طراحی سایت


اصول طراحی سایت

همانند عبارت «زیبایی در چشم بیننده است»، طراحی سایت موثر توسط کاربران وب سایت و نه صاحبان طراحی سایت قضاوت شده است. عوامل متعددی وجود دارد که قابلیت استفاده از یک وبسایت را تحت تاثیر قرار می دهند، و نه فقط در مورد فرم (چقدر خوب است)، بلکه عملکرد (آسان برای استفاده) است.

طراحی سایت

اصول طراحی سایت موثر

وب سایت هایی که به خوبی طراحی نشده اند تمایل به انجام ضعیف دارند و معیارهای گوگل آنالیتی کم زیر را دارند (به عنوان مثال میزان بازده بالا، زمان کم در سایت، صفحات کم در هر بازدید و حساب های کم). پس چه چیزی باعث طراحی وب خوب می شود؟ در پایین ما 10 اصل 10 طراحی وب را کشف میکنیم که باعث می شود وبسایت شما زیباست، آسان برای استفاده، جذاب و موثر باشد.

طراحی سایت

هدف از طراحی سایت

طراحی وب مناسب همیشه به نیازهای کاربر پاسخ می دهد. آیا بازدید کنندگان وب شما به دنبال اطلاعات، سرگرمی، نوعی تعامل یا ارتباط با کسب و کار شما هستند؟ هر صفحه وب سایت شما نیاز به یک هدف مشخص دارد و نیازهای خاص خود را برای کاربران وبسایت خود در موثرترین راه ممکن برآورده می کند.

دسترسی پذیری در طراحی سایت

افراد در وب تمایل دارند اطلاعات را سریع ببرند، بنابراین مهم است که به طور واضح ارتباط برقرار کنید و اطلاعات خود را به راحتی خواندن و هضم کنید. برخی از تاکتیک های موثر در طراحی وب سایت شما عبارتند از: سازماندهی اطلاعات با استفاده از سرفصل ها و سرفصل های زیر، با استفاده از نقاط گلوله به جای جملات باتلاق طولانی و برش وفل.

فونت در طراحی سایت

به طور کلی، فونت های Sans Serif مانند Arial و Verdana آسان تر است که به صورت آنلاین بخوانند (فونت های Sans Serif فونت هایی هستند که به دنبال معاصر بدون تزئینات تزئینی هستند). اندازه فونت ایده آل برای خواندن به راحتی آنلاین 16 پیکسل است و به حداکثر 3 تایپیک در حداکثر 3 نقطه می رسد تا طراحی خود را ساده تر کند.

رنگ در طراحی سایت

پالت رنگی به خوبی شناخته شده می تواند راهی طولانی برای افزایش تجربه کاربر باشد. رنگ های تکمیلی ایجاد تعادل و هماهنگی می کنند. با استفاده از رنگ های متضاد برای متن و پس زمینه خواندن آسان تر در چشم است. رنگ های متنوع احساسات ایجاد می کنند و باید کم مصرف شوند (به عنوان مثال برای دکمه ها و تماس با اقدامات). آخرین، اما نه کم، فضای سفید / فضای منفی در ارائه وب سایت شما به یک نگاه مدرن و بدون تردید بسیار موثر است.

تصاویر در طراحی سایت

یک عکس می تواند هزار کلمه صحبت کند، و انتخاب تصاویر مناسب برای وب سایت شما می تواند به موقعیت تجاری و ارتباط با مخاطبان هدف شما کمک کند. اگر عکس های حرفه ای با کیفیت بالا بر روی دست نداشته باشید، خرید عکس های سهام را جلب کنید تا نگاهی به وب سایت خود داشته باشید. همچنین با استفاده از اینفوگرافیک، فیلم ها و گرافیک ها را در نظر بگیرید زیرا این می تواند در برقراری ارتباط موثرتر از حتی متن به خوبی نوشته شده باشد.

طراحی سایت

هدایت کاربران در طراحی سایت

هدایت بری در مورد چگونگی انجام اقدامات و حرکت در اطراف وب سایت شما آسان است. بعضی از تاکتیک های ناوبری موثر عبارتند از سلسله مراتب صفحه منطقی، استفاده از خرده نان، طراحی دکمه های قابل کلیک و پیروی از قانون سه کلیک "که به این معنی است که کاربران قادر خواهند بود اطلاعاتی را که در مدت سه کلیک جستجو می کنند پیدا کنند. محتویات محتوا به صورت تصادفی در صفحه وب شما ممکن است به ظاهر بی وقفه منجر شود که خراب است. پوسته های مبتنی بر شبکه، محتوا را به بخش ها، ستون ها و جعبه ها ترتیب می دهند و احساس متعادل می کنند، که منجر به طراحی بهتر وب سایت می شود.

نحوه درج محتوا در طراحی سایت

مطالعات ردیابی چشم شناسایی کرده اند که افراد صفحه نمایش کامپیوتر را در یک الگوی "F" اسکن می کنند. اکثر آنچه که مردم می بینند در بالای صفحه و سمت چپ صفحه است و سمت راست صفحه نمایش به ندرت دیده می شود. به جای تلاش برای تحریک جریان تصویری بیننده، وبسایتهایی که به طور موثر طراحی شدهاند، با رفتار طبیعی خواننده کار میکنند و اطلاعات را به ترتیب اهمیت (چپ به راست و بالا به پایین) نمایش میدهند.
همه از یک وب سایت متنفر است که برای بارگیری طول می کشد. نکاتی برای بارگذاری بار صفحه موثرتر شامل بهینه سازی اندازه تصویر (اندازه و مقیاس)، ترکیب کد به یک فایل CSS مرکزی یا جاوا اسکریپت (این درخواست HTTP را کاهش می دهد) و HTML، CSS، جاوا اسکریپت را کاهش می دهد (برای سرعت بخشیدن به زمان بارگیری آنها فشرده شده است).
در حال حاضر رایج ترین دسترسی به طراحی سایت ها از دستگاه های متعدد با اندازه های مختلف صفحه نمایش است، بنابراین مهم است که آیا وب سایت شما دوستانه باشد. اگر وبسایت شما دوستانه نیست، می توانید آن را در یک طرح پاسخگو (به این معنی که وبسایت شما به عرض صفحه متفاوت تنظیم شود) یا شما می توانید سایت اختصاصی تلفن همراه (یک وب سایت جداگانه به طور خاص برای کاربران تلفن همراه بهینه سازی شده) ایجاد کنید.

طراحی سایت دوستانه موبایل

آسان ساختن یک وب سایت زیبا و کارآمد، به سادگی با نگه داشتن این عناصر طراحی در ذهن است. آیا طراحی وب سایت دارید که نیاز به بررسی یا بهینه سازی دارد؟ یا شاید، شما در حال برنامه ریزی یک وب سایت هستید و شما به دنبال طراحی درست از زمین هستید.

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی سایت کرمانشاه طراحی سایت شیراز طراحی سایت تبریز سئو سایت شیراز سئو سایت تبریز طراحی اپلیکیشن در تهران طراحی سایت تهران طراحی سایت مشهد طراحی سایت کرمان طراحی سایت اراک طراحی سایت مازندران طراحی سایت اصفهان طراحی سایت قزوین طراحی سایت رشت طراحی سایت گیلان طراحی سایت ارومیه طراحی سایت شهرکرد طراحی سایت کاشان طراحی سایت خراسان جنوبی طراحی سایت گرگان طراحی سایت شاهرود طراحی سایت بوشهر طراحی سایت زنجان طراحی سایت بندر عباس طراحی سایت ساوه طراحی سایت اردبیل طراحی سایت گلستان طراحی سایت هتل طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید