رنگی تک رنگ بر پایه بنفش طراحی سایت تکمیلی بر اساس دو رنگ از طرف مقابل چرخ رنگ است. از آنجا که دو رنگ متفاوت خواهد بود، چنین طراحی سایت می توانند بسیار تاثیر گذار و قابل توجه باشند. راهنمایی طرفدار رنگ مکمل را برای تماس هایتان به عمل طراحی سایت انتخاب کنید با استفاده از طرح زیر، اگر پس زمینه صفحه شما نعناع سبز باشد، ممکن است از دکمه برای صورتی استفاده کنید طراحی سایت رنگی تکمیلی بر اساس سایه های سبز و قرمز است. طراحی سایت مشابه دارای سه رنگ هستند که در کنار چرخ های رنگی قرار می گیرند. با توجه به طراحی سایت تونل، این طرح ها می توانند یک احساس کاملا یکپارچه و یکپارچه ایجاد کنند بدون یکنواختی یک طراحی سایت رنگ مشابه با رنگ قرمز، نارنجی و زرد برای ایجاد یک طراحی سایت رنگ سه زبانه، یک مثلث برابر یک مثلث که هر سه طرف یکسان هستند را روی چرخ رنگ بکشید و سه رنگ را در نقاط مثلث انتخاب کنید. این یک طراحی سایت متنوع و در عین حال متوازن ایجاد می کند.

طراحی سایت

اصول استفاده از رنگ بنفش در طراحی سایت

طرح رنگ سه گانه بر پایه بنفش، بژ و سبز روانشناسی طراحی سایت رنگ هر رنگ تن و معانی خاص خود را دارد. با دقت انتخاب رنگ شما، می توانید کل پیام یک طراحی سایت را تقویت کنید. نکته معانی رنگ می تواند به طور چشمگیری در سراسر فرهنگ های طراحی سایت و مناطق متفاوت باشد. شرح زیر بیشتر برای طراحی سایت است. این رنگ پر جنب و جوش، تهاجمی می تواند به معنای مختلفی بسته به زمینه، اما همه این کار را با قدرت و شاد انجام می دهد. ترکیب طراحی سایت آن را با سیاه و سفید برای احساس مردانه، تهاجمی مناسب برای یک ماشین ورزشی طراحی سایت آن را با سفید و طلایی ترکیب کنید و از عشق و شوریت طراحی سایت صحبت کنید. قرمز نیز نشان دهنده خطر است فکر کنید توقف علائم و خون فکر می کنم صلیب سرخ نارنجی گرما، اما کمتر تهاجمی از قرمز طراحی سایت نارنجی است که از دست دادن سخت است که توضیح می دهد استفاده از آن در ساخت و ساز طراحی سایت ایمنی، و تجهیزات شکار همچنین عملا فریاد می زند، سیب، طراحی سایت گرما نارنجی می تواند یک فضای سرگرم کننده و پر انرژی طراحی سایت ایجاد کند. زرد نشان دهنده خورشید، گرما و تابستان است. این نیز قابل مشاهده ترین رنگ در طیف است، بنابراین واقعا از شما در طراحی سایت می کند. به خصوص در هنگام استفاده از وسایل ایمنی طراحی سایت اتوبوس های مدرسه و تاکسی، این امر به ویژه چشمگیر است. با این همه، مراقب باشید، زیرا بسیاری از افراد آن طراحی سایت را تحریک کننده می دانند.

طراحی سایت

اصول استفاده از رنگ آبی در طراحی سایت

طراحی سایت آبی سیاره ای گرمسیری و عجیب و غریب را حرفه ای می سازد. با توجه به ارتباط بلند آن با آب، ما به رنگ آبی به عنوان طراوت و پاکیزگی طراحی سایت فکر می کنیم. با این حال، سایه های تیره تر از آبی می توانند از غم و اندوه طراحی سایت استفاده کنند. به همین دلیل است که ما آن را بلوز می نامیم سبز به عنوان رنگ بیشتر طراحی سایت زندگی گیاه، سبز احساس رشد و سلامتی را به ارمغان می آورد، و آن را برای محصولات طراحی سایت ارگانیک، محیط زیست و سالم مناسب می کند. ترکیب آن با بلوز و قهوه ای برای گرفتن طبیعت. سبز همچنین ثروت و مالی را در طراحی سایت نشان می دهد. رنگ قهوه ای شما در وب به نظر بسیار قهوه ای نخواهید دید، طراحی سایت احتمالا به این معنی است که به نظر می رسد اشتباه است. اما اگر طراحی سایت شما به دنبال ایجاد یک حس زمستانی و لوکس هستید، شاید برای یک طراحی سایت مد پیشرفته، کامل باشد. رنگ بنفش در روم باستان تنها ثروتمندان می توانند بنفش را خرج کنند رنگ از پوسته های حلزون ساخته شده است. این انجمن طراحی سایت در طول قرن ها بعد از آن باقی می ماند و رنگ بنفش را برای مارک های لوکس طراحی سایت تولید می کند. هنگامی که با قرمز طراحی سایت همراه است، می تواند صمیمی و عاشقانه احساس کند. با سفید و پینک، آن طراحی سایت مانند می شود.

طراحی سایت

 


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید