طراحی سایت


الزامات طراحی سایت

الزامات طراحی سایت یکی از امکانات مهم برای هر کسب و کار وجود طراحی سایت برای صاحبان کارها می باشد اما فقط به تنهایی وجود یک سایت پاسخگوی افراد نمی باشند بلکه باید به نیاز های افراد توجه کنید و کارهایی را که در راستای جلب توجه بازدید کنندگان تاثیر می گذارد باشد. الزامات طراحی سایت که با توجه به آن ها مشتریان جذب سایت شما می شوند.برای داشتن طراحی سایتی که برای افراد ایده ال باشد همچنین افراد بیش تری را جذب سایت کند مستلزم کارهایی می باشد باید که عبارتند از:
• مشخص کردن اهداف و برنامه ریزی
اولین قدم برای شروع همچنین الزامات طراحی سایت باید اهداف خود را مشخص کنید سپس طرح هایی را که در سر دارید را بر روی کاغذ آورده سپس اقدام به برنامه ریزی کنید تا سریع تر به اهداف خود برسید بنابراین حتما قبل از شروع طراحی سایت برنامه ریزی مشخصی را برای سایتتان داشته باشید.
• انتخاب هاست و دامنه مناسب
قدم بعدی باید به خرید هاست و دامنه بپردازید.قبل از شروع به طراحی سایت باید یک هاست و دامنه مناسبی را انتخاب کنید. دامنه همان آدرسی می باشد که افراد از طریق آن شما را شناخته و وارد طراحی سایت شما می شود که بسیار باید در انتخاب آن دقت کنید چرا که افراد شما را به آن نام خواهند شناخت.هاست هم به فضایی که اطلاعات سایت شما در آن ذخیره می شود گفته می شود. شما باید با توجه به این که سایت شما به چقدر فضا نیاز دارد اقدام به خرید کنید.
• سرعت بارگذاری بالا
یکی از الزامات طراحی سایت سرعت بارگذاری ان می باشد زمانی که هنگام ورود سرعت بارگذاری پایین باشد بازدید کننده از ادامه بازدید از طراحی سایت منصرف شده و صفحه سایت را می بندند اما اگر دارای سرعت بارگذاری بالا باشد بازدید کننده هم بیش تر اشتیاق به دیدن از سایت می کند.
• دارای گرافیک بالا
به محض ورود بازدید کننده به سایت با اولین چیزی که برخورد می کند گرافیک و رنگ بندی سایت می باشد که یکی دیگر از الزامات طراحی سایت می باشد توجه به گرافیک و رنگ بندی متناسب با کاربری سایت در جذب افراد بسیار تاثیر گذار می باشد.
• ریسپانسیو بودن
مورد بعدی که از نکات الزامات طراحی سایت باید توجه ویژه ای به آن کنید ریسپانسیو بودن سایت می باشد. یعنی علاوه بر اینکه سایت مورد نظر باید در کامپیوتر همچنین تبلت به خوبی نمایش داده شود ، باید در دیگر نمایشگرها هم مانند موبایل ، تبلت هم به خوبی نمایش داده شود.
• داشتن منو
مورد دیگر از نکات الزامات طراحی سایت دسته بندی کردن محصولات و خدمات ارائه شده و ایجاد منو می باشد که افراد می توانند به راحتی با رفتن به بخش منو به قسمت مورد نظر دسترسی پیدا کنند.
• ایجاد محتوای مناسب
زمانی که افراد به سایت شما سر می زنند دوست دارند تا اطلاعات مفیدی را از سایت شما دریافت کنند بنابراین به تولید محتوایی که می پردازید بسیار دقت کنید. همچنین مشتریان خود را بشناسید تا طبق سلیقه ی آن ها اقدام به محتوا گذاری کنید و به دنبال هر موضوع و اطلاعتی که هستند را در اختیار مشتریان خود قرار دهید.
• شبکه های اجتماعی
یکی دیگر از الزامات طراحی سایت وجود شبکه های اجتماعی فعال می باشد اگر فعالیت های خود را در شبکه های اجتماعی بالا ببرید شک نکنید افراد زیادی جذب سایت و کسب و کار شما می شوند.پس حتما در شبکه های اجتماعی فعالیت کنید و لینک صفحات خود را در سایت قرار دهید.
• خلاق و پر از ایده باشید
زمانی که شما اقدام به طراحی سایت کرده اید باید هر چند وقت یک بار اقداماتی را در آن انجام دهید. کارهایی را که لازم است به جذب بازدید کننده کمک کند انجام دهید تا مشتریان خود را تشویق کنید تا زود زود به سایت شما سر بزنند با ایده های متنوع و خلاقیت های خود کارهای عالی را در سایت انجام دهید.دارای خلاقیت و پر از ایده بودن نمونه ی دیگری از الزامات طراحی سایت می باشد.

طراحی وب

طراحی وب همان صفحه ی گسترده ای می باشد که با www آغاز شده که اطلاعات و داده هایی را در اختیار بازدید کنندگان قرار می دهد. طراحی وب شامل چندین صفحه می باشد که در یک آدرس مشخص جمع آوری شده که با استفاده از کد نویسی و... به طراحی آن می پردازند این کد هایی که برای طراحی وب انجام می شود توسط شخصی که به آن برنامه نویس گفته می شود انجام شده که کسی قادر به دیدن آن کدها نمی باشند.طراحی سایت به دو روش انجام می شود استاتیک و داینامیک .در سایت استاتیک بعد از طراحی سایت امکان ویرایش و اضافه کردن موردی نمی باشد.اما در سایت داینامیک به دلیل انعطاف پذیری بالا مدیر سایت می تواند هر ویرایشی که می خواهد را بر روی سایت لحاظ کند.

طراحی سایت

اصول طراحی قالب سایت

اصول طراحی قالب سایت یکی دیگر از موارد مهم در راه اندازی سایت می باشد. سعی کنید در قالب طراحی سایت از تصاویر و گرافیک کم حجم استفاده کنید از تصاویر و شکلک های چشمک زن استفاده نکنید تصاویری که در طراحی سایت خود به کار می برید توجه کنید که با سایت خود هماهنگ باشد در اصول طراحی قالب سایت توجه کنید که از فونت های مناسب حوزه ی کاری خود استفاده کنید.توجه کنید که هر فونت را در جای خود به کار ببرید فونت فانتزی برای سایت هایی که فانتزی هستند همچنین فونت های رسمی هم در سایت های رسمی به کار رود.

طراحی سایت

آموزش طراحی سایت

برای کسانی که علاقه دارند و می خواهند به آموزش طراحی سایت بپردازند و یا به کسب در آمد کنند می توانند با استفاده از برگزاری در کلاس هایی که در آموزشگاه ها و یا برخی از شرکت ها انجام می شوند شرکت کنند تا به آموزش بپردازند روش های دیگری هم برای آموزش دیدن سایت وجود دارد که می توان به خواندن کتاب و یا جستجو در اینترنت بپردازند تا با تحقیق و جستجو خواندن مقاله های مربوطه و یا دیدن ویدیو های آموزشی به آموزش طراحی سایت بپردازند.برای آموزش طراحی سایت نمی توان مدت زمان مشخصی برای یادگیری در نظر گرفت اما حدودا حداقل 3 ماه را می توان در نظر داشته باشید.
آیا می توان سایت چند زبانه طراحی کرد؟
بله اگر خدمات شما برای کشور های دیگر هم قابل ارئه و مفید می باشد می توانید به راحتی سایت چندین زبانه داشته باشید تا افراد با انتخاب زبان مورد نظر سایتتان را به زبان مورد نظر مشاهده کنند.و مشتریان دائمی شما شوند.
هزینه ساخت سایت چقدر می باشد؟
برای انجام طراحی سایت نمی توان یک هزینه ی ثابتی را در نظر گرفت. بنابراین شما می توانید با تحقیق و جستجو برای مشاوره به شرکت های مورد نظر رفته تا از آن ها مشاوره بگیرید. همچنین می توانید با برقراری تماس هم از وجود مشاوره بهره مند شوید.
چگونه یک طراح سایت حرفه ای شویم؟
اگر می خواهید طراح سایت حرفه ای شوید تنها کاری که می توانید انجام دهید پس از یادگیری و گذراندن دوره های آموزشی تمرین های مکرر می باشد تا با استفاده از دانش و همچنین تجربه ای که به دست می آورید به یک طراح سایت حرفه ای تبدیل شوید.


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید