طراحی سایت


بایدها و نبایدها در طراحی سایت

امروزه استفاده از اینترنت گسترش زیادی پیدا کرده است و به دنبال آن وب سایت های بیشماری طراحی شده اند که رسیدن به صفحه اول گوگل را دشوار می کند و از آن جایی که باید ها و نباید های زیادی را می بایست رعایت کرد طراحی سایت دستخوش پیچیدگی هایی شده است و به سادگی گذشته نمی باشد. البته چهارچوب هایی دقیقی برای طراحی سایت وجود ندارد چرا که هرچه تبلیغ در گوگل وب سایت طراحی شده خلاقانه تر باشد از جذابیت بیشتری برخوردار است به این ترتیب نمی توان قوانینی را به صورت مطلق وضع کرد اما رعایت برخی المان ها ضروری می باشد و تخطی از آن ها ممکن است منجر به عدم موفقیت طراحی سایت شود. طراحی سایت فروش آنلاین طلا و جواهر که از مقالات کاربردی وب سایت نونگار پردازش می باشد را نیز مطالعه نمایید.

طراحی سایت

باید های طراحی سایت عبارتند از:

•رنگ بندی طراحی سایت
به عنوان مدیر سایت یا طراحی اپلیکیشن می بایست مخاطبان خود را بشناسید تا پروژه طراحی سایت خود را مطابق با سلیقه آن ها سفارش دهید. رنگ متن، زمینه، لینک ها و سایر افزونه ها و مطالب می بایست طوری انتخاب شوند که با هم هماهنگ باشند و ترکیب زیبایی را ایجاد کنند.
•تجربه مشابه کاربری در طراحی سایت
کاربران با دستگاه های متفاوتی به جستجو در اینترنت می پردازند بنابراین شرکت طراحی سایت می بایست در تمامی دستگاه ها مطلبی مشابه و به علاوه بدون نیاز به تغییر سایز و اندازه و اسکرول افقی قابل مشاهده باشد.
•ناوبری طراحی سایت
کاربر به هنگام ورود به طراحی وب سایت می بایست مطلب خود را به آسانی پیدا کند. به این ترتیب سهولت دسترسی، وضوح و پیوستگی ناوبری طراحی سایت بسیار حائز اهمیت است و می بایست کاربر را با کمترین کلیک به هدف مورد نظر هدایت کند.
•نگارش و فونت های طراحی سایت
مطالبی که در سایت منتشر می شوند می بایست نگارش صحیح و بدون غلط املایی داشته باشند همچنین با فونتی خوانا ارائه شوند. همچنین تغییر رنگ لینک های مشاهده شده باعث جلوگیری از سردرگرمی کاربر در بهینه سازی سایت و طراحی سایت می شود و موجب می شود کاربر لینک را برای چند بار مشاهده نکند.
•لینک های طراحی سایت
لینک هایی که در وب سایت وجودد دارند می بایست کاربر را مقصد درستی هدایت کنند و لینک ها شکسته باید اصلاح شوند چرا که لینک های شکسته، لینک هایی که کاربر را با خطا مواجه می کند موجب صدمه به سایت می شود.
•استفاده از عبارت های مفهومی و کوتاه در طراحی سایت
کاربران همواره به دنبال رسیدن به هدف خود در کمترین زمان هستند بنابراین از ارائه مطالب غیر مرتبط خودداری کنید و نتیجه کلی را با کوتاه ترین جملات به کاربر انتقال دهید.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت کرمانشاه طراحی سایت شیراز طراحی سایت تبریز سئو سایت شیراز سئو سایت تبریز طراحی اپلیکیشن در تهران طراحی سایت تهران طراحی سایت مشهد طراحی سایت کرمان طراحی سایت اراک طراحی سایت مازندران طراحی سایت اصفهان طراحی سایت قزوین طراحی سایت رشت طراحی سایت گیلان طراحی سایت ارومیه طراحی سایت شهرکرد طراحی سایت کاشان طراحی سایت خراسان جنوبی طراحی سایت گرگان طراحی سایت شاهرود طراحی سایت بوشهر طراحی سایت زنجان طراحی سایت بندر عباس طراحی سایت ساوه طراحی سایت اردبیل طراحی سایت گلستان طراحی سایت هتل طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید