طراحی سایت


تاثیر تگ عنوان در طراحی سایت

یکی از مهمترین مواردی که در سئو و بهینه سازی یک سایت باید توجه کنید وجود تگ عنوان می باشد همه‌ی کسانی که با سئو سروکار دارند اهمیت تاثیر تگ عنوان در طراحی سایت را می دانند.تگ عنوان که یک تگ HTML می باشد کار تگ عنوان در صفحه به کاربران و موتورهای جستجو نشان می دهد که موضوع سایت و مقاله در چه زمینه ای می باشد از آن جایی که در نتیججستجوی افراد در گوگل تگ عنوان را نمایش می دهد بهتر است در انتخاب عنوان مورد نظر حساسیت به خرج دهید تا عنوان شما جذاب و افراد به سایت دعوت کند.

طراحی سایت

عنوان سایت چیست؟

ما در این بخش به پرسش عنوان سایت چیست؟ پاسخ خواهیم داد در واقع یکی از مهمترین موارد در نظر موتورهای جستجو عنوان سایت می باشد چرا که همین مورد به ظاهر کوچک خیلی حرف ها برای گفتن عنوان سایت یا همان Title تیتری می باشد که برای بازدید کنندگان همچنین موتورهای جستجو نشان می دهد که سایت به علاوه مقاله مورد نظر راجع به چه موضوعی صحبت می کند.انتخاب عنوان سایت بسیار حائز اهمیت می باشد ما در این بخش نکاتی را برای انتخاب عنوان مناسب خواهیم پرداخت که عبارتند از:
• در صفحه عنوان اصلی حتما سعی کنید در تگ تایتل از نام شرکت و برندتان استفاده کنید
• عنوان مقاله ای که انتخاب می کنید باید دقیقا همان موضوعی که در محتوای خود به آن پرداخته اید باشد.
• عنوان مقاله‌ی شما باید روشن ، واضح و همینطور قابل فهم باشد.
• عنوان مقاله‌ی شما باید از جذابیت بالایی برخوردار باشد همچنین حس کنجکاوی افراد را تحریک کند تا کسانی که به خواندن این عنوان پرداخته اند بخواهند مطالب بیش تری راجع به آن بدانند.
• عنوان انتخابی شما باید مختصر و کوتاه باشد.
• در انتخاب عنوان می توانید از کلمات کلیدی استفاده کنید.
• چندین عنوان مختلفی را بنویسید و از بین آن ها یک عنوان مناسب را انتخاب کنید.
• برای بیش تر شدن جذابیت از اعداد در عنوان خود استفاده کنید.
• حدالامکان سعی کنید از کلمات کلیدی برای عنوان خود انتخاب کنید.
• تعداد کلماتی که می خواهید در عنوان خود به کار ببرید باید کمتر از 55 کاراکتر را دارا باشد.
• درعنوان مطلب حتما از تگ H1 استفاده کند.
• زیرتیترهای غیر عنوان اصلی را داخل H2 قرار دهید.
تگ عنوان ها در محل های مختلفی نمایش داده می شود از جمله:
در مرورگرهای وب:
مرورگرهای وب مانند گوگل که یک منبع معتبری برای افراد می باشند و افراد برای جستجوی موارد خود به آن مراجعه می کنند بسیار محل مهمی می باشد که می تواند مشتریان بی شماری را جذب سایت شما کنند زمانی که بازدید کنندگان موردی را در گوگل جستجو کردند و در میان آن ها سایت شما را هم بالا آورد سایت شما باید از عنوان جذابی برخوردار باشد تا بازدید کننده رغبت به وارد شدن به سایت شما کند.
در شبکه های اجتماعی:
یکی دیگر از مواردی که در نمایش دادن عنوان محتوای سایت برای کاربران بسیار حائز اهمیت می باشد جایی مانند شبکه های اجتماعی می باشد همانطور که در جریان هستید اکثر افراد بیش تر اوقات خود را صرف شبکه های اجتماعی می کنند به همین منظور هر مورد جذابی را در آن ببینند بی شک جذب سایت و کسب و کار مورد نظر می شوند

زیر عنوان چیست؟

پس از انتخاب عنوان مورد نظر نوبت به زیر عنوان که توضیح مختصر و مفیدی راجع به عنوان محتوا می باشد می رسیم اهمیت زیر عنوان هم مانند عنوان بسیار زیاد می باشد چرا که در نتایج جستوی گوگل علاوه بر نمایش دادن عنوان ها زیر عنوان هم نمایش داده می شود پس هر چقدر عنوان و زیر عنوان جذابی را ارائه دهید شانس بیش تر شدن مشریان سایت شما هم بیش تر خواهد شد.

طراحی سایت

متا تایتل چیست؟

متا تگ یا همان متا تایتل از مهمترین موارد در سئو داخلی می باشد که نشان دهنده‌ی عنوان صفحه مربوطه می باشد متا تایتل در جذب کاربران بسیار تاثیرگذار می باشد چرا که میزان وردی سایت و ترافیک سایت را معین می کند همچنین تاثیر ویژه ای در جذب کاربران را دارد.

نکات سئو چیست؟

ممکن است برای شما سوال پیش بیاید که نکات سئو چیست؟ و یا چه مواردی در سئو از اهمیت بالایی برخوردار می باشند؟
سئو یک دنیای بزرگی می باشد که برای انجام آن باید یک سئوکار حرفه ای، مجرب، با دانشی که در اختیار دارد به انجام کارهای مربوطه برای سایت مورد نظر بپردازد اما سئو و بهینه سازی دارای نکاتی می باشد که در این بخش به آن ها می پردزایم: نکات سئو
• نوشتن محتوای مفید
یکی از مهمترین در عین حال حساس ترین موارد از نکات سئو که بسیار باید به آن توجه کنید نوشتن محتوای مفید و کاربر پسند می باشد زمانی که بازدید کننده سایت شما را در گوگل پیدا کردند و با موضوع جذاب وارد سایت شدند به دنبال یک محتوای عالی که خواننده را شگفت زده کند می باشد بنابراین شما باید اول از همه مشتریان خود را بشناسید و بدانید که معمولا ممکن است چه پرسش هایی ذهن آن ها را مشغول کند با فهمیدن این مورد راحت تر می توانید به ایجاد محتوای خود بپردازید.
• بهینه سازی آدرس صفحات سایت
یکی از بخش هایی که گوگل به آن اهمیت می دهد آدرس صفحات سایت می باشد تحقیقات نشان داده هر چقدر طول این آدرس کوتاه تر همچنین مرتبط با نوشته‌ی آن صفحه داشته باشد بیش تر بر روی سئو تاثیرگذار خواهد بود.
• لینک سازی
یکی دیگر از مهمترین نکات سئو لینک سازی می باشد. لینک سازی داخلی و خارجی برای طراحی سایت دارای اهمیت فراوانی می باشد. توجه کنید که اگر در لینک سازی خارجی سایت های دیگری به سایت شما لینک دهند سایت شما دارای ارزش و اعتبار بالایی می شود.
• سرعت سایت
داشتن سرعت بارگذاری بالا برای سئو و بهینه سازی سایت یک موضوع بسیار مهم هم از نظر بازدید کنندگان و هم از نظر موتورهای جستجو می باشد اگر سرعت سایت مورد نظر پایین باشد شک ننکنید بازدید کننده به سرعت سایت مربوطه را بسته و به سراغ سایت های دیگری می رود.
• به روز رسانی داشته باشید
به روز رسانی سایت ، یکی دیگر از موارد نکات سئو می باشد.سعی کنید در سایت خود هر چند وقت یکبار به به روز رسانی بپردازید همچنین خود را با مساثل سئو آپدیت کرده تا هر تغییری در دنیای سئو رخ داد شما هم خود را با آن وقف دهید. به روز رسانی سایت هم مور دیگری از نکات سئو می باشد.
• صبر داشته باشید
یکی دیگر از نکات سئو داشتن صبر و تحمل می باشد زمانی که شما به انجام کارهای سئو می پردازید انتظار نداشته باشید که همان لحظه سایت شما به اول گوگل بیاید و از ترافیک بالایی برخوردار باشد چرا که روند این پروسه کمی زمانبر می باشد به همین منظور با صبر و حوصله‌ی فراوان کارهای مربوط به سئو سایت خود را انجام داده تا بهترین نتایج را دریافت کنید.
• استفاده از تصاویر جذاب در سایت
استفاده کردن از تصاویر جذاب و مرتبط می تواند در نظر افراد تاثیر مثبتی داشته باشد.همچنین یکی دیگر از موارد نکات سئو می باشد.
• از تایتل تکراری استفاده نکنید
گوگل به این مورد اهمیت بسیاری می دهد و به تحقیق و بررسی می پردازد تا هر سایتی از موضوع تایتل تکراری در صفحه خود استفاده کرد. رتبه‌ی سایت مورد نظر را پایین می آورد.


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید