طراحی سایت


بررسی استاندارهای طراحی سایت

بوت استرپ در چندین سال در طراحی سایت بوده است چارچوب طراحی پاسخگو که می تواند برای ساخت برنامه های وب یا طراحی سایت های استاتیک و پویا مورد استفاده قرار گیرد، در گیت هوب محبوبیت زیادی به دست آورد و ابزار طراحی سایت و طراحان بسیار مفید برای ساختن طراحی سایت های پاسخگو بسیار شفاف بوده است. با توجه به استفاده آسان از کلاس ها و چارچوب مبتنی بر ماژول، توسعه دهندگان زندگی را بسیار ساده تر ساخته اند.
زیرا آنها به راحتی می توانند با استفاده از طراحی های استاندارد مدرن، کمتر در طراحی سایت استفاده کنند. به عنوان یک حقیقت آن نیز دارای پشتیبانی جی کوئری ساخته شده در آن است که بسیاری از عناصر محبوب توسط جاوا اسکریپت رانده می شود مانند چرخ فلک، گالری و غیره. به سادگی کلاس های مناسب را در نشانه گذاری قرار دهید و آماده باشید که سنگ را در طراحی سایت بسازید. در این درس آموزش سه بخش، ما در حال بررسی آموزش دارد.

طراحی سایت

طراحی سایت رستوران ادی

ادی جدید برای روستای شرقی جدید است که از آوریل برای کسب و کار باز شده است. این طراحی سایت با استفاده از یک تخت ساده طراحی شده و حداقل رنگ با استفاده از چارچوب بوت استرپ در طراحی سایت ساخته شده است. عملکرد بوت استرپ در طراحی سایت قبل از اینکه ما بیشتر درباره بوت استرپ حفر کنیم، اجازه دهید نگاهی به برخی از بهترین طراحی سایت های نمونه کارها با بوت استرپ بپردازیم. در اینجا فقط برخی از آنها هستند.
عمیق در مورد نحوه کار با بوت استرپ و نحوه سفارشی کرد آن برای طرح های مختلف در طراحی سایت هستیم. طراحی سایت مورفی با استفاده از کارت پستال شما می توانید قالب های ایمیل را بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی در طراحی سایت ایجاد و ویرایش کنید! شامل بیش از جزء برای کمک به ایجاد قالب های ایمیل سفارشی سریعتر از همیشه قبل از اکنون سعی کنید به صورت رایگان! مورفی شناخته شده ترین سازنده باتری آی فون است.

طراحی سایت

ویژگی های طراحی سایت

پس از انجام برخی از اشکالات ثابت شده و بهبود یافته، بوت استرپ به نسخه سوم خود رسیده است. در زیر برخی از ویژگی های جدید در این نسخه جدید در طراحی سایت است که همچنین ارائه می دهد خط برق قدرت جهانی در طراحی سایت است که سازگار با تقریبا هر دستگاه یو اس بی است. طراحی سایت آنها با استفاده از یک نوار لغزنده مدرن بزرگ و رنگ مسطح همراه با طراحی چارچوب ماژول بوت استرپ ساخته شده است.
اولین رویکرد تلفن همراه تغییرات عمده کلاس تغییر نام متغیرها سی اس اس استاندارد و پاسخگو به یک فایل واحد ترکیب شده است آیکون های قلم، حذف تصاویر پی ان جی قدیمی پشتیبانی از و کاهش یافته است، اما اکنون از و بالاتر در طراحی سایت پشتیبانی می کند دانلود برنامه ها در طراحی سایت برای شروع، ما باید بوت استرپ را از طراحی سایت رسمی بوت استرپ دانلود کنیم. اما قبل از اینکه حرکت کنیم، ارزش صحبت کرد.

طراحی سایت

ساختار بوت استرپ در طراحی سایت

اگر قصد باز کردن بسته بوت استرپ را که دانلود کرده اید، خواهید دید که در آن سه پوشه جهت طراحی سایت وجود دارد سی اس اس این فایل سی اس اس بوت استرپ حاوی فضاهای اضافی است تا بتوان آن را بیشتر قابل خواندن و کمی بزرگتر از نسخه مجلهای در طراحی سایت است مین این فایل سی اس اس بوت استرپ منحصر به فرد شده است و تمام فضاهای اضافی برای اندازه فایل کمی کوچکتر در طراحی سایت حذف شده است.
پوشه فونت این پوشه حاوی فرمت فونت برای پشتیبانی از فونت طراحی سایت است که در داخل بوت استرپ موجود است پوشه جی اس این پوشه حاوی نسخه مینی بوت استرپ نسخه جاوا اسکریپت در طراحی سایت است ساختار فایل در طراحی سایت در مورد ویژگی سفارشی سازی است که ما می توانیم در بسته بوت استرپ ما در طراحی سایت انجام دهیم. برای انجام این کار، فقط روی دکمه سفارشی کردن در منوی بالای طراحی سایت رسمی بوت استرپ کلیک کنید.

طراحی سایت

نشانه گذاری در طراحی سایت

قبل از شروع کار با بوت استرپ، ما ابتدا باید فایل اچ تی ام ال خود را راه اندازی کنیم و فایل های سی اس اس و جاوا اسکریپت را در طراحی سایت پیوند دهیم قبل از پریدن با بوت استرپ ما باید ساختار پرونده ما را تنظیم کنیم. ما سه پوشه و یک فایل اچ تی ام ال در طراحی سایت ایجاد خواهیم کرد به این ترتیب شما می توانید آنچه را که می خواهید در دانلود خود را با بسته های بوت استرپ خود شامل ال ای اس اس و دیگر پلاگین های جی کوئری در طراحی سایت بسازید.
به خاطر این آموزش، من قصد دارم همه چیز را شامل شود و فقط بسته بوت استرپ به طور پیش فرض را دانلود کنید. در زمان این آموزش ما نسخه بوت استرپ را در طراحی سایت داریم اچ تی ام ال این به عنوان فایل اصلی ما خدمت خواهد کرد. همه طرح های ما در این فایل جهت طراحی وب سایت استفاده می شود. پوشه جی اس برای فایلهای جاوا اسکریپت پوشه فونت برای فونت گلیفی آیکن پوشه تصاویر برای تصاویر ما پوشه سی اس اس برای شیوه نامه های ما است.

طراحی سایت

ستون بوت استرپ در طراحی سایت

اگرچه بوت استرپ یک افزونه سی اس اس دوستانه را به چارچوب آن اضافه کرده است، بوت استرپ سیستم ستونی را در بسته خود با رویکرد در طراحی سایت دارد که به این معنی است که همه چیز برای اندازه صفحه نمایش دستگاه های تلفن همراه طراحی شده است و برای اولین بار به صفحه های بزرگتر در طراحی سایت باز می گردد ردیف در طراحی سایت قبل از استفاده از این کلاس های موجود برای شبکه ما، ما باید یک بسته بندی در طراحی سایت ما ایجاد کنیم.
که به ترتیب کلاس ظرف و ردیف باشد مثال زیر را ببینید نکته با استفاده از کلاس در داخل کلاس کانتینری، کانت را در یک حالت عرض کامل تنظیم می کند و عرض کل عرض نمایش را در طراحی سایت تنظیم می کند. شما همچنین می توانید کلاس های دیگری با اولین کلاس شبکه ای که تعیین می کنید قرار دهید، اگر می خواهید کنترل کنید چه چیزی در اندازه مرورگر خاص در طراحی سایت ظاهر می شود به عنوان مثال، اگر می خواهید.

طراحی سایت

کلاس شبکه در طراحی سایت

اکنون ما می دانیم که چگونه می توانیم از کلاس های شبکه اصلی استفاده کنیم، اکنون آن را در مثال دنیای واقعی ما اعمال کنیم. در پایین ما برای ستون و شبکه ما در طراحی سایت تنظیم شده است. همانطور که در کدهای ما می بینید، چندین ردیف را با سه کانتینر تنظیم کرده ایم. داخل هر سطر حاوی برچسب های هدر، تصاویر و غیره با اندازه شبکه های مربوطه در طراحی وب سایت می باشد. توجه داشته باشید که ما از دو کلاس در هر اندازه شبکه برای کنترل طرح مورد نظر است.
در اندازه های مختلف در طراحی سایت استفاده کرده ایم اکنون اجازه دهید برخی از سی اس اس های سفارشی را اضافه کنیم تا برخی از سبک های پیش فرض ارائه شده توسط بوت استرپ را در طراحی سایت لغو و رفع کنیم. با استفاده از این کدها نتیجه مشابهی مانند تصویر زیر در طراحی سایت دریافت خواهید کرد. ستون خود را به سمت چپ و راست در دستگاه های کوچکتر بچرخانید، می توانید کد را با کلاس خود در طراحی سایت جایگزین کنید.

طراحی سایت

تنظیم عرض ستون در طراحی سایت

چیز بعدی که باید به آن نگاه کنیم ویژگی های افست بوت استرپ است که در آن می توانیم فضاهای بین ستون ها را در طراحی سایت تنظیم کنیم. اگر تا کنون به طرح خروجی ما نگاهی بیندازید، خواهید دید که سه آی فون به اندازه کافی نزدیک به سمت چپ صفحه نمایش ما در طراحی سایت قرار دارد. چیز دیگری این است که جعبه دانلود و تبلیغ در گوگل در زیر است زیرا فضای با جعبه افست در طراحی سایت وجود ندارد. بگذارید بگوییم ما می خواهیم یک افست را راه اندازی کنیم.
این بدین معنی است که برای ایجاد ستون به مکان مورد نظر روی صفحه، ستون ستون را در طراحی سایت ایجاد می کنیم. لطفا توجه داشته باشید که افست همیشه به سمت چپ اضافه می شود و نیاز به تعادل با اندازه شبکه های فعلی که در همه ستون ها تنظیم شده است تا ستون شبکه در یک ردیف در طراحی سایت داشته باشد ستون سفارش در طراحی سایت گاهی اوقات ما میخواهیم همه چیز را دوباره مرتب کنیم، وقتی که یک اندازه دید مخصوص به ویژه در دستگاه های کوچکتر ضربه بزنیم.

طراحی سایت

دسترسی به شبکه های طراحی سایت

با این حال، فقط با استفاده از شبکه تمام وقت فقط در طراحی سایت کار نخواهد کرد. به همین دلیل قابلیت کشیدن و کشیدن بوت استرپ در اینجا برای نجات است. فشار و کشیدن ستون ها را در طراحی سایت به سادگی بکشید. با استفاده از مثال نشانه گذاری ما، متوجه خواهید شد که جعبه افست در سمت راست صفحه قرار گرفته است و هنگامی که اندازه صفحه نمایش کوچکتر می شود، ابتدا دو جعبه دیگر را که جعبه دانلود و تبلیغاتی در طراحی سایت است که در ستون سمت چپ قرار داشت، در طراحی سایت نمایش می دهد. مجازات های گوگل برای طراحی سایت که از جدید ترین مقالات وب سایت نونگار پردازش می باشد را نیز مطالعه نمایید.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت کرمانشاه طراحی سایت شیراز طراحی سایت تبریز سئو سایت شیراز سئو سایت تبریز طراحی اپلیکیشن در تهران طراحی سایت تهران طراحی سایت مشهد طراحی سایت کرمان طراحی سایت اراک طراحی سایت مازندران طراحی سایت اصفهان طراحی سایت قزوین طراحی سایت رشت طراحی سایت گیلان طراحی سایت ارومیه طراحی سایت شهرکرد طراحی سایت کاشان طراحی سایت خراسان جنوبی طراحی سایت گرگان طراحی سایت شاهرود طراحی سایت بوشهر طراحی سایت زنجان طراحی سایت بندر عباس طراحی سایت ساوه طراحی سایت اردبیل طراحی سایت گلستان طراحی سایت هتل طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید