طراحی سایت


انواع محتوا برای افزایش بازدید وب سایت

در این مقاله می خواهیم انواع محتوا برای افزایش بازدید وب سایت را به شما معرفی کنیم تا با استفاده از آن ها بازید مقالات و در نتیجه بازدید وب سایت تان را بالا ببرید.زمانی که از چند نوع محتوا استفاده کنید و تنوع بیشتری را در مقالات تان به کار ببرید در نتایج سرچ شده گوگل هم بیشتر نشان داده می شوید.چون با توجه به تنوع مقالات و کلمات ، شانس بیشتری برای دیده شدن دارید.در این مقاله استفده از انواع محتوا برای افزایش بازدید وب سایت را برایتان توضیح خواهیم داد.

طراحی سایت

معرفی انواع محتوا برای بالا رفتن بازدید

با توجه به تحقیقات و بررسی های لازمی که بر روی مقالات سایت های موفق انجام شده است 10 نوع روش مختلف برای ایجاد مقاله پیدا شده است که استفاده از آن ها بازدید وب سایت تان را بالا می برد.با توجه به نوع وب سایت و مخاطبینی که دارید می توانید روش مناسب برای ایجاد محتوا را انتخاب کنید.برای یک انتخاب درست و مناسب می توانید به مثال هایی که در ادامه برای معرفی انواع محتوا برای بالا رفتن بازدید گفته شده است توجه کنید.
• مقالاتی که در قسمت وبلاگ یا قسمت مقالات به صورت مرتب منتشر می شوند.مثلا وب سایتی را در نظر بگیرید که روزانه یک یا دو مقاله در قسمت مقالات وب سایت قرار می دهد و همیشه به روز رسانی می شود.
• مقالات کوتاهی که همیشه قابل استفاده هستند و قدیمی نمی شوند و در واقع یک جایگاه ماندگار در سایت دارند.مثلا مطالبی در زمینه بهینه سازی سئو هیچ وقت قدیمی نمی شوند.
• مقالات طولانی که یک موضوع به صورت کامل و جامع در آن توضیح داده شده است.
• بعضی از مقالات وجود دارند که مفهوم مشخصی دارند اما به شکل های متفاوت منتشر می شوند .مثلا علاوه بر اینکه توضیحات متنی دارند ،در قالب تصاویر نیز توضیح یا آموزش داده می شوند.این کار باعث افزایش بازدید سایت می شود.
• محتوایی که یک موضوع را با تمام جزئیات در اختیار مخاطب می گذارد.یعنی تمام اطلاعات مربوط به موضوع موردنظر را در قالب مقاله ای دقیق به مخاطب ارائه می دهد.
• برخی از وب سایت ها با استفاده از راهنمای چند فصلی و صفحات فرود ، تنوع وب سایت شان را در زمینه محتوایی بیشتر می کنند.
• ممکن است تا به حال با این مورد رو به رو شده باشید که یک مطلب پیچیده باشد و با تصاویر مرتبط با آن موضوع ، راحت تر مطلب را متوجه شوید.
• استفاده از ویدئو نیز نوعی تولید محتوا است که می توانید از آن استفاده کنید و تنوع بیشتری به وب سایت تان بدهید.استفاده از ویدیو باعث افزایش بازدید سایت میشود.
• قرار دادن فایل های پی دی اف یا پاور پوینت در وب سایت نیز روش دیگری برای ایجاد محتوا می باشد.البته این مورد به همه ی محتوانویسان پیشنهاد نمی شود. به دلیل این که بیشتر اوقات در موبایل ها به درستی دانلود نمی شوند و همچنین بررسی این محتوا برای موتورهای جستجوگر گوگل کار سختی می باشد.
با توجه به تحقیقاتی که در زمینه انواع محتوا انجام شده است ، استفاده از موارد بالا می تواند بازدید وب سایت تان را افزایش دهد.بهتر است روی هر موردی که انتخاب کردید به خوبی تمرکز کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

طراحی سایت

کدام نوع محتوا برای سایت شما مناسب است ؟

بعد از خواندن مطالب بالا این سوال برایتان پیش می آید که کدام نوع محتوا برای سایت شما مناسب است ؟ در اولین قدم باید اول این را بدانید که مخاطب به دنبال چه چیزی می گردد؟ مثلا اگر هدف کاربر پیدا کردن یک رستوران باشد هیچ کدام از موارد بالا برای شما قابل استفاده نیست. اما اگر کاربر به دنبال جمع آوری اطلاعات است ، موارد گفته شده دقیقا مخصوص ایجاد محتوا برای این کاربران است.زمانی که مخاطب اطلاعات دقیق و درست را در سایت شما به دست آورد کنجکاو می شود تا درباره شما بیشتر بداند و در این صورت از یک کاربر معمولی به کاربرهمیشگی سایت شما تبدیل می شود و همیشه از مطالب منتشر شده سایت استفاده می کند.کاربران برای یافتن یک پاسخ درست و مختصر، بررسی یک محصول و یا موارد دیگر در گوگل حضور دارند و سرچ می کنند.گاهی اوقات نیز از روی کنجکاوی و گذراندن وقت سرچ می کنیم. مثلا سرچ می کنیم "دانلود همه ی آهنگ های ریحانا" . در قسمت نتایج ممکن است با موارد دیگری مثل ویدئو کلیپ های ریحانا یا معرفی خواننده های دیگر مواجه شوید . در صورتی که هدفتان همچین محتوایی نبوده اما ممکن است روی آن ها کلیک کنید.
چند پیشنهاد مناسب برای شما
در آخر چند پیشنهاد مناسب برای شما داریم تا نتیجه بهتری بگیرید و به باعث افزایش بازدید سایت کمک کنید.سعی کنید از روش ها و فرمت های جدید تولید محتوا استفاده کنید. مثلا اگر در وب سایت تان محتوای ویدیویی ندارید حتما چند مورد ویدیویی اضافه کنید.
این نکته را فراموش نکنید که باید از فرمت هایی استفاده کنید که مورد نیاز مخاطبانتان است و اگر فرمتی جدید را در وب سایت های دیگر دیدید و خواستید از آن استفاده کنید حتما بررسی کنید که مورد نیاز خودتان و مخاطبانتان است یا خیر یا این که باعث باعث افزایش بازدید سایت می شود یا خیر.
ممکن است در زمینه کاری شما ، وب سایت رقبایتان از محتوای ساده استفاده کنند . در این صورت با استفاده از تصاویر و ویدیو ها در وب سایت خود می توانید جایگاه خوبی را در گوگل به دست آورید و رتبه تان بهبود یابد.
زمانی که مشغول نوشتن مقاله هستید حتما کلمات کلیدی مد نظرتان را در آن به کار ببرید.کلماتی که میخواهید در نتیجه سرچ گوگل نشان داده شوند را در مقاله به کار ببرید. البته به طوری که با مقالات نیز مرتبط باشند.

طراحی سایت

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید