طراحی سایت


تصورات غلط در رابطه با طراحی سایت

در این آموزش من به شما اصول اولیه ابزار فتوشاپ را آموزش می دهم که به شما امکان می دهد تا اشکال سفارشی خود را در طراحی سایت ایجاد کنید. ما از طریق مبانی ابزار عبور خواهیم کرد و ما از طریق یک سری تمرینات کوتاه و آسان گذر خواهیم کرد تا بتوانید آن را بدون هیچ مشکلی در طراحی سایت از دست بدهید. همانطور که ممکن است یا ممکن است از آن آگاه نباشد، ابزار قلم یکی از چند شکل در فتوشاپ است که با گرافیک برداری کار می کند.
این نوع گرافیک بهتر از آن است که شبیه سازی شده باشد، زیرا زمانی که شما گرافیک برداری هستید، زمانی که مقیاس بندی می کنید، در طراحی سایت کیفیتی ندارید. این پیش نمایش ابزار قلم که در جعبه ابزار طراحی سایت یافت می شود. میانبر ابزار قلم کلید در صفحه کلید شما است و همانطور که می بینید، این چهار جعبه ابزار زیر ابزار قلم را نشان می دهد. ما در حال حاضر در حال توضیح دادن به آن ها در طراحی سایت خواهیم بود قلم ابزار قلم اجازه می دهد.

طراحی سایت

بررسی اجمالی در طراحی سایت

شما را به ایجاد خطوط منحنی مستقیم خطی و شکل بردار در طراحی سایت است. فری فرم ابزاری است که به شما اجازه می دهد تا اشکال های مختلف بردار و مسیرهای مختلف را به صورت خودکار با اضافه کردن نقاط لنگر در طراحی سایت بردارید. با استفاده از کارت پستال شما می توانید قالب های ایمیل را بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی در طراحی سایت ایجاد و ویرایش کنید! شامل بیش از جزء برای کمک به ایجاد قالب های ایمیل سفارشی سریعتر از همیشه قبل از اکنون سعی کنید.
به صورت رایگان! حذف انچور بسیار شبیه به ابزار قبلی است، تنها تفاوت این است که این ابزار نقاط پایه را در طراحی سایت حذف می کند. کانورت این ابزار با تغییر نقاط لنگر صحیح به نقاط لنگر گوشه این ماسک ها و مسیرهای موجود را در طراحی سایت ویرایش می کند. ما به برخی اقدامات حرکت خواهیم کرد، به همین دلیل است که من ابزار قلم را می گیرم و یک شکل بسیار ساده در طراحی سایت ایجاد می کنم. همانطور که می بینید، با قرار دادن نقطه مختلف لنگر، یک مثلث ایجاد کردم.

طراحی سایت

ابزار قلم در طراحی سایت

اما برای انجام این کار، شبکه فتوشاپ پیش فرض را فعال کردم این شبکه هنگام کار با ابزارهای شکل مسیر مانند ابزار قلم بسیار مفید است زیرا شما نمایشی روشن از فضای کاری خود دارید، تقسیم شده به بخش های مساوی که واقعا در طراحی سایت مفید هستند ایجاد اشکال در طراحی سایت من ابزار فری فرم را برای ایجاد یک شکل از مربع ها که در تصویر دیده می شود در طراحی سایت استفاده کردم. این ابزار کمی متفاوت از قلم ابزار است زیرا اجازه نمی دهد.
که شما با اشکال بسیار دستکاری کنید و محدود به خطوط مستقیم مربع است همانطور که می بینید ابزار به شما اجازه می دهد تا انواع مختلفی از اشکال را ایجاد کنید اما به خاطر داشته باشید که هیچ چیز خلاق یا پیچیده ای نیست که بتوانید با استفاده از این ابزار در طراحی سایت بکار برید. با استفاده از این ابزار نامه های و را ساختم، اما به یاد داشته باشید که هیچ چیز دیگری نیست که بتوانید با آن کار کنید. اکنون ما به برخی از ابزار قلم حرکت خواهیم کرد.

طراحی سایت

تصاویر در طراحی سایت

من این تصویر زیبا از یک سیب سبز را در فلیکر پیدا کردم، بنابراین فکر کردم ممکن است مفید باشد و من بتوانم از آن در پروژه طراحی سایت من استفاده کنم. من نمی توانم از تصویر با پس زمینه استفاده کنم، چرا که من باید از ترکیب سیب را برش دهم. گرفتن ابزار قلم، تنظیم مسیر به مسیرها و شروع به عبور از شکل سیب این بسیار ساده است و اگر شما بزرگنمایی کنید به طرز شگفت آوری می توانید مکان هایی را که نقاط لنگر خود را می بینید، در طراحی سایت بسیار ساده تر کنید.
پس از اتمام کار، روی کلیک راست روی موس خود کلیک راست کنید و گزینه ماسک را در طراحی سایت انتخاب کنید. شما همچنین می توانید با تعریف شکل سفارشی بروید، اما به این ترتیب تنها شکل شی خود، نه خود سیب را خواهید گرفت. این تکنیک مفید است اگر شما در مورد ایجاد اشکال مردم و شکلات های بردار در طراحی سایت فکر کنید. در غیر این صورت، فقط با ایجاد ماسک بردار بروید و شی شما از سند قبلی شما بریده می شود.

طراحی سایت

ایجاد فرم تماس در طراحی سایت

در این آموزش ما به شما نحوه طراحی فرم تماس با ادوبی فتوشاپ را در طراحی سایت نشان خواهیم داد. هنگام استفاده از یک طراحی سایت، کاربران یک هدف خاص دارند. اگر به خوبی طراحی شده باشد، وبسایت این هدف را برآورده می کند و با اهداف سازمان در پشت طراحی سایت هماهنگ است. استقرار بین هدف کاربر و اهداف سازمان، اغلب یک شکل است، زیرا، علی رغم پیشرفت در تعامل انسان و کامپیوتر، اشکال متداول در تعامل با کاربران در طراحی سایت همچنان باقی می ماند.
در واقع، اشکال اغلب در نظر گرفته می شود آخرین و مهم ترین مرحله از سفر به اتمام اهداف است. بیایید شروع کنیم! نتيجه ما دقیق ترين نيست، اما با تمرين و توجه بيشتر شما می توانيد در طراحی سایت نتيجه بهتري بدست آوريد. همانطور که می بینید من یک شکل منحنی در طراحی سایت ایجاد کرده ام که نسبتا آسان است برای ایجاد آن ابزار قلم را بچرخانید و یک نقطه پایانی ایجاد کنید سپس یک نقطه پایانی دیگر ایجاد کنید و موس خود را به جهت دلخواه بکشید و این به این معنی است.

میانبرها در طراحی سایت

هر یک از ما که در فتوشاپ کار می کنیم از ابزارهای مختلف از منوهای کشویی در طراحی سایت استفاده می کنیم که از لحاظ زمان می تواند هزینه ای باشد. چرا وقتی از طریق منوها می توانید میانبرهای صفحه کلید را برای انواع ابزارها و اقدامات ایجاد کنید کلیک کنید با استفاده از کلید های ساده، شما می توانید ثروتمند ثانیه را در طراحی سایت ذخیره کنید. فتوشاپ نیز راه حل فوق العاده مفید را ارائه می دهد که به کاربران اجازه می دهد تا کلید های سفارشی در طراحی سایت ایجاد کنند.
که شما این اثر را در طراحی سایت به دست خواهید آورد در اینجا شما میانبرهای صفحه کلید پیش فرض را برای منوها، پانل ها و ابزارهای کاربردی خواهید یافت. شما می توانید کلید های میانبر برای ابزار و ابزار مورد استفاده را در طراحی سایت و به کمک تبلیغ در گوگل سفارشی کنید. یکی از چیزهایی که باید بدانید این است که شما فقط باید میانبرهای صفحه کلید سفارشی را با استفاده از کلید های کلیدی که به ابزارهای دیگر اختصاص ندارند، در طراحی سایت ایجاد کنید. ایجاد میانبرهای تکراری می تواند برای کاربر مشکل ایجاد کند.

عملکرد میانبرها در طراحی سایت

وقتی که من شروع به استفاده از فتوشاپ کردم، میانبرهایی که در دسترس بود هنوز برای من چیز جدیدی بود. من از روش ماوس در طراحی سایت استفاده کرده بودم و می توانم بگویم این همیشه فرایندهایی را که من در حال انجام آن بود، کاهش دادم. من در واقع خودم را به استفاده از کلید های میانبر در دوره ای کوتاه از دو هفته آموزش دادم که مداد طولانی ای بی ام در طراحی سایت من را شکست. در حالی که انتظار می رود که موش جدید ما وارد شود.
مجبور شدم از صفحه لمسی خود استفاده کنم و که، بگذارید با آن روبرو شویم، در لپ تاپ اچ پی در طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن خیلی چشمگیر و صاف نیست. بنابراین تصمیم گرفتم که وب را برای میانبرهای مورد استفاده ترین مرورگر قرار دهم و آنها را به خاطر بسپارم و بعد از دو هفته، وقتی که ماوس جدید ما در طراحی سایت وارد شد، من سریعتر از قبل بودم، زیرا خودم آموختم که به سرعت در اطراف برنامه در طراحی سایت حرکت کنم. حالا می توانید میانبر صفحه کلید جدیدی که ایجاد کرده اید را ببینید.

میانبرهای صفحه کلید در طراحی سایت

در میانبرهای صفحه کلید، از دکمه سامرایز برای ذخیره تمام گزینه های پیش فرض جدید یا تغییر یافته در یک فایل با پسوند اچ تی ام در طراحی سایت استفاده کنید، که با هر نوع مرورگر می توانید آن را باز کنید. تغییرات ذخیره شده را می توان به یک کامپیوتر دیگر صادر کرد بنابراین شما می توانید تنظیمات مورد علاقه در خانه و در محل کار در طراحی وب سایت ایجاد کنید. با این وجود، می دانید که اگر از نسخه های مختلف فتوشاپ استفاده می کنید این گزینه ممکن است در طراحی سایت کار نکند.
در میان گزینه های میانبرهای صفحه کلید، می توانید این منو را برای گزینه های اضافی مانند اضافه کردن عناصر سفارشی به پیش فرض فتوشاپ بر روی رایانه محلی در طراحی سایت خود انتخاب کنید. دانستن کلید های میانبر در فتوشاپ یک روش بسیار خوب و کارآمد برای حفظ چند ثانیه در اکثریت هر فرمان است. و اگر قصد دارید یک کار حرفه ای ساعته با ابزار ویرایش بالا ادوبی در طراحی سایت ادغام کنید، فکر کنید که چقدر وقت می توانید با یادگیری به سرعت در طراحی سایت حرکت کنید.