طراحی سایت


تاثیر ریپورتاژ آگهی در سئو

گوگل فاکتورهای مهمی را برای رتبه بندی سایت ها در نظر گرفته که با رعایت آن ها می توان رتبه خود را در نظر گوگل افزایش داد. یکی از پربازدیدترین و تاثیر گذارترین فاکتورها ریپورتاژ آگهی می باشد. تاثیر ریپورتاژ آگهی برای افرادی که در زمینه سئو به فعالیت می پردازند مشخص می باشد.. زمانی که ریپورتاژ آگهی در سایت های معتبر و پربازدید قرار گرفته باشد می تواند تاثیر مثبتی را بر روی سئو سایت شما بر جای بگذارد.

طراحی سایت

مزایای ریپورتاژ آگهی

تعریف ریپورتاژ آگهی را می توان این چنین بیان کرد: نوعی متن تبلیغاتی اما به صورت غیر مستقیم برای معرفی خدمات و محصولات کسب و کار که در سایت قرار گرفته می شود. اما ممکن است برای شما سوال مطرح شود که چه سایت هایی برای قرار دادن ریپورتاژ آگهی مناسب می باشد؟ سایت هایی که اسپم نباشد، محلی باشد، پربازدید بوده و کاربران زیادی داشته باشد همچنین سایت مورد نظر حتما به کسب و کار شما مرتبط باشد. حال ما در این بخش به مزایای استفاده از ریپورتاژ آگهی می پردازیم که عبارتند از: • مقاله ای کامل برای معرفی کسب و کار شما
به دلیل وجود ظاهر غیرتبلیغاتی ریپورتاژ می توان موارد مهم بسیاری را در آن توضیح داد که کاربران زیادی جذب کسب و کار شما شوند.
• احتمال خوانده شدن زیاد
زمانی که می خواهیم ریپورتاژ آگهی را ثبت کنیم باید در سایتی که دارای بازدید زیادی می باشد این کار را انجام دهیم تا افراد به خواندن ریپورتاژ آگهی بپردازند.
• افزایش اعتبار و برندینگ شما
اعتبار و برندینگ یکی از مهمترین موارد در کسب و کار می باشد که افراد باید به این موضوع توجه کنند یکی دیگر از مزایای ریپورتاژ آگهی افزایش اعتبار و برندینگ می باشد.
• دارای هزینه به صرفه تر
همانطور که می دانید انجام برخی تبلیغات ها می تواند هزینه ‌ی بالایی را در بر بگیرد اما با استفاده از ریپورتاژ آگهی با یک هزینه‌ی ناچیز می توانید کاربران بسیار زیادی را جذب سایت خود کنید و از بازدهی بالایی برخوردار شوید.
• تاثیرگذاری بالا در سئو
از مهمترین مزایای ریپورتاژ آگهی، تاثیر گذاری بالا در سئو سایت می باشد هر چقدر کاربران زیادی آن را بخوانند به بالا رفتن رتبه سایت در گوگل کمک می کند.
• محتوای غیر قابل حذف و همیشگی
یکی دیگر از مزایای ریپورتاژ آگهی وجود محتوای همیشگی و غیرقابل حذف می باشد زمانی که شما ریپورتاژ آگهی را در سایت دیگر قرار دادید خیالتان راحت باشد که این ریپورتاژ همیشگی بوده و برای مخاطبان خود تازگی دارد.

طراحی سایت

چگونه ریپورتاژ بنویسیم؟

مورد دیگری که ممکن است برای افراد و کسانی که صاحب سایت می باشند این سوال ذهنشان را درگیر کند این است که چگونه ریپورتاژ بنویسیم؟
مهمترین قدمی که باید در مسیر نوشتن ریپورتاژ برداریم طرز شروع و رعایت نکاتی که مربوط به نوشتن آن می باشد است. ما در این بخش می خواهیم طرز نوشتن ریپورتاژ را برای شما بیان کنیم.
• برای شروع عنوان جذابی را انتخاب کنید
عنوان باید جذاب بوده و حس کنجکاوی کاربران را برانگیزد چرا که بازدید کنندگان با اولین موردی که رو به رو می شوند عنوان می باشد.
• متن محتوا
پس از عنوان باید به متن محتوای خود توجه کنید تا مطالب مفید و پر کاربردی را برای کاربران ارائه دهید تا کسانی که به خواندن متن ریپورتاژ آگهی شما می پردازند اطلاعات مفیدی را کسب نمایند.
• از تگ H1,H2,H3,… استفاده کنید
در تیترهای محتوای خود از تگ های H استفاده کنید یعنی به ترتیب عنوان اصلی تگ H1 سپس عنوان بعد از عنوان اصلی که عنوان فرعی می باشد تگ H2 و به ترتیب H3.H4.H5 را قرار دهید.
• استفاده از تصاویر
تصاویر در نظر افراد از جذابیت بالایی برخوردار می باشد بنابراین از تصاویر مرتبط و جذاب در محتوای خود استفاده کنید.

طراحی سایت

ریپورتاژ خبری

ریپورتاژ خبری یا همان ریپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری می باشد که می توان بازدهی بالایی را دریافت کند که برای معرفی خدمات و محصولات کسب و کار مورد استفاده قرار می گیرد ریپورتاژ آگهی معمولا بر روی سایت های خبری معتبر قرار داده می شود و از آن جایی که افراد به این سایت ها اعتماد دارند ریپورتاژ آگهی های شما را هم خوانده و جذب سایت شما خواهند شد.

تعرفه رپورتاژ آگهی

برای تعیین قیمت ریپورتاژ آگهی نمی توان یک قیمت ثابت در نظر گرفت چرا که الگوی مشخصی ندارد. شما باید با تحقیق و بررسی با انواع سایت ها و قیمت ها در نهایت اقدام به انتخاب یک سایت کنید اما فاکتورهایی که در تعیین قیمت آن تاثیرگذار می باشد عبارتند از: اعتبار دامنه، اسپم اسکور، رتبه الکسا، تعداد لینک های فالو و....


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید