طراحی سایت


بالا آوردن رتبه طراحی سایت در گوگل

بعد از اتمام پروژه ی طراحی سایت، جهت بالا آوردن طراحی سایت در موتورهای جستجو رعایت اصول و استانداردها در این زمینه لازم و ضروری می باشد. همیشه قبل از طراحی سایت اهداف خود را تعیین نمایید چرا که برخی کارفرمایانی که اقدام به داشتن طراحی سایت می کنند تا فقط نامشان در نتایج گوگل نمایش داده شود اما برخی دیگر اهداف وسیع تری داشته و می خواهند طراحی سایت آن ها زمینه ساز موفقیت های بیشتری باشد. اگر شما نیز جزء دسته اول می باشید پس باید صبر کنید تا گوگل طی یک اصل که از آن پیروی می کند ظرف مدت یک ماه طراحی سایت شما را به نمایش بگذارد اما اگر در دسته ی دوم هستید پس باید در نظر داشته باشید که بالا آوردن طراحی سایت شما در گوگل به گونه ای اصولی و نمایش آن در صفحات نخست نیازمند رعایت اصول سئو و بهینه سازی می باشد که توصیه می گردد از کارشناسان خبره در زمینه ی طراحی سایت استفاده کنید تا به نتایج مطلوبی در موتورهای جستجو دست یابید.

طراحی سایت

هزینه ی بالا آوردن رتبه طراحی سایت در گوگل

آن چه که تعیین کننده ی قیمت بالا آوردن رتبه طراحی سایت در گوگل می باشد به طور کلی میزان رقابت و کلمات کلیدی موجود در آن می باشد. برای پی بردن به شدت رقابت در کلمات کلیدی با بهره گیری از ابزارهایی می توانید به صورت حدودی میزان آن را مشخص کنید. اما توجه داشته باشید فقط سئوکار حرفه ای می تواند این رقابت را مورد بررسی قرار دهد ولی با در نظر گرفتن الگوریتم های پیچیده گوگل به طور دقیق میزان آن قابل تخمین نمی باشد.

طراحی سایت

عوامل تاثیرگذار در بالا آوردن رتبه طراحی سایت در گوگل عبارتند از:

• ایجاد یک طراحی سایت مناسب
• بررسی مخاطبان و رقیبان در طراحی سایت
• امکان انتخاب کلمات کلیدی خوب در طراحی سایت
• امکان درج محتوای متناسب و مفید در طراحی سایت
• توجه به سئوی خارجی در طراحی سایت

طراحی سایت

 


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید