طراحی سایت


افزایش ترافیک طراحی سایت به کمک تصاویر

با این حال، به یاد داشته باشید که هنوز تصاویر دلخواه طراحی سایت با کیفیت و قابل قبول را دریافت می کنید، بنابراین با کاهش کیفیت طراحی سایت خود، خیلی زود فراموش نخواهید شد. به طور کلی می بینم که درصد کیفیت طراحی سایت بین تا به زیبایی وضوح تصویر و اندازه فایل را متعادل می کند. در اطراف بازی کنید و ببینید چه چیزی برای تصاویر خود طراحی سایت بهترین کار می کند. ترفند با استفاده از یک رزولوشن بزرگتر با کیفیت تصویر حتی کمتر می توانید تصاویر واضح تر را در طراحی سایت با اندازه فایل های پایین تر دریافت کنید مثلا تصویر بالای پیکسل عرض طراحی سایت با کیفیت است. تصویر زیر آن پیکسل عرض با کیفیت در طراحی سایت است و همچنین است و آن را بسیار برجسته تر هنگامی که در نمایش داده می شود متاسفانه ها برای شفافیت طراحی سایت اجازه نمی دهند. این یعنی برای مثال، شما می خواهید یک پس زمینه تصویر شفاف باشد تا رنگ منطقه پشت سر طراحی سایت آن از بین می رود. این با امکان پذیر نخواهد بود. در عوض، فضای خالی پشت آرم طراحی سایت به طور پیش فرض بر روی سفید است. برای داشتن پس زمینه شفاف در طراحی سایت باید از یا استفاده کنید. به همین دلیل است که لوگوهای شرکت اغلب در قالب های و ذخیره می شوند. در زیر دو تصویر طراحی سایت در برابر یک پس زمینه خاکستری است.

طراحی سایت

انتخاب تصاویر با کیفیت برای طراحی سایت

تصویر بالا طراحی سایت یک با پس زمینه شفاف است، پس پس زمینه خاکستری در اطراف آرم مشاهده می شود. تصویر سمت راست بدون شفافیت است. توجه داشته باشید که پس زمینه طراحی سایت آن پیش فرض به سفید است. همچنین یک فرمت طراحی سایت از دست رفته است هیچ اطلاعات تصویری در خلق آن گم نشده است و در سراسر انجمن های طراحی سایت و در سراسر مدهای اینترنتی فراگیر است. ها برای شفافیت امکان پذیر است، اما بزرگترین مزیت طراحی سایت آن این است که آنها از کوتاه مدت ها اغلب به عنوان مینی فیلم ها برای اهداف طراحی سایت کمدی و یا توضیحی استفاده می شوند یک نمونه از یک متحرک و یک استاد با استفاده از اصطلاح مینی فیلم ها نوعی عجیب و غریب طراحی سایت را احساس می کنم، اما نمی دانم چطور دیگر بتوانم طراحی سایت آن را توصیف کنم. ها اغلب به شکل دانه ای و عجیب و غریب رنگ می کنند زیرا طراحان طراحی سایت به طور کلی تعداد رنگ های محدود می کنند. کاهش تعداد رنگ ها می تواند منجر به صرفه جویی در طراحی سایت حجم بزرگ فایل شود. بنابراین، هنگام ایجاد ها، طراحی سایت اگر وضوح تصویر مهم نیست، تعداد رنگ را تا حد ممکن کاهش دهید تا حجم فایل آن کاهش یابد یک فرمت از دست رفته است و دارای بالاترین کیفیت تصویر در طراحی سایت تمامی فرمت های تصویری طراحی سایت می باشد بهتر است از آن استفاده کنید که منافذ اوباما برای شما مهم است. همانطور که قبلا ذکر شد، ها از شفافیت پشتیبانی می کنند و این دلیل اصلی استفاده از آنها در طراحی سایت شما می باشد.

طراحی سایت

انواع فرمت های مختلف در طراحی سایت

طراحی سایت ها در دو زیر فرمت هستند دارای بالاترین نسخه با کیفیت است، در حالی که با کاهش تعداد رنگ تصویر، مانند برای اندازه های کوچکتر طراحی سایت امکان پذیر است. بنابراین اگر یک تصویر فقط چند رنگ برای شروع دارد مثلا یک آرم شرکت طراحی سایت ساده به جای عکس استفاده کنید به جای صرف وقت برای افزایش تعداد طراحی سایت ، می توانید از ابزارهای کشیدن و رها کردن ساده مانند استفاده کنید. به طور خودکار طراحی سایت خود را به یک می کند و هر رنگی را که تصویر در واقع استفاده نمی کند حذف می کند. این فرآیند طراحی سایت می تواند اندازه های خود را تا بدون آسیب رساندن به شفافیت یا کیفیت تصویر کاهش دهد. بازدید کنندگان طراحی سایت شما هنوز هم همان عکس های زیبا را می بینند، اما آنها بسیار سریعتر در طراحی سایت دانلود می شوند.

طراحی سایت طراحی سایت

دسترسی کاربران به فایل های طراحی سایت

در دسته های کاملا متفاوت از سه فرمت دیگر در طراحی سایت است، زیرا آنها در واقع گرافیک برداری هستند طراحان طراحی سایت نوع فایلها معمولا در یا کار می کنند. چگونه آنها را متفاوت از دیگران می سازند شما می توانید یک را چندین برابر اندازه اصلی خود بسط دهید و آن را در طراحی سایت همانطور که در ابتدا بود، خواهد شد. آنها همچنین در اندازه فایل طراحی سایت فوق العاده کوچک هستند، کاملا بر روی صفحه نمایش با رزولوشن بالا عنوان مثال یا نمایش طراحی سایت داده می شوند، و حتی می توانید آنها را با استفاده از طراحی سایت سفارشی کنید در مورد نحوه استفاده از آنها در اینجا بیشتر بدانید. چطور این همه امکان پذیر است بر خلاف تصاویر دیگر که از پیکسل های طراحی سایت خاص تعریف شده است، گراف های بردارها از مجموعه ای از اشکال ایجاد شده در تشکیل شده اند زبان نشانه گذاری طراحی سایت مانند مقیاس یک تصویر معمولی، پیکسل های پایه را در شکوه زشت خود را طراحی سایت نشان می دهد، اما مقیاس بندی شکل های پایه را کاملا حفظ می کند.
نمونه هایی از آنچه شما می توانید با طراحی سایت ها ایجاد کنید اما آنها راه حل کامل برای هر تصویر نیست. به طور کلی بصری طراحی سایت ساده اند و تنها با چند رنگ مناسب می باشند که از موارد استفاده مانند لوگو شرکت، نماد یا یک تصویر ساده طراحی سایت استفاده می کنند. از این رو، شما نمی توانید را برای عکس استفاده کنید، اما می توانید عناصر رابط متحرک طراحی سایت را با آن ها ایجاد کنید زیرا می توانید از طریق و جاوا اسکریپت طراحی سایت آنها را کنترل کنید. توجه شما می توانید از بازار خلاق برای دیدن گرافیک بردار با کیفیت بالا طراحی سایت چک کنید. برای ایجاد شما باید از یک برنامه طراحی سایت گرافیک برداری مانند یا استفاده کنید. برای کاهش حجم فایل یک تصویر بالای فراتر از آنچه می تواند به تنهایی انجام دهد، از یک ابزار هوشمند طراحی سایت مانند استفاده کنید. با استفاده از اندازه های مختلف تصویر طراحی سایت برای دستگاه های مختلف آیا شما هستی تلفن نیاز به یک تصویر به اندازه مانیتور برای نگاه تیز جواب منفی قطعا شما احتمالا به طور قابل توجهی طراحی سایت کاهش وضوح تصویر را به گوشی خدمت کرده اید اما هنوز هم آن طراحی سایت را به نظر می رسد تیز حجم صرفه جویی در فایل طراحی سایت خواهد شد عظیم است.

طراحی سایت

 


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید