طراحی سایت


باید ها و نباید های طراحی سایت

بیایید در مورد یک مطلب مهم در مورد محتوای آنلاین متن در طراحی سایت بحث کنیم. افراد بر روی یک صفحه رایانه حدود یک چهارم سرعت خواندن متن را بر روی کاغذ می خوانند. این واقعیت مهم به ما می گوید که ما باید آنچه را که می خواهیم در طراحی سایت کوتاه و شیرین بیان کنیم را حفظ کنیم. اگر برخی از مقالات من بیش از حد طولانی است، من برای دهان و صفحه کلید فلاقی خود عذرخواهی می کنم. هدف من با این است که آموزش دهد چگونه طراحی سایت های بزرگ را ایجاد کند در حالی که آن را برای مردم آسان تر ساخته است. من تلاش می کنم این کار را با مقالات و خبرنامه های به نقطه انجام دهم. به همین ترتیب من از چیزهایی مانند تاریخچه اجتناب کردم و بعضی از گزینه های حاشیه ای را در طراحی سایت حذف کردم. در عوض، من بر روی آن چیزهایی که اغلب در تجربیات خودم در طول سالها مطرح شده است متمرکز شده ام.

طراحی سایت

عدم استفاده از پاپ آپ در طراحی سایت

در هنگام ایجاد صفحات طراحی سایت بسیاری از گزینه های موجود وجود دارد، بسیاری از خوب و خیلی بد. در زیر لیستی از برخی از این گزینه ها است و چگونه فکر می کنم شما باید با آنها برخورد کنید. بعضی چیزهایی که باید انجام دهید و در طراحی سایت خود انجام ندهید. صفحه شمارنده صفحه شمارنده صفحه هیچ کاری انجام نمی دهد به جز اینکه شما مانند یک آماتور، ظروف سرباز یا مسافر با طراحی خود را نگاه کنید و به مردم اطلاع دهید که در مورد طراحی سایت شما احتمالا نمی خواهید آنها بدانند اگر می خواهید بدانید چه تعداد از مردم سایت خود را هدف قرار می دهند، فقط از میزبان خود برای آمار سرور بپرسید. هر میزبان ارزش آن را نمک می تواند شما را با آمار دقیق ارائه دهد که صفحات شمارنده را احمق نگاه می کنند.
فراموش کردن چشمک زدن یا فلش متن تنها مکان شما می بینید چشمک زدن و یا فلش متن بر روی نشانه های نئون از میله های برهنه و یا طراحی سایت ساخته شده در اواسط مردم آنها را دوست ندارند و انتظار دارند مردم برهنه در داخل طراحی سایت ها یا ساختمان هایی که آنها را می بینند مشاهده شود. عناوین خود را در صفحه وب خود حس کنید یکی از ویژگی های اصلی یک صفحه وب عنوان آن است. در بین تگ می توانید عنوان صفحه را همانطور که در نوار عنوان بالا مرورگرها و در نتایج موتور جستجو نشان داده شده است را در طراحی سایت مشخص کنید.

طراحی سایت

کپی نکردن در طراحی سایت

افراد به عناوین طراحی سایت توجه می کنند، بنابراین باید مطمئن شوید که آنها روشن هستند. اگر شما یک صفحه در مورد چگونگی مراقبت از سگ ها داشته باشید و اتفاق می افتد که یک سگ به نام را به عنوان طراحی سایت خود عنوان کنید چگونه به دنبال جیمی و دوستان خزدار خود را شما باید صفحه شما عنوان مانند چگونه مراقبت از سگ ها را انجام دهیم. افراد را مجبور به دانلود یک مرورگر جدید از پلاگین ویژه برای دیدن سایت خود به غیر از اینکه شما طراحی سایت که مردم می میرند برای دیدن، چرا مخاطبان خود را محدود، زیرا شما می خواهید از برخی از ویژگی های خاص در مرورگر استفاده کنید یک افزونه مانند فلش. امروزه، با استفاده مناسب شما می توانید صفحات فوق العاده را بدون نیاز به پرش از طریق قدیمی مانند من مجبور به زمانی که مرورگرهای زباله مانند در طراحی سایت استفاده می شود.

طراحی سایت

عدم استفاده بیش از حد از تصاویر در طراحی سایت

قبل از استفاده از مجموعه فریم ها، قبل از استفاده از قاب فریمان فکر کنید در روزهای قدیم شما می توانید استفاده کنید برای مجموعه فریم ها به دلیل قابلیت های چیدمان بسیار آسان است. امروزه با موقعیت یابی که توسط تمام مرورگرهای اصلی پشتیبانی می شود، نیازی به استفاده از مجموعه فریم ها برای حدود طراحی سایت ها نیست. چرا نمیخواهید از مجموعه فریم هایی که میپرسید استفاده کنید خوب مبتدیان تمایل به ایجاد و استفاده درست از آنها دارند.
ها تمایل دارند وب سایت ها را پیچیده تر از آنچه که نیاز دارند باشد و در نهایت آنها می توانند شما را با انواع موتورهای جستجو در طراحی سایت مشکل سازند. سعی کنید هر گونه ترفند احمقانه را در تلاش برای گمراه کردن موتورهای جستجو کنید در گذشته ما طراحی سایت مسترها روش های مختلف ناسازگار نادرست را در تلاش برای به دست آوردن رتبه بندی بالاتر در موتورهای جستجو توسعه دادیم. تاکتیک ها شامل قرار دادن صدها کلمه کلیدی در به عنوان متن غیر قابل مشاهده و غیره این تاکتیک ها ممکن است موفقیت های محدودی در گذشته طراحی سایت داشته باشد، اما این روزها خیلی بلند شده اند.

طراحی سایت

ریسپانسیو بودن طراحی سایت های تخصصی

سعی کنید گوگل شاه موتورهای جستجوگر را فریب دهید و شما و طراحی سایت شما یک مرگ وحشتناک و دردناک می میرند من توضیح نمی دهم که چگونه رتبه بندی بالا را در حال حاضر داشته باشم، اما این را ذکر می کنم محتوای خوب صادقانه ارائه شده، پایه ای از رتبه بندی بالا و ترافیک بالا برای طراحی سایت شماست. اتاق گفتگو اکثر مردم در مورد اتاق های گفتگو فریب نمی دهند. و بدتر از داشتن یک اتاق چت داشتن یک اتاق چت خالی است چه کسی می خواهد در یک باشگاه که هیچ کس در داخل ندارد آویزان شود بنابراین، مگر اینکه یک ماه یکبار وب سایت با ده ها هزار بازدید کننده داشته باشید و از موضوعی باشد که ممکن است یک اتاق چت ضروری در طراحی سایت باشد، انجام ندهید.

طراحی سایت

رعایت الگوریتم های بهینه سازی در طراحی سایت

نسبت به این موضوع به اندازه طراحی سایت حساسیت دارم. چند سال پیش فلش های جدید که در آن همه خشم، مطمئن نیستند اگر کسی می دانست چرا ما آنها را مورد نیازاما همانطور که معلوم است دکمه دومین کلیک در اینترنت امروز است. وقت خود را در فلش های فلش هدر ندهید و به نظر من فلش فقط باید در موقعیت های خاص مورد استفاده قرار گیرد. در صفحات ساخت طراحی سایت فقط آن را فراموش کنید، اگر صفحه آماده نیست، آن را قرار ندهید. اگر لینکهایی دارید که به صفحات اشاره دارند، آنها را غیرفعال کنید تا صفحه شما آماده باشد. اگر صفحه شما واقعا در دست ساخت است و دارای محتوای آن است که آماده است توسط خوانندگان طراحی سایت شما دیده می شود، فقط یک تاریخ آخرین به روز شده ارسال و مطمئن شوید که محتوای جدید در محل به زودی. هر کاری که می کنی، یکی از این تصاویری که در زیر ساخت قرار دارند، روی صفحه قرار ندهید. چیزهای زیادی وجود دارد که در طراحی سایت ذکر نشده اند، اما باید منتظر مقاله بعدی باشند.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید