یکی از مسائلی که افراد همواره به دنبال راهکاری برای آن هستند ، ارتقاء رتبه سایت می باشد . تصور کنید که شما یک سایتی را طراحی نموده و از نظر همه امکانات مربوط به ظاهر بی نظیر است ؛ اما ممکن است این سوال برایتان مطرح شود که چه چیزی برای بالا آوردن رتبه سایت نیاز است تا به واسطه آن کاربران بیشتری جذب شود ، در پاسخ می توانیم بگوییم به منظور ارتقاء رتبه سایت بایستی رتبه سایت خویش را در موتور های جستجو به ویژه موتور جستجوی گوگل افزایش دهید . ابتدا باید نسبت به اصطلاح سئو آگاهی پیدا کنید . سئو در واقع بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو می باشد . به طور کلی بهره گیری از تکنیک ‌هایی که موجب می گردد سایت شما در اولین صفحه گوگل قرار گیرد ، سئو گفته می شود . کاربران محترم توجه داشته باشند که این ارتقا ممکن است که برای یک صفحه انجام شود نه تمامی سایت اما در هر صورت در کل سایت نیز یک تاثیر مثبتی به جا می گذارد .

روش های بهینه سازی سئو

به منظور افزایش تعداد بازدیدکنندگان در موتور های جستجو بایستی بر اساس یک سری از دستورالعمل ها عمل کنید . این دستورالعمل های اساسی سئو نام دارد . ما در اینجا چندین روش بهینه سازی سئو را پیشنهاد می دهیم تا بدین وسیله بتوانید تعداد بازدیدکنندگان وبسایت خویش را بالا ببرید و از جمله این روش ها می توان به موارد زیر اشاره نمود :

چگونگی رشد و ارتقا رتبه سایت

برچسب های Canonical

از برچسب های Canonical باید در عناوین مربوط به کد گذاری استفاده کردند . این روش به طور کلی به گوگل می گوید که این یکی از واقعی ترین نسخه ها مربوط به صفحه وب می باشد . از بین بردن کد دشوار تر می شود و رقابت را به واسطه وب سایت همسایه با همان کد گذاری حذف می سازد . این روش شما را یاری می سازد تا از محتوا های تکراری در وب سایت خودداری نمایید .

استفاده کردن از کلید واژه های دم بلند

شما می توانید به منظور افزایش تعداد بازدیدکنندگان از وب سایت کلمات کلیدی دم بلند را در استراتژی بازاریابی محتوایی خویش استفاده نمایید . عبارات طولانی درباره محصولات و خدماتی که می خواهید برای آنها تبلیغ کنید در واقع موجب ایجاد ترافیک زیاد به وبسایت شما نخواهد شد که این کلمات کلیدی به سرعت به واسطه بازاریابان آنلاین استفاده نمی شود . به هر حال زمانی که این کلمات کلیدی به طور صحیح در محتوا بهینه شوند ، ترافیک کلی کمتری در پی خواهند داشت ؛ اما مهارت های زیادی به وب سایت شما داده خواهد شد .

بالا بردن رتبه سایت در سرچ گوگل

اگر قصد داشته باشیم که یک موتور جستجوگر را نسبت به وبسایت خویش علاقمند سازیم بایستی یک فرآیند خاصی را طی کنیم . بالابردن رتبه در سرچ گوگل اینطور است که موتور جستجوگر گوگل یا به طور کلی هر نوع موتور جستجوگر دیگری با توجه به مواردی که در الگوریتم آن ها بیان شده به وبسایت آن نمره ای از ۰ تا ۱۰ خواهند داد که تحت عنوان رنگینک آن به وب سایت شناخته می شود . اما آیا تاکنون وب‌سایت خویش را در اولین صفحه گوگل تصور نموده اید ؟ دقت داشته باشید که با رشد روز افزون اینترنت و استفاده از پایگاه ها و داده های اینترنتی در ایران رشد بی‌نظیری در فروش خدمات و محصولات به وجود خواهد آمد ؛ اما ممکن است این سوال برایتان ایجاد شود که چه کاری انجام دهیم تا وب سایتمان در صفحات اولیه گوگل قرار بگیرد ؟ برای این کار می توانید از چند روش استفاده کنید که در پایین برخی از آن ها را ذکر کرده ایم :

نوشتن کلمات کلیدی سایت با فونت بزرگ تر

بهره گیری از فونت بزرگ به منظور کلمات کلیدی در بهینه سازی سایت شما تاثیر بسزایی خواهد داشت و این نکته را همیشه به یاد داشته باشید که گوگل تمامی تکنیک هایی که در این حیطه برای تقلب به کار می رود را شناسایی خواهد کرد . روش هایی همچون استفاده از کلمات بزرگی که هم رنگ پس زمینه سایت هستند و در آن محو می گردند و یا قرار دادن به طور آینه وار و دیگر روش های تقلب . حتی ممکن است که سایت شما نمره منفی نیز بگیرد .

رشد رتبه سایت

انتخاب عنوان مناسب برای تایتل سایت

انتخاب تایتل مناسب برای یک سایت نقش بسزایی را به منظور بهبود طراحی سایت شما ایفا خواهد کرد . به عنوان مثال اگر برای یک شرکت دوچرخه سازی به نام راهپیما وب سایتی را طراحی کرده اید ، تایتل اصلی وب سایت را شرکت راهپیما عنوان نکنید و تلاش کنید که عنوان را به صورت "شرکت راه پیما-تولید کننده انواع دوچرخه و محصولات ورزشی " بیان کنید و همچنین بیان کردن این تایتل به صورت " شرکت راه پیما- دوچرخه - محصولات ورزشی " پیشنهاد نمی شود .

بهبود سئو سایت

شما قادر هستید که با استفاده از لینک سازی سئو را ارتقا دهید . در واقع لینک در صفحات سایت بسیار حائز اهمیت است . توجه داشته باشید که نوع لینک بایستی حتماً در مطالب شما بیان شده باشد ، یعنی اینکه جزء لینک داخلی و یا لینک خارجی باشد . در لینک داخلی شما قادر هستید که از مفاهیم و عبارات موجود در مطالب خویش کمک بگیرید و به یک بخش دیگر از سایت یا مفاهیم دیگر سایت خویش لینکی را قرار دهید ؛ مثلاً اگر به عنوان یک وبسایت خدمات ثبت شرکت مشغول به فعالیت هستید و همچنین در حال تدوین یک محتوا درباره مراحل ثبت شرکت می باشید بایستی در متن به خدمات سایت خود اشاره داشته باشید و مخاطبان را در همان جا به صفحه ثبت سفارش یا جهت مشاوره و راهنمایی از کارشناسان لینکی را قرار دهید . درباره لینک های خارجی بایستی گفت که گوگل اهمیت زیادی را به آن ها می دهد ؛ اما نکته مهم این است که به یک وب سایت معتبر و مشهور لینک بدهید و این لینک در جهتی قرار داشته باشد که به مخاطب چیزی را بیفزاید . به منظور بهبود رتبه نمایشی سایت این مطلب را مطالعه بفرمایید. به عنوان مثال در صورتی که درباره سئو مطالبی را جمع آوری کرده اید و در آن مطالب از واژه کمپین تبلیغاتی استفاده نموده‌ اید و امکان دارد که مخاطب نسبت به این واژه اطلاعات کافی نداشته باشد بهتر است که شما به یکی از سایت های مرجع همچون سایت ویکی پدیا لینک دهید .

ارتباط با ما

  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید