طراحی سایت


اصول پورتال در طراحی سایت چیست

پورتال را به صورت دروازه ای به سوی یک بانک اطلاعاتی در طراحی سایت می نامند. معمولا مهم ترین نکته ای که در مورد پورتال در طراحی سایت می توان نام برد این است که پورتال همواره ما را به سوی طراحی سایت و پورتال های دیگر راهنمایی می کند در واقع می توان گفت به خودی خود تنها یک راهنما نیز می باشد به همین دلیل است که در برخی موارد به پورتال ها اینترنت یلو پیج می گویند. پورتال ها دارای چهار خصلت هستند انطباق پذیری اختصاصی کردن یکپارچه سازی پشتیبانی انجمن های اینترنتی تعریف پورتال در طراحی سایت را می توان از دید گاه های متفاوتی امکان پذیر دانست.
چرا که کاربران درطراحی سایت امکانات بسیاری را برای آن متصور شده اند .یک پورتال به عنوان فضای کاری در طراحی سایت برای تجارت الکترونیکی مبتنی بر شبکه با امکان تنظیم شخصی ومحتوایی برخوردار از قابلیت های مشارکت طراحی سایت با دیگر همکاران و دسترسی بی سیم تعریف شده است . اما مهمترین ویژگی یک پورتال تمرکز بروی آن چیزی است که یک پورتال می تواند برای یک سازمان انجام دهد .

طراحی سایت

امکانات طراحی سایت

از واژه پورتال معمولا به صورت جمع استفاده می کنند چرا که معمولا سازمان ها به منظور تسهیل در کارهای سازمانی و به جهت مواجهه با کارهای چند گانه خود از بیش از یک پورتال استفاده می کنند و پورتال معمولا نقش تسهیل کننده ای در انجام امور اداری ، بازرگانی ، پژوهشی وآموزشی ونیز کارایی چند گانه آن آنرا تبدیل به یک محل کار الکترونیکی برای کاربران کرده است .پورتال ها معمولا یک سیستم اداری کاربر محوردر طراحی سایت است به این معنی که تمام امکانات پورتال بر این اساس پیش بینی شده است.

طراحی سایت

امکانات پورتال در طراحی سایت

از امکانات پورتال در طراحی سایت می توان به چت ، پست الکترونیکی ، انجمن های اینترنتی و....همه وهمه به این منظور است که کاربران رابه پورتال دعوت کند .پورتال هایی که در طراحی سایت به این شکل می باشند از نسل سوم پورتال ها به بعد وبا هدف ایجاد فضای مجازی تجارت الکترونیکی رویکرد جدیدی در مفهوم پورتال نویسی در طراحی سایت ارائه کرد . آشنایی با عناصر کاربردی طراحی سایت را نیز مطالعه نمایید.

طراحی سایت

نقطه شروع پورتال طراحی سایت

پورتال در طراحی سایت می تواند نقطه شروع و یا اولیه داشته باشد که کاربران به محض ورود به اینترنت آن را مشاهده نمایند .درست است که شباهت ظاهری بین یک طراحی سایت و پورتال فراوان است به حدی که در نگاه اول نمی توانید تفاوت محسوسی میان یک طراحی سایت و پورتال را متوجه شوید اما باید بدانید که این کاملا متفاوت از یکدیگرند .
تفاوت میان پورتال و طراحی سایت درگاه ورود منفردی که از طریق آن می توان به مجموعه منابع مرتبط با پورتال در طراحی سایت دست یافت نمایش هدفدار اطلاعات در طراحی سایت با استفاده از تجربیات کاربر دسترسی تقسیم بندی شده به انواع داده و اطلاعات گروه بندی شده در طراحی سایت .

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید