طراحی سایت


اهمیت صفحه تماس با ما در طراحی سایت

دکمه ها یکی از مهم ترین عناصر در طراحی سایت برای ایجاد هستند، به خصوص اگر از آنها برای تماس به عمل استفاده کنید. اگر به آخرین لحظه صبر کنید، ممکن است شما در معرض تبدیل در طراحی سایت خود باشید. در این پست ما به اندازه دکمه، سبک، جایگذاری و رنگ برویم و همه چیزهایی که باید بدانید برای ایجاد یک تماس موثر به عمل که تجربه کاربر را در طراحی سایت بهبود می بخشد. اهمیت دکمه ها در طراحی سایت یک دکمه که در ناحیه اشتباه یک صفحه در طراحی سایت قرار گرفته است، که از رنگ غلط استفاده می کند، می تواند یک کاربر را در آهنگ های خود متوقف کند. این دکمه به کاربران هدایت می شود تا اقداماتی را که می خواهید آنها را در طراحی سایت انجام دهید.

طراحی سایت

دلایل شکست دکمه در طراحی سایت

این دکمه در ناحیه ای است که به کاربر نا آشنا است رنگ کاربر را خاموش می کند یا به اندازه کافی خاموش نمی شود فورا مشخص نیست که دکمه وجود دارد انواع دکمه های CTA در طراحی سایت مثبت تغییر ارسال یا اضافه اطلاعات. به عنوان مثال، یک دکمه همراه جعبه ثبت نام خبرنامه، اطلاعات را ارسال می کند خنثی هیچ تغییری ایجاد نمی شود، یا دکمه کاربر را به یک صفحه در طراحی سایت می برد به عنوان مثال لغو منفی اطلاعات را حذف یا بازنشانی می کند.

طراحی سایت

رنگ و کنتراست را در طراحی سایت در نظر بگیرید

جنبش اشاره می کند که شما می خواهید کنتراست رنگی روشن در طراحی سایت داشته باشید، زیرا به کاربران کمک می کند تا عمل کنند. اگر دکمه اصلی شما با پس زمینه مخلوط شود یا به نظر می رسد مانند هر دکمه دیگر، کاربران در طراحی سایت احساس ناامنی می کنند. در بهترین حالت، این آنها را کند می کند. در بدترین حالت، آنها بر روی کلیک نمی کنند. با استفاده از کارت پستال شما می توانید قالب های ایمیل را بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی در طراحی سایت ایجاد و ویرایش کنید!
شامل بیش از جزء برای کمک به ایجاد قالب های ایمیل سفارشی سریعتر از همیشه قبل از. اکنون سعی کنید به صورت رایگان! این به خصوص برای کاربران شما اهمیت دارد که ممکن است از رنگ دلگرمی رنج ببرند. رنگ ها می توانند بسیار شبیه به کاربر حتی زمانی که آنها به نظر می رسد کاملا متناقض با کاربران دید. استدلال قرمز در مقابل دکمه سبز، یک تصویر خوب در طراحی سایت است که چرا کاربران باید با کوررنگی در نظر بگیرند.

طراحی سایت

منظور از جنبش در طراحی سایت

بیایید به طور مختصر بحث قرمز سبز را مرور کنیم. قرمز معمولا "توقف" یا "حذف" را در ذهن بسیاری از مردم. اما کسانی هستند که سریع نگه دارند که کاربران در طراحی سایت بیشتر مایل به کلیک روی دکمه قرمز بیش از یک سبز هستند. بنابراین سوال می شود و کدام یک را انتخاب کنید؟ نگاهی به تصویر بالا. در سمت چپ، چطور کسی که می تواند رنگ ها را در طراحی سایت ببیند، تفاوت بین قرمز و سبز را می بیند. در سمت راست، نگاه کنید به اینکه چگونه یک کاربر رنگی رنگ دو رنگ را مشاهده می کند و هر دو که به نظر می رسد در طراحی سایت به عنوان سایه بسیار مشابه است. همانطور که در طراحی سایت UI برای چشم انسان توصیف کردیم، این اختلاف این است که قرمز و سبز بر روی چرخ رنگی مخالف یکدیگر هستند (آنها مکمل و نه متضاد یکدیگرند).
در مواجهه با این، یک پردازشگر رنگارنگ و تفسیر رنگها احتمالا اقدام نخواهد کرد. با استفاده از قرمز و سبز در کنار یکدیگر قطعا یک اشتباه خواهد بود. شما همچنین می خواهید رنگ پس زمینه پشت دکمه را در طراحی سایت در نظر بگیرید. به عنوان مثال، یک دکمه سبز در پس زمینه آبی فقط از بین خواهد رفت زیرا رنگ ها خیلی شبیه هستند. این کار به طور موثری هر گونه اقدامی را که کاربر می تواند انجام دهد لغو می کند و باعث فلج تجزیه و تحلیل می شود. تصویر زیر را برای یک راهنمای روانشناسی رنگ سریع برای اطلاع از گزینه های خود در طراحی سایت مشاهده کنید.

طراحی سایت

طراحی سایت UI برای چشم انسان

بنابراین لازم نیست مراقب باشید که چه رنگی را برای دکمه های خود انتخاب می کنید، اما مهم این است که اطمینان حاصل کنید که رنگ های متضاد را به بقیه صفحه و دکمه های همراه در طراحی سایت اضافه می کنید. این بستگی به نوع طراحی سایت شما در حال طراحی و شخصیت نام تجاری آن دارد. شما همچنین باید در مورد کاربر فکر کنید و احتمالا از طراحی سایت استفاده کنید و روی دکمه ها کلیک کنید تا گزینه های خود را مطلع کنید.
قرار دادن دکمه ها در مسیر کاربر در طراحی سایت در صفحه ای که قرار داده اید دکمه همان رنگ و متن و یا همراه با آن است. دکمه ها باید به وضوح بر روی صفحه در طراحی سایت ظاهر شوند. با این حال، مسیر کاربر را از طریق صفحه در نظر بگیرید. همانطور که جرمی اسمیت در این پست وبلاگ عالی دیوانه تخم مرغ اشاره می کند، دکمه ها نیاز به قرار دادن منطقی در طراحی سایت دارند تا جایی که کاربر به آینده می رود. شما می خواهید در نظر بگیرید که چگونه افراد واقعا صفحه را می خوانند. بیایید نگاهی کوتاه به الگوهای در طراحی سایت داشته باشیم.

طراحی سایت

الگوی F در طراحی سایت

الگوی F استاندارد برای طراحی سایت هایی است که متن زیادی دارند مانند طراحی سایت خبری یا وبلاگ ها. چشمان کاربر در سراسر صفحه اسکن می شود، به سمت چپ به راست، سپس قبل از رها کردن و اسکن کردن در صفحه دوباره به چپ بروید. در مثال زیر شما می خواهید تماس خود را به عمل جایی که چشم به پایان می رسد به عنوان آن را اسکن چپ به راست. رنگ و اندازه همه تفاوت ها را در طراحی سایت ایجاد می کند. هنگام ساختن دکمه ها از ساختن دکمه های بسیار هنری جلوگیری کنید و آنها را به شکل ساده و مستطیلی نگه دارید. جایگزینی یک دکمه کاملا ساختار با متن هوشمندانه یا یک GIF به ندرت به یک تجربه خوب برای کاربر منجر می شود و این فقط آنها را اشتباه می کند زیرا آنها با چیزی که نا آشنا هستند روبرو می شوند. همانطور که کامیل زیبا در طراحی سایت برای چشم انسان بیان کرد "واضح بودن قبل از هوشمندانه است. اگر بهتر از عمل عمل کند، از دکمه برچسب استفاده نکنید.

طراحی سایت

الگو ها در طراحی سایت

این الگوی زمانی که محتوا بزرگتر می شود و چشم کاربر صفحه را مانند زورو حک شده یک Z را در طراحی سایت می بینید. در مثال زیر شما می خواهید تماس خود را به عمل در طول خط Z بگذارید، ترجیحا در انتهای آی تی. این الگوها اجازه می دهد تا دکمه را در مسیر کاربر قرار دهید. پس از همه، شما نمی خواهید پنهان دکمه در پایین صفحه که در آن هیچ کس هرگز نمی بینم و یا بر روی آن کلیک کنید. در نهایت، نترسید که از کنوانسیون های طراحی سایت استفاده کنید و دلیل خوبی وجود دارد چرا که همه چیز به طور معمول در جایی قرار دارد که آنها کار می کنند. دکمه های ظاهر می شود در طراحی سایت کلیک کنید چند راه برای ایجاد دکمه های خوب و قابل کلیک وجود دارد.

طراحی سایت

ملاحظات گابریل گشا در طراحی سایت

همانطور که در بالا گفتیم، رنگ بخش مهمی از ایجاد یک دکمه در طراحی سایت است. این نیز در ساخت یک دکمه قابل کلیک مفید است. اگر دکمه بیش از حد در پس زمینه ترکیب شود، کاربر متوجه نمی شود که این چیزی است که شما می توانید فشار دهید. دکمه ها همچنین باید حاوی متن باشند که کاربر را با سرنخ های بصری بیشتری برای اعمال مستقیم در طراحی سایت عمل می کند. متن را می توان برای کاربر به روشنی هدایت کرد، مانند ثبت نام پیوستن به حال یا شروع به کار دکمه اتاق را کمی نفس بکشید و اجرا کنید.
هنگام قرار دادن یک دکمه در زیر یک تکه متن، توصیه می کنیم حاشیه ای را که تقریبا ارتفاع دکمه است در طراحی سایت اضافه کنید. با عرض پوزش، ، اما مهم است که آن را به دکمه ها می آید. شما می خواهید توجه داشته باشید که دکمه نسبت به عناصر دیگر در صفحه چه قدر است. خیلی کوچک است و بی توجهی می شود. بیش از حد بزرگ است و ممکن است کاربران را غرق کند و تلفن همراه در نظر گرفته است. همانطور که در تصویر بالا می بینید، سه تماس مختلف در طراحی سایت به عمل تاثیر متفاوتی دارند. CTA سمت چپ کوچک هنوز سخت است از دست؛ این مرکز بی نظیر است حق خیلی بزرگ است که از محتوای بالای آن منحرف می شود.

طراحی سایت

ایجاد دکمه های مستطیل گرد در طراحی سایت

دکمه ها باید به صورت مستطیل شکل در طراحی سایت باشند زیرا دوباره این کار را می کنیم. ما درک می کنیم که چگونه چنین دکمه ها کار می کنند. با توجه به ، این دکمه های مستطیلی نیز باید گوشه های گرد داشته باشند، زیرا مطالعات نشان داده اند که این کار بهترین در طراحی سایت است. این به این دلیل است که گوشه های گرد، به سمت داخل دکمه توجه می کنند، به سمت داخل به سمت راست حرکت می کنند. این نیز به این دلیل است که ما برای جلوگیری از هر چیزی با گوشه های شدید به عنوان انسان تکامل یافته ایم، زیرا آنها تهدید آسیب می کنند. پیشنهاد میکنیم مقاله چهار بخش پال را برای اطلاعات بیشتر در مورد همه جنبه های طراحی دکمه در طراحی سایت، از جمله اندازه، بخوانید.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید