طراحی سایت


استفاده از قالب های مدرن و جدید در طراحی سایت

جعبه انعطاف پذیر سی اس اس یا فلس باکس یک حالت طرح جدید برای بهبود ترتیب موارد در یک صفحه است که همچنین می تواند جهت ها و سفارشات را در یک ظرف در طراحی سایت مدیریت کند تا اندازه های مختلف روی صفحه نمایش و دستگاه های نمایش متفاوت را مدیریت کند. این یک مدل جعبه ای است که تغییر عرض یا ارتفاع موارد کودک را که فضای موجود را بدون استفاده از شناور ها پر می کند، در طراحی سایت تغییر می دهد.
بسیاری از طراحان و برنامه نویسان از یک طرح فلکس باکس استفاده می کنند تا با استفاده از یک کمی از کد، به راحتی عناصر را در اندازه های مختلف صفحه نمایش در طراحی سایت قرار دهند. این موجب صرفه جویی در زمان زیادی در فرایند توسعه در طراحی سایت می شود. خوشبختانه، بوت استرپ پشتیبانی فلکس باکس را اضافه کرد. در آموزش امروز ما قصد داریم با ها در طراحی سایت کار کنیم و نحوه فعال سازی آن را در اجزای گرید خود بوت استرپ کنیم.

طراحی سایت

فعال کردن فلکس باکس در طراحی سایت

با استفاده از فایل های اصلی ساس در داخل بسته بوت استرپ به متغیر انیبل در فایل جهت طراحی سایت بروید. به طور پیش فرض این به اشتباه تنظیم شده است، اگر شما این را به درست و مجددا مجددا تنظیم کنید، تمام اجزای شبکه بلافاصله به فلکس باکس در طراحی سایت تغییر می کنند و شما نیازی به تنظیم نحوی اچ تی ام ال ندارید. اینترنت اکسپلورر فلکس باکس را در طراحی سایت پشتیبانی نمی کند، اما در گزینه بوت استرپ اضافه شده است.
شما می توانید این را با مرور فایل واری ابل در پوشه اس سی اس اس در طراحی سایتس نصب کنید. بوت استرپ در طراحی سایت بیایید آنرا امتحان کنیم من از ان پی ام و گرانت استفاده می کنم تا بوت استرپ را مجددا کامپایل کنم اما برای استفاده از ابزارهای کامپایلر ساس در طراحی سایت استفاده می کنم. متغیر انیبل را به ترتیب با استفاده از فرمان گرانت در ترمینال یا دستور کامند در طراحی سایت تنظیم کنید.

طراحی سایت

فلکس باکس در طراحی سایت

هنگامی که ما فلکس باکس را فعال می کنیم به طور خودکار هر ستون را به موارد انعطاف پذیری مطابق با ارتفاع ستون در طراحی سایت تبدیل می کند. تمام سیستم شبکه کلاس های از پیش تعریف شده تغییر از شناور به نمایش در طراحی سایت. با استفاده از کارت پستال شما می توانید قالب های ایمیل را بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی در طراحی سایت ایجاد و ویرایش کنید! شامل بیش از 100 جزء برای کمک به ایجاد قالب های ایمیل سفارشی سریعتر از همیشه قبل از اکنون سعی کنید به صورت رایگان!
تنظیم فلکس باکس در طراحی سایت با استفاده از ویژگی فلکس ما می توانیم مشخص کنیم که چگونه محصولات انعطاف پذیر در جعبه انعطاف پذیر در طراحی سایت نمایش داده می شود، با تنظیم جهت محور اصلی محفظه انعطاف پذیر. دو جهت اصلی ما می توانیم استفاده کنیم ردیف نمایش موارد انعطاف پذیری افقی ستون نمایش محصولات فلکس به صورت عمودی در طراحی سایت با توجه به زیر سی اس اس ما می توانیم هر مورد انعطاف پذیر را از چپ به راست در کنار یکدیگر در طراحی سایت قرار دهیم.

طراحی سایت

فلکس معکوس در طراحی سایت

با استفاده از مقدار ستون ما می توانیم مسیر را تنظیم کنیم موارد انعطاف پذیر را در ستون از بالا به پایین در طراحی سایت مرتب کنید. ستون فلکس در طراحی سایت علاوه بر این شما همچنین می توانید جهت انعطاف پذیری موارد را از پایین به بالا با استفاده از مقدار ستون معکوس در طراحی سایت تنظیم کنید. شما همچنین می توانید کنترل کنید که چگونه هر مورد آن درون ظرف ظاهر می شود با استفاده از پروپرتی با استفاده از مقادیر عدد صحیح در طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن مقدار عدد صحيح منفی است.
آیتم را در گوشه سمت چپ ظرف قرار می دهد و مقدار عدد صحیح مثبت آن را به سمت راست در طراحی سایت می برد مقدار پیش فرض است مرکز فلکس در طراحی سایت توجه داشته باشید که اینترنت اکسپلورر دارای چندین مسئله شناخته شده است که نیازمند استفاده از یک پیشوند در طراحی سایت است و تنها از نحوه استفاده از نسخه قدیمی استفاده می کند. سیستم های شبکه در طراحی سایت اکثر سیستم های شبکه استفاده از یکی از دو روش طرح شناور یا اینلاین اما هیچ یک از این روش ها واقعا برای طرح بندی مورد استفاده قرار نگرفتند.

طراحی سایت

ناوبار در طراحی سایت

ناوبار یکی از ویژگی های برجسته طراحی سایت مبتنی بر بوت استرپ است. کد اصلی شامل یک ظاهر طراحی شده برای لوگو طراحی سایت و پیوندهای ناوبری اولیه است. با تشکر از فلکس باکس آن را به مشکل سفید فضای بین درون خطی مورد بلوک و برخی از مسائل مربوط به این مسئله را در طراحی سایت حل کند. پشتیبانی فلکس باکس در نهایت به بوت استرپ رسیده است. اگر چه سبک های طرح بندی سی اس اس جدید با تغییر یک متغیر آسان است.
اما در هنگام فعال کردن فلکس باکس برای پروژه طراحی سایت، باید از پایه کاربر خود آگاه باشید. هماهنگی ناوبار در طراحی سایتو بهینه سازی سایت اگر میخواهید عناصری از نوار نوک خود را تراز کنید، می توانید از کلاس پال لفت برای دستیابی به این ویژگی در طراحی سایت استفاده کنید. ناوبار کشویی در طراحی سایت منوهای کشویی بخش مهمی از هر نوار ناوبری است. شما می توانید با اضافه کردن یک کلاس دراپ دان به یک عنصر لایب در لیست ناوبار در طراحی وب سایت اضافه کنید.

طراحی سایت

ابزار طراحی سایت جهت توسعه دهندگان مدرن

توسعه دهندگان وب در انتهای بخش مسئولیت بزرگی را برای طراحی پوسته های پیکسل کامل در طراحی سایت انجام می دهند که به درستی در تمام مرورگرهای وب اجرا می شوند. با گذشت زمان، مرورگرهای پیشرفته تر و ابزارهای پیشرفته تر، در طراحی سایت ساده تر شده اند. در حالی که همه در مورد اچ تی ام ال و سی اس اس می دانند، افراد کمتری در مورد ساس و اچ ای ام ال می دانند. توسعه پایانی جلو در هر سال گذشته پیشرفت می کند و نقش توسعه دهنده
برای جلوگیری از این تغییرات در طراحی سایت است. شما همچنین باید ویژگی داده ها را همراه با ترو اضافه کنید تا نشان دهد که آیا این عنصر میتواند یک پنجره پاپ آپ و همچنین اریا را نشان دهد وضعیت یک عنصر کشویی. برای هر آیتم از لینک کشویی شما باید دراپ دان را اضافه کنید تا سبک را روی آن در طراحی سایت اضافه کنید. اگر شما با مهارت های جلویی خود کمی احساس تنهایی کرده اید یا فقط می خواهم یک تجدید نظر در مورد برخی از تکنیک های جدیدتر، این راهنما برای شما در طراحی سایت مناسب است.

طراحی سایت

پیش پردازنده CSS در طراحی سایت

شاید پیش پردازنده سی اس اس به خوبی شناخته شده ساس باشد، که به دنبال آن از سوی لس در طراحی سایت است. اینها هر دو کتابخانه ای از کد هستند که نحو سی اس اس سفارشی را تجزیه می کنند تا کد پویا و مدولار بیشتری ایجاد کند. اصطلاح ساس به تکنولوژی و نحو اشاره دارد. فایل های ساس همچنین می توانند فایل های اس سی اس اس در طراحی سایت باشند. کمتر همان چیزی است که فقط با نحو متفاوت است ساس و کمتر زبانها را در خود ندارند.
اما بیشتر شبیه به پسوند سی اس اس هستند. کد ساس به سی اس اس خالص کامپایل می شود. بزرگترین تفاوت بین ساس و کمتر، به غیر از نحو، این است که چگونه در طراحی سایت کار می کنند. ساس در روبی اجرا می شود در حالی که کمتر در جاوا اسکریپت یا با نود اجرا می شود. من چندین ابزار و منابع محبوب را پوشش می دهم که هر توسعه دهنده ی جلویی باید از آن در طراحی سایت استفاده کند یا حداقل آن را بشناسد.

طراحی سایت

اهمیت گیت در طراحی سایت

گیت یک سیستم کنترل نسخه است که به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا بدون نوشتن کار قبلی، کد را بنویسند. این امکان وجود دارد که از طریق انشعاب جایی که عکس های مختلف یک پروژه طراحی سایت را می توان مانند یک بایگانی ذخیره کرد. با گیت امکان پروژه فعلی شما وجود دارد، سعی کنید یک ویژگی جدید اضافه کنید، سپس اگر دوست دارید آن را در طراحی سایت ذخیره کنید یا آن شاخه را حذف کنید اگر آن کار نمی کند.
لطفا توجه داشته باشید که پیش پردازش سی اس اس نیاز به اطلاعات کمی از دستورات سی ال ای در طراحی سایت دارد. شما لازم نیست متخصص باشید، اما باید در خط فرمان راحت کار کنید. به عنوان مثال، سریع ترین راه برای کامپایل یک فایل ساس اینست که در ترمینال چیزی شبیه این را در طراحی سایت اجرا کنید. همانند سایر چارچوب سی اس اس، قدرت بوت استرپ نه تنها از سازندگان بلکه همچنین از سایر پلاگین های خارجی در طراحی سایت پشتیبانی می شود.

طراحی سایت

نتیجه گیری

در این مقاله، شما در مورد ویژگی های اضافی که بوت استرپ ارائه می دهد از جمله جاوا اسکریپت یاد می شود. شما همچنین می توانید سبک های پیش فرض سی اس اس هر مولفه را در اینجا در طراحی سایت سفارشی کنید. با این حال توصیه می شود که یک فایل سفارشی سی اس اس یا جاوا اسکریپت اضافی را اضافه کنید اگر می خواهید تغییرات را به جای فایل های هسته ویرایش انجام دهید. لطفا توجه داشته باشید که در زمان نوشتن این مقاله، بوت استرپ در انتشار آلفا قرار دارد؛ بنابراین، بسیار توصیه می شود که از آن در تولید در طراحی سایت استفاده نکنید.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت کرمانشاه طراحی سایت شیراز طراحی سایت تبریز سئو سایت شیراز سئو سایت تبریز طراحی اپلیکیشن در تهران طراحی سایت تهران طراحی سایت مشهد طراحی سایت کرمان طراحی سایت اراک طراحی سایت مازندران طراحی سایت اصفهان طراحی سایت قزوین طراحی سایت رشت طراحی سایت گیلان طراحی سایت ارومیه طراحی سایت شهرکرد طراحی سایت کاشان طراحی سایت خراسان جنوبی طراحی سایت گرگان طراحی سایت شاهرود طراحی سایت بوشهر طراحی سایت زنجان طراحی سایت بندر عباس طراحی سایت ساوه طراحی سایت اردبیل طراحی سایت گلستان طراحی سایت هتل طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید