طراحی سایت


افزایش سرعت طراحی سایت

امروزه یکی از مهم ترین و بارز ترین موضوعات در حوزه ی طراحی وب بالا بودن سرعت سایت است زیرا در صورتی که سایت شما از ایده ال های لازم برای کاربران بهره مند نباشد مخاطبین شما به سرعت از سایت شما خارج شده و به سایت دیگر مراجعه می نمایند. به همین جهت و با توجه به نیاز عموم به سایت های سریعتر سلیقه ی عمومی در حوزه ی طراحی سایت به سوی سایت های سبک تر و سریعتر رفته است. به همین جهت بسیاری از مدیران موفق در این حوزه سعی میکنند به طور مرتب سرعت سایت خود را چک و بررسی کنند تا بتوانند سرعت سایت خود را در سطح مطلوبی نگه دارند. در ادامه به مواردی اشاره داریم که باعث سرعت بخشیدن هرچه بیشتر به سایت شما خواهد شد.

طراحی سایت مینیمالیست

یکی دیگر از ایده های نو و جدید که در حوزه طراحی سایت بسیار با استقبال مواجه شده است استفاده از طراحی های مینیمال بوده است. طراحی های ساده با کمترین میزان پیچیده گی که اصطلاحا به طراحی های مینیمالیست شهرت پیدا کرده است. در این نوع طراحی عناصر و تصاویر کمتری برای لود شدن در سایت وجود خواهند داشت و این عامل مهم باعث بالاتر رفتن سرعت سایت شما خواهد شد.

درک کردن اهمیت القا عملکرد طراحی سایت

القا کردن در طراحی سایت نیز موضوع بسیار با اهمیتی محسوب می شود. زیرا در صورتی که طراحی سایت ما به کاربر این طور القا شود که سایت ما بسیار کاربردی و دارای قابلیت های بسیاری است دیگر چندان اهمیتی ندارد که سایت ما دارای سرعت بالایی نیز باشد. بنابراین می توانید به گونه ای به کاربر اینطور القا کنید که سایت شما سریع و کاربردی و دارای قابلیت های متعدد است و به این صورت کاربر نیز از سایت شما رضایت کامل خواهد داشت.

از طراحی سایت گوگل کمک بخواهید

گوگل نیز می خواهد که سایت ها دارای سرعت لود بالایی باشد و به همین جهت ابزار ها و قابلیت های بسیاری را در اختیار کاربران قرار داده است. به همین جهت شما می توانید به سایت گوگل مراجعه نماید و از برنامه فشرده ساز که توسط گوگل طراحی شده است استفاده کنید و با اعمال برخی از تغییرات باعث بالاتر رفتن سرعت سایت تان خواهید شد. در واقع این ابزار های گوگل به دقت و با جزییات سایت شما را تحلیل نموده و به شما اطلاع می دهد که چه چیزی باعث کاهش سرعت سایت شما شده است. و این برنامه ها به شما پیشنهاداتی برای داشتن سرعت لود بالاتر هم در نسخه موبایل و هم در نسخه دسکتاپ به شما ارائه خواهد نمود.

 

مطالب مرتبط:

طراحی سایت

تعرفه طراحی سایت

طراحی سایت کرمانشاه

طراحی سایت شیراز

طراحی سایت تبریز

سئو سایت شیراز

سئو سایت تبریز

طراحی اپلیکیشن در تهران

طراحی سایت تهران

طراحی سایت مشهد

طراحی سایت اصفهان


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید