طراحی سایت


الگوریتم پنگوئن در طراحی سایت چیست ؟


در طراحی سایت تمرکز اصلی پنگوین بروی لینک های غیر طبیعی می باشد این الگوریتم گوگل درطراحی وب سایت هایی استفاده می شود که یا استفاده از لینک دهنده های غیر طبیعی می خواهند با فریب دادن گوگل به پیشرفت هایی در نتایج گوگل دست یابند. درحالی که تمرکز اصلی پنگوئن بروی لینک های غیر طبیعی می باشد اما فاکتورها ی دیگری نیز وجود دارند که از نظر پنگوین بروی طراحی سایت ها تاثیر می گذارند هر چند لینک ها مهم ترین فاکتور شناخته شده می باشند.
چنانچه شما در زمینه سئو سایت کار می کنید، بسیار واجب است تا در رابطه با سیاست های سالانه گوگل برای ارتقا بخشیدن به موتور جستجوی خود، اطلاعات به روز داشته باشید. یکی از مهمترین این سیاست ها استفاده از الگوریتم پنگوئن در طراحی سایت است که تاثیر بسیار زیادی در سئو سایت شما دارد. به طور کلی این الگوریتم برای مبارزه با وب سایت های طراحی شده است که، تنها به روش هایی همچون لینک سازی و به کار بردن تعداد زیادی از کلمات کلیدی متوسل شده اند.
الگوریتم پنگوئن برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ معرفی شده است و هدف اصلی آن پیدا کردن سایت های اسپم می باشد. جالب است بدانید که جریمه شدن به وسیله الگوریتم پنگوئن، بیشترین تعداد پنالتی را به همراه دارد.
نکته جالبی که در اینجا مطرح می شود این است که، این الگوریتم کارکرد بسیار جالبی دارد. به این صورت که چنانچه شما دچار خطا در سئو سایت خود شوید، بلافاصله شما را جریمه می‌کند؛ و در آن طرف نیز، اگر شما اصول سئو را به درستی رعایت کنید پاداش هایی برای شما در نظر می گیرد که باعث ارتقای رنک سایت شما در گوگل می شود.

طراحی سایت

چه کار کنیم تا دچار جریمه الگوریتم پنگوئن نشویم؟

با توجه به اینکه این الگوریتم یکی از مهمترین سیاست‌های گوگل به حساب می آید، بسیار اهمیت دارد که یک سری از موارد مهم را رعایت کنید تا از جریمه شدن توسط این الگوریتم در امان باشید. ما قصد داریم تا با معرفی چند فاکتور مهم، شما را در این امر یاری کنیم:
۱. استفاده از بک لینک های بی کیفیت و سایت های نامعتبر را تا می توانید محدود کنید.
۲. بهتر است تا از بک لینک های فالو و نوفالو در کنار یکدیگر استفاده کنید؛ تا پروفایل بک لینک شما طبیعی به نظر برسد.
۳. توجه داشته باشید که استفاده از نام دامنه یا برند در انکر تکست، کاربرد بیشتری دارد تا کلمات کلیدی را در این بخش به کار ببرید.
۴. سعی کنید تا بک لینک های خود را از سایت هایی تامین کنید که در زمینه کاری شما فعالیت می‌کنند و ترافیک بالایی نیز دارند.
۵. از ابزار Monitor Backlinks غافل نشوید، چرا که به کمک آن می توانید پروفایل بک لینک خود را آنالیز کرده و آن را در حالت طبیعی خود نگه دارید.

نحوه کارکرد الگوریتم پنگوئن

بهتر است از این مسئله آگاه باشید که، وقتی مطلبی را در وبسایت خود منتشر می‌کنید؛ از ایندکس شدن آن نیز مطمئن شوید. چرا که مطلب شما باید توسط گوگل و الگوریتم پنگوئن بررسی و تایید شود. در غیر این صورت، صفحه شما در نتایج گوگل کمرنگ شده و یا حتی به کلی حذف می شود. بسیار واجب و ضروری می باشد تا از الگوریتم پنگوئن و آپدیت های آن آگاه باشید؛ چرا که این یک روش بسیار هوشمندانه برای تشخیص سایت های بی کیفیت، از وب سایت های کاربردی می باشد.

طراحی سایت

چگونگی بهبود یافتن مجدد رتبه بعد از ضربه خوردن از پنگوین

در طراحی سایت پنگوین یک فیلتر می باشد و درست مثل پاندا این به این معنا می باشد که این الگوریتم به صورت دوره ای مجددا اجرا می شود طراحی وب سایت ها با هر بار اجرای آن دوباره ارزیابی می شوند .تا به حال این الگوریتم خیلی زیاد اجرا نشده است. آخرین به روزرسانی الگوریتم پنگوئن در تاریخ 2013 بود که به این معنی است که ما بیش از یک سال است که منتظر به روز رسانی جدید طراحی سایت پنگوئن هستیم.
به منظور بازیابی و بهبود یافتن از پنگوئن، شما نیاز به شناسایی لینک های غیر طبیعی که به طراحی سایت شما اشاره می کند دارید و آنها را حذف کنید و یا اگر شما نمی توانستید آنها را حذف کنید شما می توانید از گوگل بخواهید تا دیگر آنها را به حساب نیاورد و این کار را با ابزار دیس الون تویل انجام می دهد. سپس در دوره بعدی که پنگوین تازه و یا به روز رسانی گردید در صورتیکه شما به اندازه کافی برای پاک کردن لینک های غیر طبیعی فعالیت کرده باشید طراحی سایت شما یک بار دیگر درنظر گوگل اعتماد را بدست می آورد و در واقع مجددا اعتماد گوگل را جذب می کند در برخی موارد دوباره تازه شدن الگوریتم نیاز است تا یک طراحی سایت به طور کامل از تاثیرات پنگوئن رها شود زیرا حتی ممکن است تا 6 ماه برای پردازش کامل فایل دیس الون لازم باشد .

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت کرمانشاه طراحی سایت شیراز طراحی سایت تبریز سئو سایت شیراز سئو سایت تبریز طراحی اپلیکیشن در تهران طراحی سایت تهران طراحی سایت مشهد طراحی سایت کرمان طراحی سایت اراک طراحی سایت مازندران طراحی سایت اصفهان طراحی سایت قزوین طراحی سایت رشت طراحی سایت گیلان طراحی سایت ارومیه طراحی سایت شهرکرد طراحی سایت کاشان طراحی سایت خراسان جنوبی طراحی سایت گرگان طراحی سایت شاهرود طراحی سایت بوشهر طراحی سایت زنجان طراحی سایت بندر عباس طراحی سایت ساوه طراحی سایت اردبیل طراحی سایت گلستان طراحی سایت هتل طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید