طراحی سایت


انواع سبک در طراحی سایت

راهنمای سبک مجموعه ای از عناصر طراحی شده، گرافیک و قوانین است که طراحی سایت و یا توسعه دهندگان باید اطمینان حاصل کنند که قطعات جداگانه طراحی سایت سازگارهستند و در نهایت تجربه یکپارچه ایجاد خواهند کرد.راهنمای سبک چرا مهم است این بسیار مهم است که طراحان چندگانه بر روی طراحی سایت یا برنامه وب کار می کنند تا اطمینان حاصل شود که آنها بیش از حد تفسیر نمی کنند و سبک ها را بر اساس اولویت شخصی تغییر نمی دهند یا اصلاح نمی کنند. در توسعه، با تعریف عناصر وب سایت، توسعه دهندگان برای استفاده مجدد ازطراحی سایت این عناصر آسان هستند. علاوه بر این، می تواند آن را ساده تر کند، زیرا آنها عناصری را که باید کد گذاری می کنند، دریافت می کنند و دقیقا همانطور که از ابتدا باید نگاه می کنند. مخاطبان خود را با طراحی سایت های متحرک و ارائه های وب تحت تاثیر قرار دهید.
با اسلایدها، شما را از یک صفحه خالی شروع نمی کنیم. همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که عناصری را که دوست دارید بهترین انتخاب کنید و آنها را ترکیب کنید. هر اسلاید با دقت ساخته شده برای برآورده شدن سه معیار اصلی زیبایی شناسی در طراحی سایت عملکرد و قابلیت استفاده. به این ترتیب شما می دانید هرعنصر با هم یکپارچه با افزایش تاثیر محتوای شما کار می کند. برای اینکه برنامهنویسان زندگی راحتی کنند، وظیفه طراحی سایت این است که تمام تومورهای احتمالی مانند شناور، کلیک، بازدید و سایر حالتها را برای دکمه ها، عناوین، لینک ها و غیره شامل شود.

طراحی سایت

تایپوگرافی در طراحی سایت

ایجاد راهنمای سبک طراحی سایت مطالعه نام تجاری اول، شما باید نام تجاری را مطالعه کنید تا بدانید که چه چیزی برای آن تعریف می شود. مطلع شدن از داستان در پشت نام تجاری، مشاهده تیم و دید، ماموریت و ارزش های شرکت. مهم است که به نام تجاری بپردازید تا راهنمای طراحی سایت که تولید می کنید بصری و احساسی از سازمان نمایندگی نماید. اگر شما یک طراح هستید که نمی تواند کد گذاری کند، به سادگی طراحی سایت را باز کنید و سند خود را یک عنوان و یک توضیح کوتاه از آنچه که سند است و برای آن چه باشد. اگر شما می توانید کد، بهتر است یک سند با دارایی های پیش رمزگذاری ایجاد کنید تا بتوان آنها را به راحتی استفاده مجدد کرد. تایپوگرافی درصد از طراحی سایت است. شما باید تایپوگرافی درست کنید زیرا این یکی ازمهمترین ابزارارتباطی بین بازدیدکنندگان و طراحی سایت شماست.
تعیین سلسله مراتب و شناسایی آن. انواع طراحی سایت وجود دارد. سپس کپی بدن، تغییرات جسورانه و کلاسیک. در مورد کپی سفارشی که برای لینک های کوچک ترطراحی سایت، متن مقدم و غیره استفاده می شود فکر کنید. ارائه خانواده فونت، وزن و رنگ. راهنماهای سبک راهنمای سبک توسط رنگ پالت این باور نکردنی است که چگونه انسان رنگ و رنگ های مرتبط با مارک های معروف را درک می کند. فکر می کنم کوکا کولا، من شرط می بندم که شما الان ببینید که قرمز است. با تنظیم رنگ های اولیه برای راهنمای طراحی سایت سبک خود که درطراحی سایت شما تسلط دارید، رنگ های غالب باید شامل بیش از سه سایه باشد. با این حال، در برخی موارد، به منظور نشان دادن رابط کاربر خود نیاز به رنگ های ثانویه و حتی گرمی دارید، همچنین مطمئن شوید که آنها را نیز تعریف می کنید. همچنین رنگ های خنثی مثل سفید، خاکستری و سیاه را برای رنگ های اصلی نام تجاری طراحی سایت برای برجسته سازی انتخاب کنید.

طراحی سایت

آیکون های طراحی سایت

طراحی سایت مهمان توسط صدای صدایی که به آن اشاره میکنم نسخه واقعی است. قبل از شروع راهنمای سبک طراحی سایت، نام تجاری را مطالعه کرده اید و متوجه شده اید که نام تجاری جوان و مرسوم است. اگر جهت صدای کپی وجود نداشته باشد، باید آن را تعریف کنید. این می تواند یک مثال ساده با توجه به نشان دادن طراحی سایت حرفه ای است، اما خنده دار و استقبال. به جای اعلام می توانید بگویید شکسته. خطای اگر صدای سازمانی بیشتر بود، شما این کار را انجام نخواهید داد. در طراحی سایت کوچک پنهان است. برای هزاران سال وجود داشته و بزرگتر از متن و کلمات هستند. از استفاده از آیکون ها در پروژه های طراحی سایت خود استفاده کنید زیرا آنها یک بازدید فوری برای بازدیدکنندگان ارائه می دهند که چه اتفاقی می افتد و چه اتفاقی خواهد افتاد. انتخاب آیکون های مناسب، محتوای بیشتری نسبت به پالت رنگ، کپی یا گرافیک را ارائه می دهد. هنگام استفاده از طراحی سایت، اطمینان حاصل کنید که در مورد مخاطب هدف، مذهب، تاریخ فکر کنید، بنابراین از تصورات غلط و سوء تفاهم جلوگیری کنید. یکی دیگر از موارد ذکر شده، درطراحی سایت مورد نام تجاری و ارزش آن فکر کنید، بنابراین از آیکون دست کشیده شده در یک وب سایت بانکداری بزرگ استفاده نمی کنید.

طراحی سایت

زبان بصری در طراحی سایت

یک ابزار عالی برای پیدا کردن آیکون بسیار جذاب برای پروژه های شما است.آیکون ها ساخت یک زبان بصری از آیکون های هر کسی می تواند درک کند .تصاویر هزاران کلمه را بیان می کنند. اطمینان حاصل کنید که شامل تصاویری باشد که سبک و جهت تصاویری را که طراحی سایت باید استفاده کند تعریف می کند. بار دیگر، در مورد ارزش های نام تجاری و ماموریت آن فکر کنید. به عنوان مثال، یک سازمان خیریه آب از تصاویر قابل توجهی برخوردار است که دارای احساسات قوی، علت خوبی و تماس با احساسات انسانی است تا آنها بتوانند کالاهای ضروری زندگی مانند آب، غذا، برق و آموزش و پرورش را خوشبخت کنند. تصاویربرخی از طراحی سایت عالی برای تصاویر رایگان مکان برای یافتن بهترین عکسهای رایگان .فرم ها طراحی سایت شما را ایجاد می کنند .دکمه ها ترکیبی از پالت رنگ، فرم ها و صدا است. با استفاده از این دارایی های قبلا ایجاد شده برای ایجاد دکمه های ثابت و کاربردی با طرحی سایت های مختلف اعلام شده.چگونه می توان فاصله را در راهنمای سبک قرار داد بسیار مهم است که فاصله را ذکر کنید. این می تواند به صورت یک شبکه برای طراحی سایت استفاده شود می توان فاصله بین سرصفحه، دکمه ها، تصاویر، فرم ها و عناصر دیگر را تعریف کرد. رسیدن به سمت راست مهم است زیرا باعث می شود اتاق های تنفسی بیشتری برای عناصر ایجاد شود و استفاده منظم باعث می شود طراحی سایت شما ساختار یافته و حرفه ای باشد.
طراحی سایت را بسیار شبیه به یک نشان می دهد شایع ترین مشکلات و ارائه نمونه هایی از چگونگی چیزها به نظر می رسد و کار می کنند. نام تجاری توییتردارایی های طراحی سایت و دستورالعمل ها مثال ها در اینجا برخی از بهترین نمونه های راهنمایی سبک برای استفاده به عنوان الهام بخش در هنگام ایجاد راهنمای سبک خود را. به یاد داشته باشید که این راهنمایی ها به شدت تحت تأثیر تنظیم سازمان، دید، مأموریت و ارزش ها قرار می گیرند و برخی از تصمیمات طراحی سایت ممکن است در ارتباط با آنچه که انجام می دهید، بی اهمیت یا غیر منطقی باشد، بنابراین کورکورانه چیزهایی را که در آنجا انجام می شود دنبال نکنید.

طراحی سایت

 


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید