طراحی سایت


انتخاب عنوان مناسب در محتوا

تولید محتوا یکی از مهمترین عوامل موجود در سئو طراحی سایت برای جذب کاربران بی شماری به طراحی سایت می باشد. اما همان تولید محتوا ، خود دارای اصولی می باشد که با رعایت آن ها می توانید یک محتوای عالی را تولید کنید یکی از موارد مهم در تولید محتوا انتخاب عنوان مناسب در محتوا می باشد زمانی که با رعایت اصول محتوای خوبی را تولید کردید که کاربران رضایت کاملی نسبت به محتوای شما داشتند شک نکنید که در نظر موتور های جستجو هم از محبوبیت برخوردار می شوید همچنین رتبه ی طراحی سایت شما در نظر گوگل بالا خواهد بود.

طراحی سایت

انتخاب تیتر مناسب

یکی از مهمترین عواملی که در محتوا باید توجه ویژه ای کنید ، انتخاب تیتر مناسب می باشد که بازدید کننده را ترغیب به خواندن محتوا همچنین جذب طراحی سایت کند انتخاب تیتر مناسب کار خیلی سختی نمی باشد فقط اگر بدانید برای کدام گروه از افراد چگونه آن ها را ترغیب به خواندن محتوا کنید بسیار راحت می توانید تصمیم گیری به انتخاب تیتر مناسب وجذاب کنید.

طراحی سایت

عناوین جذاب

عناوین جذاب دارای ویژگی هایی می باشند که در این بخش برای شما معرفی می کنیم تا به کار بردن عناوین جذاب بتوانید محتوای مناسبی را تولید کنید شما بعد از خواندن ویژگی های زیر می توانید اقدام به تهیه لیست پر از عناوین جذاب کنید تا در نهایت به انتخاب یکی از عناوین مورد نظر بپردازید.
• عناوین شما حتما با متن شما مرتبط باشد .
به خاطر داشته باشید که زمانی که می خواهید به انتخاب عناوین جذاب بپردازید حتما باید با متن شما مرتبط باشد تا بازدید کنندها زمانی که به هوای عنوان شما ترغیب به خواندن محتوا شوند اگر با متن نا مرتبط با عنوان مواجه شوند اعتماد آن ها نسبت به سایت شما از بین خواهد رفت.
• در انتخاب محتوا سوال تاثیر گذار بپرسید
با سوال پرسیدن می توانید عناوین جذاب را ایجاد کنید. همچنین کاربران را ترغیب کنید تا به خواندن مفاله شما بپردازند سوالاتی که ذهن اکثر مخاطبان را مشغول می کنند بهترین عناوین برای محتوای شما می باشد.
• از عناوین کوتاه استفاده کنید
عناوینی که طولانی هستند هیچ جذابیتی برای مخاطبان ندارند. عناوین جذاب باید کوتاه ، در عین حال حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند.
• از گوگل ترند استفاده کنید
با استفاده از گوگل ترند می توانید اسامی کلمات و عناوین مناسب برای محتوای خود انتخاب کنید. با درست انتخاب کردن کلمات می توانید عناوین جذاب را ایجاد کنید همچنین شانس دیده شدن خود را افزایش دهید گوگل ترند بسیار ابزار کمکی مناسبی برای انتخاب کلمات کلیدی ، عناوین و... می باشد.
• کنجکاوی را در بازدید کننده برانگیزید
شما باید با ایجاد کلمات مناسب حس کنجکاوی بازدید کننده را بر انگیزید تا به خواندن محتوای شما ترغیب شود عناوین جذاب عناوینی نمی باشند که توضیح کاملی از چیزی را بدهند بلکه عنواوین کوتاه در عین حال برانگیختن حس کنجکاوی بازدید کننده می باشد.
• استفاده از اعداد در عناوین جذاب
تحقیقات نشان داده که استفاده از اعداد تاثیر مثبتی را بر روی دعوت کردن بازدید کننده به خواندن مقاله می کند. مغز علاقه ی زیادی به اعداد دارد همچنین جالب است بدانید که اعداد فرد بر روی ذهن افراد تاثیر بیش تری را نسبت به اعداد زوج میگذارند به همین دلیل اکثر وبلاگ نویسان از اعداد فرد در عناوین خود استفاده می کنند.
• سعی کنید به حل مشکل مخاطب بپردازید
معمولا افراد دارای مشکلی هستند که در عناوین جذاب به دنبال اشاره ی کوچکی به رفع مشکل خود می باشند بنابراین با قرار دادن عناوینی که به رفع مشکل مخاطبان اشاره دارید بازدید کننده های بیش تری جذب محتوای شما می شوند برای مثال عناوینی مانند :
چطور به تربیت فرزند خود بپردازیم؟
چگونه 10 کیلو در عرض 1 ماه کم کنیم؟
چگونه در کسب و کار خود موفق شویم؟

طراحی سایت

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید