طراحی سایت


اشتباهات رایج در طراحی سایت

اضافه کردن ارزش به یک دارایی که قبلا ارزشمند است طراحی سایت مجدد نه تنها برای کسانی که کاهش فروش و منجر می شود حتی یک وب سایت که به سود خالص به ارمغان می آورد می تواند در یک دراز مدت از یک طراحی سایت مجدد شده سود ببرد. در صورتی که یک طراحی مجدد سایت را انجام دادید یا اگر فقط چیزهای مشابه را نگه دارید، در نظر بگیرید که سود خالص شما یک سال می تواند در جاده باشد. نرخ تبدیل بالاتر که طراحی سایت سایت شما به طور بالقوه داشته باشد و فروش و یا نسل سرب شما می توانید با برخی از ترفند های طراحی تاثیر بگذارید. اگر احتمال بالقوه افزایش هزینه های فوری کشیدن ماشه و انجام تعمیرات سایت، احتمالا شما تصمیم گیری کسب و کار خوب را انجام می دهید که در نهایت پرداخت می شود. طراحی سایت بازاریابی وب سایت ها و مقالات شما در طراحی سایت مجدد می باشد.
در دنیای طراحی سایت برای یک کسب و کار، کوچک یا بزرگ، برای هر سال یک وب سایت مجدد طراحی شده است. اغلب اوقات، هدف طراحی مجدد این است که مجددا برندسازی کنیم و محتوای را در یک طراحی سایت تجدید نظر کنیم. در حالیکه توسعه محتوا ضروری است که در جریان و مرتبط با آن باقی بماند، به منظور حفظ اعتبار شما ساخته شده و رتبه بندی هایی که در موتورهای جستجو بدست آورده اید، چیزهایی بسیار مهم هستند که باید در طراحی سایت در نظر داشته باشید.

طراحی سایت

اشتباهات در طراحی سایت

اشتباه شماره محتوای فقط متن است.هنگام فکر کردن درباره محتوا در وب سایت خود، باید محتوای ذکر شده را شامل متن، تصاویر، فیلم ها و سایراطلاعاتی که طراحی سایت شما را تشکیل می دهد، داشته باشید. این همان چیزی است که مردم هنگام بازدید از وب سایت شما می بینند. این همان چیزی است که موتورهای جستجو برای ارزیابی ارزش طراحی سایت شما استفاده می کنند. ایده های محتوا موفق وب شامل ترکیبی از متن، تصویر، ویدئو و مکالمه است که، اول، مخاطبان خود را هدف قرار می دهد و دوم اینکه شامل تمام عناصر لازم برای ربات های موتور جستجو می شود. اغلب شرکت ها از خدمات یک نویسنده محتوا سئو بهره مند می شوند تا تعادل صحیحی بین غذا به مشتری و موتور جستجو درطراحی سایت ایجاد کنند.
اشتباه شماره من می توانم محتوا را بدون مشکل حذف کنم. اگر طراحی سایت شما اعتبار خود را ایجاد کرده و رتبه بندی ها را در موتورهای جستجو به دست آورده است، این بدان معنی است که محتوا در طراحی سایت شما موتورهای مورد نظر و مورد علاقه شماست. این محتوا به شما کمک کرد تا به جایی که امروز می روید برسید و اگر آن را حذف کنید، می تواند و معمولا نوسان های مهمی در رتبه بندی، ترافیک و فروش طراحی سایت ایجاد کند. به عنوان مثال، این سناریو را در نظر بگیرید شما یک طراحی سایت قدیمی دارید که بخش مقالاتی را شامل می شود و شما فکر نمی کنید که برای بازدیدکنندگان شما ارزش افزوده داشته باشد. به همین دلیل، شما می خواهید این بخش را با هم عوض کنید تا دوباره طراحی سایت کنید.

طراحی سایت

رتبه بندی محتوا در طراحی سایت

احتمال دارد که گوگل محتوا را به رتبه بندی طراحی سایت شما متصل کند، بنابراین ریسک کردن این است که آن را کاملا از بین ببرید. بهتر است محتوای موجود را تجدید نظر کنید تا به منظور خدمت به اهداف مشتری بهتر از آن باشد که آن را حذف کنید. یکی از راه حل ها این است که این بخش را دوباره هدف بگیریم تا مخاطبین خاص را در طراحی سایت هدف قرار دهیم از طریق افزودن تصاویر، فیلم ها، نظرات و اطلاعات جدید مرتبط. این ارزش SEO را در هنگام اضافه کردن و نوشتن محتوای طراحی سایت که مشتری شما نیز قدردانی می کند، حفظ می کند. اشتباه شماره من می توانم محتوا را بدون مشکل حرکت دهم.
یک ایده به همان اندازه خطرناک این ایده است که شما می توانید بخش های زیادی از محتوا را از یک طراحی سایت به صفحه دیگر یا از یک بخش به دیگری بدون نیاز به اقدامات احتیاطی حرکت دهید. در طول فرآیند طراحی سایت مجدد، اغلب زمان ها تغییر نام صفحه به دنبال یک معماری سایت تجدید نظر شده است. برای جلوگیری از هر گونه سردرگمی در هنگام نمایه سازی سایت شما، یک مسیر هدایت دائمی باید انجام شود از صفحه قدیمی به صفحه جدید مربوطه. این تضمین می کند که موتورهای جستجو هنگامی که نمایه سازی طراحی سایت را دوباره به صفحه جدید دوباره هدایت می شوند، نه تنها دریافت یک خطای 404 این همچنین تضمین می کند که هر که به صفحه قدیمی منتقل شد به صفحه جدید طراحی سایت منتقل می شود.

طراحی سایت

طراحی سایت تجارت الکترونیک

اشتباه موبایل مهم نیست. آیا می دانید که استفاده از تلفن همراه و تبلت تا سال بیش از استفاده از اینترنت در طراحی سایت است این به این معنی است که شما دیگر نمیتوانید تنها بر روی نحوه نمایش محتوای خود در دسکتاپ تمرکز کنید. مشتری شما در حال حرکت است و برای استفاده کامل از مخاطبین تلفن همراه شما باید توجه ویژه ای به نحوه نمایش طراحی سایت و نحوه عملکرد آن در دستگاه های خود داشته باشید. بنابراین، در طول طراحی مجدد بعدی، حتما نیازهای مشتری تلفن همراه خود را نیز در نظر بگیرید. برای برخی از نکات در مورد آنچه که در اینجا باید در نظر بگیرید، مقاله ما را توصیف افزایش در طراحی سایت تجارت الکترونیک تلفن همراه می باشد.
بازسازی مجدد طراحی سایت می تواند به عنوان یک کار دیوانه کننده ظاهر شود، اما اگر به درستی انجام شود، دید شما بیشتر خواهد شد و در نهایت تبدیل خواهد شد. هدف این است که محتوای موجود در ارزش را حفظ و بر اساس آن محتوا را با استفاده از استراتژی های جدید در طراحی سایت بسازیم تا بتوانید بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کنید و آنها را به مشتریان تبدیل کنید. با حفظ این نکات چند در ذهن، شما می توانید یک طراحی سایت اطلاعات عالی برای افزایش شهرت خود را با مردم و روبات ها، به طور یکسان ایجاد کنید.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید