طراحی سایت


بهینه سازی ادرس سایت

URL سایت مخفف Uniform Reasource می باشد URLسایت یا همان آدرس سایت اولین مکانی است که بازدید کننده با آن رو به رو می شود. یکی از بخش هایی که گوگل به آن توجه می کند بهینه سازی URL می باشد تجربه نشان داده است که هر چقدر رعایت نکات مربوط به نوشتن آدرس رعایت شود می تواند به سئوی شما کمک کند. هر آدرس سایت از ساختار خاصی برخوردار است.ساختار آدرس سایت یا URL عبارتند از:
پروتکل دامنه: نشان دهنده‌ی این است که مرورگر چطور اطلاعات یک منبع را می خواند
نام دامنه: با استفاده از آن یک سایت را نام گذاری می کنید و تا آخر همان اسم بر روی آن باقی می ماند
فولدر : این قسمت برای دسته بندی صفحات و فایل ها مورد استفاده قرار می گیرد.

طراحی سایت

اصول اولیه سئو

پایه و اساس یک کسب و کار موفق داشتن سئو و بهینه سازی عالی می باشد سئو به تکنیک هایی که متشکل از قوانین گوگل می باشد گفته میشود که بر روی سایت مورد نظر اعمال میشود. با استفاده از این تکنیک ها امتیاز سایت از نظر گوگل بالا رفته سپس در نتایج گوگل ظاهر میشود.

نوشتن آدرس سایت

هر چقدر متناسب با سلایق کاربران به نوشتن آدرس سایت بپردازید شانس بیش تری برای کلیک خوردن و افزایش ترافیک سایت را دارید سایت هایی که از آدرس مناسبی بر خوردار هستند می توانند به گوگل و بازدید کنندگان کمک کنند تا به راحتی مفهوم کلی سایت شما را متوجه شوند. بنابراین برای بهتر شدن URL سایت باید نکاتی را رعایت کنید که ما دذ این بخش آن ها را برای شما بیان می کنیم.
نکاتی که برای انتخاب نوشتن آدرس سایت باید رعایت کنید عبارتند از:
استفاده از کلمات کلیدی مناسب
باید از کلمات کلیدی در نوشتن آدرس سایت خود استفاده کنید تا هم به کاربران هم به موتورهای جستجو کمک می کنید تا به راحتی موضوع شما را درک کنند.توجه کنید که تعداد کلمات کلیدی شما نباید بیش تر از دو واژه باشد.
هر چه کوتاه هر بهتر
توجه کنید برای نوشتن آدرس سایت عبارت کوتاه در عین حال مفهومی را انتخاب کنید تا کاربران یا موتورهای جستجو در فهمیدن آن دچار مشکلی نشوند تعداد کاراکترهایی که در سایت قرار داده می شود نباید طولانی باشد
از خط فاصله برای جداسازی استفاده کنید
سعی کنید از آندرلاین _ یا خط فاصله – برای جداسازی کلمات خود استفاده کنید برخی سایت ها می خوهد از کاراکتر هایی در آدرس سایت خود استفاده کنند که باید از آندرلاین و خط فاصله استفاده شود.
به حروف کوچک و بزرگ بودن دقت کنید
در سرور ویندوز کوچک و بزرگ بودن کلمات مشکلی را ایجاد نمی کند اما در سرور لینوکس اگر از حروف کوچک و بزرگ در نوشتن آدرس سایت خود استفاده کنید باعث می شود تا دو آدرس مجزایی را در نظر بگیرد مانند https://www.npco.net/weBSitechist.htm با https://www.npco.net/Websitechist.htm
قرار دادن آدرس انگلیسی در سایت
تجربه نشان داده که قرار دادن آدرس انگلیسی بسیار راحت تر از قرار دادن نام آدرس با زبان فارسی می باشد. در آدرس های فارسی ممکن است که مشکلات بسیاری را ایجاد کند همچنین برای افرادی که در خارج از کشور از سایت شما بازدی کنند با مشکلی رو به رو نمی شوند.
مرتبط با محتوا باشد
توجه کنید که در انتخاب نوشتن آدرس سایت عبارتی را انتخاب کنید تا با محتوایی که قرار می دهید ارتباط معنایی داشته باشد تا کاربران به محض مشاهده متوجه موضوع سایت شما شوند.

طراحی سایت

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید