طراحی سایت


بهینه سازی کلمات کلیدی در طراحی سایت

معرفی بعضی از توسعه دهندگان طراحی سایت از شناسه ها، کدها و سایر مقادیر استفاده می کنند تا اسکریپت خود را از طریق کلاینت سرور به چه محتوایی نیاز دارند. مثال این نوع ها عبارتند از کدام یک متغیر است که به فایل فرستاده می شود که معلوم می کند چه محتوایی طراحی سایت باید نشان داده شود. این کار بسیار خوب است، و بسیاری از برنامه نویسان طراحی سایت با این راه حل راحت هستند زیرا بسیار ساده است. متاسفانه، این نوع از آدرس ها خیلی دوستانه نیست SEO، زیرا آنها خیلی متفاوتند. رشته های با محتوای ارتباطی ندارد. موتورهای جستجو تمایل دارند رشته های پرس و جو از ها را نادیده بگیرند ، سپس آنها محتوای مختلفی را برای یک مشاهده می کنند. موتورهای جستجو ممکن است دامنه های طراحی سایت صفحه پایین تر را به هایی با رشته های پرس و جو بلند اختصاص دهد. اگر می خواهید از های دوستانه ای که به موتورهای جستجو توصیه می شود، استفاده کنید، باید رشته پرس و جو از را حذف کنید از هر آدرس برای هر مقاله استفاده کنید. از ها با کلمات مربوط به محتوای مقاله استفاده کنید. برای مثال، اگر مقاله در مورد سیاتل باشد، بهتر است از این آدرس استفاده شود بجای به این ترتیب رشته پرس و جو از را حذف می کنید و کلمات در URL هم اکنون به محتوای مقاله طراحی سایت مرتبط هستند. این بهتر است برای جستجوگرها، اما آن را نیز کاربر پسند تر است. بازدید کنندگان شما می توانند از طریق ایمیل به دوستان خود ارسال کنند یا آنها را در طراحی سایت به اشتراک بگذارند. کلمات در URL ها به دیگران کمک می کند تا قبل از کلیک کردن بر روی آن ها بدانند.

طراحی سایت

اسکریپت ها در طراحی سایت

در همان زمان، من فکر می کنم به نظر می رسد بهتر است اکنون که ما توضیح دادیم که کدام یک از طراحی سایت های SEO چیست، ما به شما چگونگی ساخت آنها را نشان خواهیم داد. ابتدا ما نشان خواهیم داد که چگونه آن را با های دوستانه غیر کار می کند، و ما نشان می دهیم که چگونه آن را به های دوستانه جستجوگرها تغییر دهیم مثالهای غیر رسمی بگو ما پایگاه مقالات ما در جدول طراحی سایت مانند ایناین جدول مقالات با سه فیلد است شناسه افزایش خودکار منحصر به فرد عنوان متن عنوان مقاله است محتوا متن مربوط به محتوای مقاله است همانطور که می بینید، ما دارای دو مقاله با با همان عنوان، شما ممکن است فکر می کنم این اتفاق نمی افتد، اما فکر می کنم یک وضعیت که در طراحی سایت شما می توانید صدها یا هزاران نفر از افراد مختلف نوشته شده است. این فقط احتمال مقاله هایی را که عناوین مشابه یا مشابهی دارند به اشتراک می گذاردمهم این است که این امکان را درطراحی سایت نظر بگیریم زیرا از عنوان برای تولید های منحصر به فرد SEO استفاده می کنیم، و ما باید از آدرس های تکراری جلوگیری کنیم ما این را بیشتر به پایین باز خواهیم گشت. حالا که ما مقالات در پایگاه داده داریم، من نشان خواهم داد که چگونه یک لیست فهرست مقاله ایجاد کنیم. ابتدا ما را ایجاد خواهیم کرد که در طراحی سایت را به صورت زیر تعریف می کنیم.

طراحی سایت

تاثیر مقالات در طراحی سایت

این اسکریپت، همانگونه که در طراحی سایت می بینید، داده های منحصر به فرد را از هر رشته عنوان برای هر مقاله تولید می کند و آن را به برای هر مقاله با یک فایل خالی یک رشته نشانه ای دوستانه از عنوان ایجاد کنید، با برش دادن فضاها، حذف کد های اچ تی ام ال، قرار دادن حروف کوچک به تمام آرم های آلفا، حذف علامت های خاص که اجازه می دهد تنها آلفا، رقم وحرف. بررسی اینکه آیا رشته آدرس جدید در حال استفاده در جای دیگر از طراحی سایت نیست. اگر در حال استفاده است، یک عدد جدید را با اضافه کردن رقم های افزایشی در انتهای رشته ایجاد می کند. به عنوان مثال، مقاله با عنوان ما یک رشته دریافت می کنیم. توجه داشته باشید پس از اجرای این اسکریپت، می توانیم مطمئن باشیم که برای هر مقاله منحصر به فرد خواهد بود، همانطور که می توانید در مقالات طراحی سایت با شناسه که دارای همان عنوان مشابه هستند را ببینید نصب آپاچی در ویندوز اما برای هر مقاله متفاوت است با ها این تنها توسط عملکرد تعریف شده درانجام می شود، بنابراین لازم نیست نگران نحوه کارکرد آن باشید. تغییر دوم که ما باید به طراحی سایت اضافه کنیم این است که چگونه یک پیوند را به مقاله اختصاص دهیم، حالا ما این خط را جایگزین میکنیم با این یکی شما می توانید آن را اینجا بسازید همانطور که اکنون می توانید ببینید، این نسخه جدید یک لینک ایجاد می کند که به نظر می رسد این است ما هیچ رشته پرس و جو بیشتری درطراحی سایت نداریم.

طراحی سایت

تاثیر صفحه 404 در طراحی سایت

اگر از این پیوند بازدید میکنید، صفحه 404 صفحه یافت نشد خطا دریافت خواهید کرد. این واضح است، چون ما هیچ مقاله ای با عنوان در سرور در طراحی سایت نداریم، بنابراین شما ممکن است بدانید، در حال حاضر چه آیا ما باید یک اسکریپت در هر مقاله ایجاد کنیم این خیلی کار خواهد بود اما یک میانبر وجود دارد و این ماژول است. با این کار، ما نشان خواهیم داد که چه مقاله ای باید برای هرطراحی سایت نمایش داده شود، و ما می توانیم فقط یک اسکریپت را برای نشان دادن تمام مقالات خود در پایگاه داده بنویسیم. برای انجام این کار ابتدا باید ماژول را در سرورما فعال کنیم. اکثر سرورهای آپاچی در حال حاضر آن را دارند. اگر مطمئن نیستید، فقط از شرکت میزبانی خود برای پشتیبانی بخواهید. بعد، ما یک فایل با نام ایجاد می کنیم و این خطوط را در طراحی سایت اضافه می کنیم.
به نظر می رسد پیچیده است، اما آسان است طراحی سایت درک کنید، شما می توانید خط اول را نادیده بگیرید، جادو اتفاق می افتد در خط دوم که در آن شما در حال آموزش آپاچی نحوه تشخیص الگوی اگر اسکریپت درخواست شده با مقاله آغاز می شود، و با ادامه و با پایان می یابد، سرور مقاله طراحی سایت را ارسال می کند به عنوان متغیر. به عبارت دیگر، ما را به جای شناسه ارسال می کنیم. به عنوان مثال، زمانی که کسی این نشانی اینترنتی را درخواست می کند آپاچی آن را ترجمه می کند و درخواست طراحی سایت را همانند آن انجام می دهد.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید