طراحی سایت


ترفندها در طراحی سایت

در طراحی سایت به دنبال کوچکترین جزئیات می باشیم. این جزئیات می تواند مشکلات زیادی برای طراحان مبتدی ایجاد کند. عدم پیروی از قوانین می تواند هر صفحه فرود را خراب کند، نام تجاری خود را به نظر غیر حرفه ای و حتی تبدیل به شما هزینه کند. خوشبختانه هک هایی هستند که می توانید قبل از اینکه طراحی سایت راه اندازی خود را به کار ببرید، برای بهبود بخش طراحی سایت خود استفاده کنید. شما می دانید برخی از طرح هایی که به نظر می رسد خوب است، اما فقط احساس اکتیو بودن ندارند

طراحی سایت

فاصله خطوط در طراحی سایت

تایپوگرافی 90٪ طراحی است. به همین دلیل است که حق با آن بسیار سخت است. ارتفاع خط 1.6 را به تمام متن بدن اعمال کنید. در css، به سادگی می توان خط ارتفاع را 1.6 را اضافه کنید. به همه عناصر p اگر این یک قطعه چاپ شده است، به سادگی اندازه فونت متن بدن و ضرب آن را 1.6.

طراحی سایت

فونت در طراحی سایت

مناسب انتخاب فونت و ترکیب آنها سخت است. برای ساختن چیزها به راحتی خودتان، فقط 2 تا برای متن بدن و یکی برای سرفصل ها انتخاب کنید. سپس اندازه فونت بدن را 2.5 برابر کنید تا اندازه تگ را بدست آورید.

ستون ها در طراحی سایت

هر بار که ما به انتهای ستون می رسیم، چشمان ما برای رسیدن به خط بعدی تلاش می کنند. برای ایجاد متن بیشتر قابل اسکن (و به نظر طراحی حرفه ای تر) خطوط خود را به 58 کاراکتر در هر خط محدود کنید.

رنگ ها در طراحی سایت

فقط 2 رنگ را انتخاب کنید تا با آن کار کنید و هر کاری را انجام دهید. به عنوان مثال، شما می توانید برای همه تماس ها به اعمال و رنگ آبی برای عناصر برند استفاده کنید. از همه مهمتر، اطمینان حاصل کنید که فقط دقیقا رنگ انتخاب شده را استفاده کنید - سعی نکنید آن را با احساس مطابقت دهید، زیرا در صفحه نمایش های مختلف کاملا متفاوت خواهد بود. از متغیر رنگی و متغیر sass استفاده کنید.
تا زمانی که کل وبسایت را کپی نکنید، می توانید از یک وب سایت و پاورقی از یکی دیگر از ناوبری آزادانه استفاده کنید. در واقع، اکثر وبسایتها امروزه از الگوهای بسیار مشابه استفاده میکنند که باعث میشوند رابطها آسانتر شوند.
این همچنین زمان بیشتری را برای فکر کردن در مورد چگونگی انطباق و سفارشی کردن طراحی به جای ایجاد آن از هوا ناز به شما ارائه می دهد.
در طرح هایی با استفاده از تایپوگرافی سنگین، ممکن است دشوار باشد که آن را بدست آوریم. اضافه کردن یک خط زیر متن و یا در سمت دیگر به محتوای بصری جداگانه کمک خواهد کرد. به عنوان مثال، هر خبر چاپی را مشاهده کنید - شانس این است که آنها با استفاده از تکنیک مشابه برای گروه بندی محتویات یکدیگر را استفاده می کنند.

اهمیت سلسله مراتب در طراحی سایت

حفظ سلسله مراتب در ذهن کمک خواهد کرد زمان طراحی شما بزرگ است. اما چگونه می توانید این مفهوم پیچیده را به طرح های خود اعمال کنید؟ یک راه این است که فقط تمام عناصر موجود در لیست خود را لیست کرده و آنها را با اهمیت فهرست کنید. سپس به سادگی لیست را دنبال کنید و مهمترین عنصر بزرگترین و متضاد را انتخاب کنید.اصل هسته بزرگ UX و نام تجاری سازگاری است. خوشبختانه، به این معنی کار کمتر هم هست پس از اینکه با یک صفحه یا صفحه انجام شد، همان سبک را از طریق کل برنامه خود (یا وب سایت یا نشریه) حفظ کنید.

طراحی سایت

فضای سفید در طراحی سایت

اگر یک طرح به نظر کاملا درست نباشد، احتمالا فضای بی نظیر ماکرو بسیار کم است. ترفند در اینجا این است که شروع به ترک فضای بیشتر در اطراف عناصر از شما راحت است. به یاد داشته باشید که فضای سفید فضای خالی نیست این ابزار گرافیکی است. برای عناصر با اهمیت و موضوع مشابه، منطقی است که در یک مکان قرار گیرد. سعی کنید آنها را به گروه ها تقسیم کنید و جدا از آنها بقیه را با فضای سفید، خطوط یا رنگ پس زمینه بسازید. این نیز با UX کمک خواهد کرد.

عکس در طراحی سایت

یک عکس پس زمینه بزرگ می تواند کمک به توجه کردن دور از اشتباهات طراحی کمی. وقتی فکر می کنید "چیزی در اینجا گم شده است"، یک عکس اضافه کنید. پس از آن میتوانید با اشباع، سبک و تاری در اطراف بازی کنید.

 


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید