طراحی سایت


بک آپ گرفتن از طراحی سایت

پشتیبان گیری از وب سایت شما دقیقا مانند این است که وب سایت شما بیمه شده باشد. تنها تفاوت چنین شرایطی این است که شما برای بیمه هزینه پرداخت می کنید اما پشتیبان گیری از وب سایت شما کاملا رایگان است. بک اپ گرفتن از سایت موجب می شود در صورتی که برای وب سایت شما اتفاق ناگواری رخ دهد شما به راحتی می توانید مجدد به وب سایت خود دسترسی داشته باشید و با چند کلیک ساده و راحت وب سایت خود را به حالت قبل بازگردانید.

حفاظت طراحی سایت از نرم افزارهای مخرب

خطرات احتمالی بسیار زیادی وجود دارد که ممکن است هر لحظه سایت شما با آن مواجه شود. نرم افزار های مخرب و نرم افزار هایی که هرلحظه ممکن است به سایت شما اسیب جدی وارد کند و یا نرم افزار هایی که برای سرقط اطلاعات طراحی و اجرا شده اند و تنها با گرفتن مبلغ قابل توجهی پول اطلاعات را به شما باز می گرداند . شما باید سایت خود را از همه ی این نرم افزار های مخرب مصون و محفوظ نگه دارید. علاوه بر همه ی این ها هکرها می توانند اطلاعات سایت شما را به دام بیاندازند و باعث توقف کسب و کار و فعالیت های شما شوند.

طراحی سایت و سقوط سخت افزار و بلاهای طبیعی

اگر تمامی موارد هک و نرم افزار های مخرب را نیز فراموش کنیم مواردی وجود دارند به نام مشکلات سخت افزاری که می توانند اسیب های جبران ناپذیری را به سایت شما وارد کنند. قطع ناگهانی برق و یا سقوط سخت افزار و خرابی سخت افزار ها ممکن است باعث اسیب به سرور ها و ایجاد مشکل برای سایت شما شود. یک پشتیبان گیری درست و مناسب به راحتی می تواند بسیاری از مشکلات را رفع نموده و سایت شما را در مقابل کلیه این آسیب ها و وقایع ناگوار مصون و محفوظ نگاه دارد.

محل نگهداری طراحی سایت خود را پیدا کنید

قبل از شروع و اقدام برای پشتیبان گیری در گام نخست ابتدا باید پیدا کنید که سایت شما و اطلاعات و فایل های مربوط به آن در کجا و در کدام ومسیر و دقیقا در کدام محل ذخیره می شود. به طور کلی بهتر است که یک نمونه از فایل های خود را درفضای ابری ذخیره کنید. با توجه به وب سایت خود می توانید فضای مورد نظر خود را انتخواب کنید و اقدام به ذخیره سازی اطلاعات وب سایت خود در فضای ابری نمایید. این فضا با توجه به میزان فضای مورد نیاز برای سایت ها ممکن است مختلف باشد اما به طور معمول فضای مورد نیاز برای پشتیبان گیری از سایت ها چند مگابایت می باشد.

 

مطالب مرتبط:

طراحی سایت

تعرفه طراحی سایت

طراحی سایت کرمانشاه

طراحی سایت شیراز

طراحی سایت تبریز

سئو سایت شیراز

سئو سایت تبریز

طراحی اپلیکیشن در تهران

طراحی سایت تهران

طراحی سایت مشهد

طراحی سایت اصفهان


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید