برای گسترش پیدا کردن کسب و کارها صاحبین مشاغل اقدام به ایجاد طراحی سایت کرده و خود را با دنیای مدرن وقف می دهند. برای اینکه طراحی سایتی که ایجاد می کنند دارای عوامل پر اهمیت و جذابی باشد باید تحقیق و بررسی های بسیاری در این زمینه به عمل بیاورند. تا با دانستن برخی نکات به راحتی بتوانند اقدام به طراحی سایت کنند. همانطور که می دانید طراحی سایت دارای انواع مختلفی می باشد از جمله طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت شخصی . ما در این بخش می خواهیم به تعریف سایت شرکتی همچنین اهمیت راه اندازی سایت شرکتی بپردازیم. طراحی سایت شرکتی مانند هر برند یا فروشگاهی مانند داشتن یک دفتر کار یا مغازه عمل می کند اما با این تفاوت که مکان سایت شرکتی در اینترنت می باشد. مواردی که در اهمیت راه اندازی سایت شرکتی می توان به اشاره کرد این است که افراد در هر زمان و مکان می توانند بدون محدودیت به سایت و خدمات سایت شرکتی دسترسی داشته باشند همچنین تصاویر مربوط به خدمات خود را ارائه دهند.

اهمیت داشتن وب سایت

مزایای راه اندازی سایت شرکتی

وب سایت داشتن برای هر کسب و کاری جزو امکانات بسیار عالی می باشد . اما مزایای راه اندازی سایت برای خود صاحب مشاغل امتیازات بسیار مثبتی را در پی خواهد داشت که عبارتند از:
• به صرفه بودن ایجاد سایت یک بازاریابی آنلاین در نتیجه تبلیغات برای افراد به حساب می آید. اگر صاحبان مشاغل بخواهند با روش سنتی اقدام به تبلیغات کنند باید هزینه های بسیار بالایی را تقبل کنند. اما با استفاده از تبلیغات مدرن یعنی ایجاد سایت می توانند مشتریان بی شماری را از اکثر نقاط کشور جذب کرده و بازدهی بسیار بالایی را داشته باشند.
• دسترسی 24 ساعته یکی دیگر از مزایای راه اندازی سایت دسترسی 24 ساعته در شبانه روز می باشد یعنی افراد بدون هیچ محدودیت زمانی و مکانی می توانند به شرکت مورد نظر دسترسی پیدا کنند.
• آپدیت بودن اطلاعات شما می توانید در هر زمان که بخواهید اطلاعات خود را به روز کرده و در اختیار افرد قرار دهید تا کاربران شما هم از تغییرات مورد نظر مطلع شوند.
• ارائه مشخصات محصولات اگر شما محصولی برای ارائه دارید و یا می خواهید خدمات خود را برای افراد توضیح دهید. با استفاده از سایت تمام مزایای محصول و خدمات خود را در اختیار افراد قرار دهید همچنین آن ها هم می توانند با دقت همه‌ی مزایای خدمات را بخوانند در نهایت اقدام به تصمیم گیری یکی از آن ها کنند. پس ارائه مشخصات محصولات یکی دیگر از مزایای راه اندازی سایت می باشد.
• بر قراری ارتباط با مشتری شما می توانید به راحتی با استفاده از دنیای طراحی سایت با مشتریان خود در ارتباط باشید و به راحتی به نظرات و پیشنهادات آن ها گوش دهید.
• سهولت یافتن برقراری ارتباط از مزایای راه اندازی سایت می توان به قرار دادن اطلاعات تماس و آدرس به همراه نقشه در سایت اشاره کرد.
• ارائه کاتالوگ دیجیتالی با استفاده از طراحی سایت می توان به ارائه کاتالوگ دیجیتالی پرداخت و از ارائه کاتالوگ کاغذی و صرف هزینه های بسیار بالا جلوگیری کرد.

اهمیت ساختن یک وب سایت شرکتی

همانطور که می دانید در دنیای مدرن تکنولوژی و اینترنت به سر می بریم. از آن جایی که افراد زمان کافی برای گشتن دنبال شرکت مناسب را ندارند به همین منظور همه‌ی کارهای خود را با استفاده از فضای اینترنت تامین می کنند و در گوگل به جستجوی آن می پردازند. به همین منظور صاحبین مشاغل اقدام به ایجاد وب سایت می کنند.اگر صاحب فروشگاه و یا شرکتی هستید قطعا مطلع هستید از اهمیت داشتن وب سایت مطلع هستید و می دانید که بهترین مرجع برای جستجوی محصولات گوگل می باشد به همین منظور باید اقدام به طراحی سایت کنید و خدمات و محصولات خود را در آن قرار دهید تا افراد به راحتی با دیدن آن ها اقدام به سفارش کنند توجه کنید که به سئو و بهینه سازی سایت هم باید توجه ویژه ای کنید چرا که افراد در گوگل به دنبال یافتن اطلاعات مورد نیاز ذهن خود می کنند که اگر سایت شما در اولویت گوگل قرار گیرد شک نکنید مشتریان بسیار زیادی جذب کسب و کار شما خواهند شد.

چرا باید وب سایت داشته باشیم؟

چرا باید وب سایت داشته باشیم؟

حال ممکن است برای افراد سوال پیش بیاید که چرا باید وب سایت داشته باشیم؟ ما در پاسخ می گوییم. افراد به جای دفتر تلفن از اینترنت استفاده می کنند. یک وب سایت می تواند اطلاعات مشتریان سایت را در اختیار صاحبان مشاغل قرار دهد تا در صورت نیاز برای آن ها اس ام اس ایمیل و... ارسال کنند. داشتن یک طراحی سایت ارزش و اعتبار بالایی را به کسب و کار شما می دهد. یکی دیگر از موارد بازاریابی که با بازدهی بالایی همراه است ایجاد وب سایت می باشد.

ويژگي هاي طراحي سايت شركتي

براي طراحي سايت شركتي نيازمند ويژگي هايي در طراحي آن هستيم.

1-هاستينگ مناسب

هاستينگ يك فضاي مجازي ميزبان است كه وظيفه نگهداري از تمامي اطلاعات و ديتا هاي سايت را برعهده دارد ودرواقع آپ تايم،سرعت لود،امنيت وغيره از مواردي است كه بطور مستقيم به هاستينگ مربوط است.

2-سئو

سئو فاكتوري است كه باعث مي شود سايت در هنگام جستجو در صدر نتايج قرار گرفته ويا در رقابت به كنار برود. از موارد مهم براي طراحي سايت شركتي رعايت تمامي اصول مربوط به سئو مي باشد كه در اينصورت سايت توليد محتواي مناسب وبا كيفيت در صفحه اول موتورهاي جستجو قرار مي گيرد.

3- سرعت لود بالا

زمان مناسب براي لود يك صفحه در اينترنت كمتر از 5 ثانيه است و اين مورد فاكتور مهمي در طراحي سايت شركتي يا هر سايت ديگر است كه بايد به آن توجه نمود.

4-ريسپانسيو بودن

يكي از ويژگي هاي بسيار مهم طراحي سايت شركتي است. سايتي كه ريسپانسيو است كاملا در تمامي دستگاه هاي ديجيتال بخصوص موبايل نمايش داده مي شود .مورد توجه قرار ندادن اين ويژگي منجر به از دست دادن بخش زيادي از مشتريان سايت مي شود.

5-طراحي و شكل ظاهري

ظاهر سايت نشان دهنده هويت اصلي سايت است كه بايد متناسب با حوزه كاري بوده،و در عين حال زيبا و ساده باشد و مخاطب را جلب نمايد تا محصولات و خدمات ارائه شده مورد استقبال قرار بگيرد.

6- امنيت

فاكتور امنيت از اين جهت كه در سايت نياز به درگاه هاي بانكي است وخريد وفروش آنلاين صورت مي گيرد و اطلاعات محرمانه و مهم بانكي ردو بدل مي شود بسيار مهم است.

7- امكان نشر مطالب در صفحات اجتماعي

براي داشتن بهترين و مناسب ترين نتيجه در سايت شركتي نياز است كه با صفحات مجازي و اجتماعي تعاملي دوطرفه صورت گيرد کاربر بتواند صفحه شما را در صفحات اجتماعي به اشتراك بگذاريد و يا بالعكس كاربران صفحه مجازي سايت بتوانند از طريق لينك بيو به سايت وارد شوند.

8-آپتايم

زمان قابل دسترس بودن سايت است.بنابر دلايلي ممكن است سايت با خطاها و مشكلاتي روبرو شود كه سايت را براي مدت زماني از دسترس خارج نمايد در طراحي سايت شركتي به اين موضوع توجه مي شود تا اين بازه زماني كاهش يابد.

9-نمايش اطلاعات مهم در بخش هاي اصلي

از ديگر ويژگي هاي مهم طراحي سايت ساده و آسان در معرض ديد قرار گرفتن محصولات يا خدمات خاص ارائه شده سايت است كه مخاطب بتواند با يك گشتن ساده از وب سايت آن را مشاهده وبا ويژگي هاي آن محصول آشنا شود.

10-نقشه ساده

با توجه به اينكه مخاطب سايت شركتي ممكن است از هر قشر و گروهي باشد لازم است كه سايت داراي يك نقشه ساده و روان باشد كه كاربر از لحظه ورود به سايت وانتخاب خدمت يا محصول تا زمان خريد و دريافت خدمات و پرداخت هزينه راهنمايي شود و اين مهم ميسر نمي شود مگر با داشتن يك نقشه ساده وروان.

وب سايت شركتي چيست

گفته مي شود كه اين وب سايت ها بيشتر Corporate website وب سايت شركتي مختص شركت ها و واحدهاي صنفي كه بيشتر فعاليت آن ها در زمينه خدمات دهي است مربوط مي باشد. معمولا اين وب سايت ها براي اهداف زيادي طراحي مي شوند كه طراح وب سايت هاي شركتي در شركت هاي طراحي وبرنامه ريزي سايت انجام مي دهند.

وب سايت هاي شركتي چه مزايايي دارند :

داشتن وب سايت هاي شركتي مزاياي زيادي در بر دارد و باعث رشد و پيشرفت مي شود. كه هفت مورد از مزاياي وب سايت هاي شركتي شامل موارد زير است

اولين مزيت وب سايت شركتي :

جذب مشتريان است . داشتن وب سايت شركتي باعث جذب مشتريان شده و يا حتي بسياري از افرادي كه قصد خريد محصول دارند ويا از خدمات مي خواهند بهره ببرند به راحتي وارد اينترنت شده و با يك جستجو اطلاعات مورد نظر خودشان را بدست مي آورند. در هنگام جستجو احتمال اينكه وارد سايت شما شوند وجود دارد پس با دقت بيشتري وقت براي به دست آوردن اطلاعات مورد نظر خود من باب خواسته شان می گذارند . هر چه وب سايت شركتي شما حرفه اي تر باشد شما با اطمينان خاطر بيشتري مي توانيد پذيراي مشتريان خود وجذب مخاطبان جديد بشويد. با قرار دادن كامل ويژگي هاي خدمات و محصولات خود نيز مي تواند سبب جلب نظر مشتري شويد.

دومين مزيت وب سايت شركتي :

افزايش اعتماد در ميان مخاطبان و مشتریان است.با داشتن يك وب سايت عالي مي توانيد خود را به عنوان يك مرجع معتبر معرفي كرده. درصورتي كه اطلاعات شفاف و درستي در اختيار مردم قرار دهيد با اطمينان و اعتماد بيشتر از شما خريداري مي كنند.

سومين مزيت وب سايت شركتي :

افزايش فروش است.مشتريان شما براي استفاده از خدمات و محصولات شما در اينترنت حضور دارند و با وجود وب سايت شركتي اين اجازه را به افراد مي دهيد شما را پيدا كرده واز خدمات و محصولات شما استفاده كنند و اين در نهايت به نفع و سود شما است.

چهارمين مزيت وب سايت شركتي :

تبليغات است . در وب سايت شركتي شما در كنار خدمات و فروش محصولاتتان این موارد را به مشتريان مي توانيد معرفي كنيد كه اين امر خود باعث ترغيب مشتريان مي شود .وب سايت هاي شركتي مناسب ترين و مطمئن ترين راه براي تبليغات محصولات وخدمات مي باشند .با نمايش دادن محصولات و خدمات و معرفي آن ها خود به منزله تبليغات در اينترنت و يك روش برند سازي و جذب مشتري هم محسوب مي شود .

پنجمين مزيت وب سايت شركتي :

معرفي برند و كسب وكار است . در وب سايت قسمت (در باره ي ما) شما مي توانيد با توضيحات كامل و جامع در مورد شركتتان اهداف و خدمات خود بپردازيد با اين معرفي به طور صریح و كامل براي مخاطبان خود باعث جلب اعتماد آنها به شركت خود مي شويد . و وفاداري آنها به شما و كارمندان و شركت شما بيشتر مي شود.

ششمين مزيت وب سايت شركتي :

دسترسي سريع 24 ساعته است . در وب سايت شركتي شما مي توانيد 24 ساعته باز باشيد وپاسخگوي مشتريان خود باشيد در صورتي كه حتي شما يك فروشنده ماهر داشته باشيد نمي توانيد 24 ساعته فعاليت كنيد و پاسخگو باشيد ولي در وب سايت شركتي اين امكان فراهم است و دسترسي 24 ساعته وجود دارد .

هفتمين مزيت وب سايت شركتي :

سرعت در ارائه خدمات است. در وب سايت شركتي شما به راحتي در يك زمان مي توانيد پاسخگو به چند نفر باشيد و به راحتي خدمات دهيد و محصولات درخواست شده را در اختيار مشتريان قرارداده ولي در فروشگاه حضوري هر چقدر هم فروشنده ماهر داشته باشيد باز هم زمان براي خدمات دهي و پاسخگويي و رسيدگي به تمام خواسته هاي مشتريان را نداريد . كه اين هم يكي از مزيت هاي سرعت ارائه خدمات در وب سايت هاي شركتي مي باشد.

وب سايت شركتي چيست

در طراحي سايت شركتي بايد اطلاعات كاملي از محصولات و كالاهاي شما به مخاطبان ارائه شود تا با توجه به برند تجاري خود احساس خوبي در مخاطبان به وجود آيد. طراحي وب سايت شركتي كاري تخصصي است كه بايد با بالاترين كيفيت صورت گيرد .اگر در وبسايت خود بيشتر بتوانيد از تجربه كاربري مخاطبان ، وفاداري آنها نسبت به كسب و كارتان استفاده كنيد سبب افزايش در ميزان فروش وب سايت شركتي خود مي شويد . جهت اعتبار و ارزش بخشيدن به كسب وكار خود و توجه به خواست و نياز مشتريان مراجعه كنندگان نياز به طراحي سايت شركتي داريد زيرا همزمان با جهاني شدن و بروز شدن زندگي روزمره اگر در كسب وكار بروز نباشيد بخش بزرگي از مشتريان را از دست مي دهيد.در واقع با طراحي سايت به تعداد تمام كساني كه به اينترنت دسترسي دارند در سراسر جهان مشتري خواهيد داشت و همچنين اين اطمينان را به مشتري خود مي دهيد كه بدون نياز به كوچكترين هماهنگي و در هر ساعتي از شبانه روز نظرات و خواسته هاي خود را با مديران شركت اتان در ميان بگذارند از محصولات شما بهره مند شوند. طراحي سايت شركتي، اداري مناسب براي همه نوع شركت ها ، ادارات و تيم هاي كاري و تمام كساني است كه مي خواهند خدمات ويا محصولات خود را به ديگران معرفي نمايند.اين نوع سايت ها براي گروه ها، انجمن ها نيز مناسب هستند. وسبب گرد هم آوری علاقه مندان و مخاطبان شما خواهند شد و به عبارتي باعث ايجاد تعاملي دوطرفه بين شما ، همكاران، مخاطبان و مشتریان شما خواهند شد.

5 نكته مهم براي طراحي وب سايت شركتي :

1. دسترسي آسان به بخش هاي مختلف :

وب سايت شركتي بايد طوري باشد كه مخاطبان به راحتي دسترسي آسان به قسمت هاي مختلف سايت داشته باشند و به راحتي محصول و کالا و خدمات مورد نظرشان را پيدا كنند.

2. زيبايي و جذابيت ظاهري :

ويژگي هاي ظاهري وب سايت شما بسيار تاثير گذار است و بايد به ويژگي هاي ظاهري در طراحي سايت شركتي دقت شود مانند رنگ ها ، لوگو ،فوتر، بنرها و تصاوير كه به خوبي در جاي مناسب قرار گرفته و به جذابيت وب سايت مي افزايد.افراد بر اساس ظاهر سايت شما درباره ي آن تصميم گيري مي كنند كه اقدام به خريد محصولات و خدمات از سايت شما انجام دهد وهمچنين وجود انسجام و هماهنگي در وب سايت باعث اعتبار برند تجاري شما شده است.

3. تجربه كاربري مثبت :

وب سايت شما بايد به گونه اي باشد كه حس اعتماد را در مخاطبان افزايش دهد.تجربه كاربران واستفاده از اين تجارب باعث جذب مشتري و اعتماد و اهميت دادن به آن ها موجب ماندن يا از دست دادن مشتري مي شوند.

4. استراتژي مشخص :

قبل از راه اندازي و طراحي وب سايت خود و شروع به كار كردن بايد هدف و استراتژي خود را مشخص كرد تا بتوانيد پيشرفت كرده و وب سايت خود را رشد دهید.

5. اطلاعات كامل و دقيق :

بايد در وب سايت خود اطلاعات كامل ودقيقي از محصولات خود قرار دهيد تا مشتريان با شما آشنا شوند و راحت تر بتوانند دربارهي خريد واستفاده از محصولات شما تصميم گيري كنند و اين اطلاعات زماني كه كاملا درست باشد موجب اعتبارتان مي شود.

لیست امکانات سایت شرکتی :

در طراحي سايت هاي مختلف يك سري ويژگي ها و آيتم ها وجود دارد كه به صورت عمومي در همه سايت ها رعايت مي شود ولي يك سري آيتم ها وجود دارد كه براي هر صنعت يا هر كاربرد در طراحي سايت متفاوت است.
صفحات كلي و عمومي در طراحي سايت شركتي :
1-صفحه درباره ما
2- صفحه ثبت نام در سايت
3- صفحه تماس با ما كه شامل اطلاعات شركت مي باشد مانند شماره تماس
4- نمونه محصولات و خدمات شركت توضيح ويژگي محصول چگونگي ساخت و خدمات قابل ارائه محصول

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید