طراحی سایت


ایجاد تعاملات جادویی در طراحی سایت

شما می دانید و یک برنامه ایجاد کرده اید که در طراحی سایت شگفت انگیز است. این یک داستان سرد و طراحی بصری چشمگیر است. اما این کافی نیست و نیاز به بیشتر، چیزی است که واقعا با کاربران ارتباط در طراحی سایت برقرار می کند و احساس می کند زنده است. این مکانی است که در آن میکرو تعاملات وجود دارد. هنگامی که به ایجاد یک برنامه اعتیاد آور می پردازیم، تعاملات میکروتیکی جزء سری هستند. این لحظات طراحی کاربران را درگیر می کنند، لذت غیر منتظره ای را در طراحی سایت ایجاد می کنند و برای همه، اما طراح، تقریبا نامرئی هستند.
شما صدها بار در روز در معرض میکرو تعامل هستید. هر زمانی که شما یک هشدار را خاتمه می دهید، یک پیام متنی را در سراسر صفحه طراحی سایت مشاهده می کنید، از نوبت شما در یک بازی یاد می شود، یک آهنگ را در یک پخش کننده موسیقی یا حتی در حین رفت و آمد صبحانه خود تغییر دهید. هر یک از این لحظات کوچک یک تعامل میکرو را تشکیل می دهد. و احتمال دارد که شما در مورد هر یک از آنها فکر نکنید، اما هر یک به شما کمک می کند که به طور روزانه از برنامه های خاص در طراحی سایت استفاده کنید. راه های افزایش ترافیک طراحی سایت که از مقالات کاربردی وب سایت نونگار پردازش می باشد را نیز مطالعه نمایید.

طراحی سایت

منظور از تعاملات میکرو در طراحی سایت چیست؟

تعامل میکروتیک هر تعامل با یک کار با یک دستگاه در طراحی سایت است. اکثر این تعاملات به سختی قابل توجه است، به شرطی که جریان روان شود. با استفاده از کارت پستال شما می توانید قالب های ایمیل را بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی در طراحی سایت ایجاد و ویرایش کنید! شامل بیش از جزء برای کمک به ایجاد قالب های ایمیل سفارشی سریعتر از همیشه قبل از. اکنون سعی کنید به صورت رایگان! همانطور که در کتاب فوق العاده توصیه شده توصیف شده است، میکرو تعاملات به سه عملکرد خاص در طراحی سایت کمک می کند وضعیت یا بازخورد سریع ارتباط برقرار کنید نتیجه یک عمل تجسم کنید کمک به کاربر دستکاری چیزی بر روی صفحه نمایش در بالا،یک برنامه عالی است که همه سه کار را در یک بسته انجام می دهد.
این برنامه به کاربران در طراحی سایت اجازه می دهد تا در یک چت بسته با هم ارتباط برقرار کنند، اسناد را پیوست کنند و یکدیگر را برچسب گذاری کنند. در عین حال، برنامه به روز رسانی در زمان واقعی مانند نشانه گذاری پیام ها به عنوان خوانده شده و کمک می کند تا کاربران در طراحی سایت در اطراف حرکت می کند. همچنین از اعلان ها و سایر اقدامات کوچک استفاده می کند تا کاربران را با هم ارتباط برقرار کند.

طراحی سایت

تاثیر کاربر و عملکرد برنامه میکرو در طراحی سایت

چیزها را خاموش یا روشن کنید اظهار نظر در هر رسانه دیجیتال تغییر تنظیم یا فرآیند چک کردن پیام یا اعلان برای تازه کردن محتوا، روی صفحه نمایش روی یک دستگاه تلفن همراه در طراحی سایت کلیک کنید تعامل با یک عنصر داده، مانند چک کردن آب و هوا انجام وظایف جداگانه اتصال دستگاه هایی مانند دستگاه های چند منظوره یا چاپ از لپ تاپ شما به اشتراک گذاری یا دوست داشتن یک عکس یا ویدیو در یک طراحی سایت به عبارت ساده، یک تعامل میکرو یک عمل از کاربر است که باعث اعمال دیگری در قسمت دستگاه می شود. هر یک از این تعاملات بر مبنای یک مفهوم طراحی محور انسان محسوب می شود، جایی که ابزار دیجیتال کار می کند و عملکرد آن در طراحی سایت آشکار می کند که چگونه یک فرد در واقع چیزی را انجام می دهد. و این سس مخفی برای قابلیت استفاده است.
تعاملات که رفتار را به عنوان انتظار می رود و در راه انسانی در مثال فوق با طراحی شده است، ما یک طراحی سایت برای پیدا کردن مدل های مدرن را مدل سازی کردیم. کارت نشان دهنده هر یک از مدل ها، نشان دادن اندازه گیری های متریک و یک کارت بازرگانی کارت را هنگامی که روی چهره شما حرکت می کند نشان می دهد. برای این سناریو خاص، خنثی سازی اطلاعات را به طور هماهنگ در طراحی سایت نشان می دهد. انیمیشن برخی قابلیت کشف شدن را به وجود می آورد، و این طراحی سایت را نسبت به اقدامات کاربر واجد شرایط تر می کند.

طراحی سایت

چه میکرو تعاملی در طراحی سایت انجام دهید؟

همانطور که می بینید از لیست بالا و به هیچ وجه این شامل هر یک از میکرو تعامل است و تعاملات میکرو نقش چندین نقش در طراحی سایت دارند. اما صحبت کردن به طور خاص، آنها همیشه باید تعامل ایجاد کنند. هنگامی که شما در حال بررسی چگونگی طراحی سایت یک برهمکنش میکرویید، فکر کنید نه تنها در مورد اقدام خاص و یا وظیفه در دست، بلکه آنچه که باید به عنوان بخشی از تجربه کلی کاربر انجام دهید. در اصل، تعاملات میکرو باید کاربر را در طراحی سایت احساس کند یا چیزی فیزیکی انجام دهد صفحه را لمس کنید لبخند با لذت چیزی را یاد بگیرید یا درک کنید اتصال به یک کاربر دیگر در بالا از هر یک از این اجزا در رابط بازی یادگیری بازی در طراحی سایت استفاده می کند.
کاربران برای پاسخ به سوالات و پاسخ های صحیح باید روی صفحه نمایش لمس کنند در حالی که انیمیشن های خیره کننده برای لذت بردن از کاربران خدمت می کنند. برنامه اجازه می دهد تا کاربران را به آموزش مغز خود بازی تصویر طراحی شده است به شما در طراحی سایت کمک کند با دستور زبان و استفاده کاربران می توانند نمرات و نتایج را با دوستان و دیگر کاربران برنامه به اشتراک بگذارند. به نظر می رسد که برای یک بازی ساده برای انجام این کار، درست است اما اینها چیزهایی هستند که کاربران از تقریبا هر برنامه در طراحی سایت انتظار دارند. همانطور که در راهنمای طراحی موبایل و توضیح داده شده است، این اقدامات در قلب کارهای میکرو تعامل هستند.

طراحی سایت

چهار عنصر یک میکرو تعامل در طراحی سایت

در پیشروی از تعاملات میکرو است. فقط "تعامل میکرو" گوگل و نام او تقریبا به همه ی اطلاعات قطعی در مورد موضوع مرتبط در طراحی سایت است. او این کتاب را کاملا به معنای واقعی کلمه نوشته بود. بر ساختار چهار بخش برای تعاملات میکرو متمرکز است و این واقعا بهترین راه برای فهمیدن چگونگی ایجاد آنها در طراحی سایت است. ایجاد میکروکنترل را آغاز می کند. به عنوان مثال، بر روی یک آیکون قلب بر روی صفحه دلخواه در طراحی سایت کلیک کنید. قوانین روش تعامل رفتار می کند. کاربر نمی تواند "قوانین" را ببیند، بلکه فقط از طریق بازخورد مرحله بعدی آنها را درک می کند. در این مورد، با کلیک روی نماد قلب این صفحه را به خوراک کاربر در طراحی سایت اضافه می کند.
بازخورد چگونه طراحی ارتباطات میکروتاژیک را با کاربر برقرار می کند. آیکون قلب پر از رنگ و تندرست، همراه با تلفیق "ذخیره شده برای تغذیه پیام کاربران را اطلاع از آنچه اتفاق افتاده است. حلقه ها و حالت ها: طول میکرو تعامل را در طراحی سایت تعیین می کند و آن را با زمان تکرار یا تکامل می دهد. به عنوان مثال، تعامل میکروایی که ما در حال حاضر آن را توصیف کردیم، به ما تحویل داده شده از صفحه مورد علاقه ما را می دهد و حتی ممکن است حتی 6 ماه پس از آنکه ما برای اولین بار صفحه را دوست داشتیم، به ما در طراحی سایت یادآوری کنیم هر یک از این قسمت ها در هر تعامل وجود دارد تا چرخه ای برای چگونگی کار در طراحی سایت ایجاد کند.

طراحی سایت

آیا شما در حال بازبینی طراحی سایت هستید؟

بازخورد مهمترین بخش چرخه ی میکرو تعامل در طراحی سایت است. این مرحله از تعامل میکرو در جایی است که رابط کاربر و رابط کاربری برقرار است. بازخورد دقیقا در طراحی سایت مشخص می کند چگونه یک تعامل میکروتیک کار می کند. اینگونه درباره اش فکر کن. شما باید در ساعت 7 صبح بیدار شوید و زنگ تلفن خود را تنظیم کنید. چه اتفاقی می افتد وقتی این زنگ در طراحی سایت هشدار می رود؟ آیا شما بلند می شوید و زنگ را خاموش می کنید؟ آیا شما چرت زدن را تجربه کردید؟ این اقدام ساده به برنامه میگوید که میکرو تعامل بعدی چیست؟
تنظیم مجدد زنگ هشدار برای چرخه بعدی یا بعد از 9 دقیقه دوباره انجام میشود. حلقه بازخورد بین کاربر و سیستم در حال حاضر در طراحی سایت کامل است. بدون بازخورد اولیه از کاربر، صدا زنگ هرگز متوقف می شود. این تنظیم مجدد نیست چرخه باز اجازه می دهد تا دوباره و دوباره کار کند. در هنگام چک کردن آیتم ها در یک فهرست کارهای مشابه، همانند یکی از لیست ، همان است. با تیک زدن یک علامت چک در کنار یک آیتم، در طراحی سایت به برنامه می گوئید که باعث برهم خوردن میکرو در کشیدن آیتم از لیست کارهای خود شود. در یک لحظه، اکنون می دانید که موارد کامل هستند و در طراحی سایت چه اتفاقی می افتد. رضایت از تکمیل یک کار بیشتر شما را تشویق می کند تا وظایف بیشتری را انجام دهد، بنابراین بیشتر با برنامه ارتباط برقرار می کنید.

طراحی سایت

درج مثال های ساده در طراحی سایت

در حالی که این یک مثال بسیار ساده در طراحی سایت است، از آن چیز زیادی یاد گرفته است. در ابتدا، ما نشان می دهد که کاربران می خواهند با یک تعامل میکرو در یک راه ارتباط برقرار کنند، که به وضوح گام بعدی (حلقه) را ایجاد می کند و می خواهد آن را به اندازه کافی کارا انجام دهد که بتواند در طول زمان و استفاده از آن در طراحی سایت تکامل یابد. همانطور که سافر توصیف می کند، اغلب کاربران هرگز حتی متوجه فعالیت های کوچک نمی شوند، مگر اینکه آنها شکسته شوند. این لحظات دیجیتال بسیار کوچک و سبک، احساس می کنند و به عنوان یک ارتباط احساسی در طراحی سایت درک می شوند. میکرو تعامل اجازه می دهد تا کاربر چیزی احساس کند یا به یک کاربر یا شی دیگر دسترسی پیدا کند.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید