طراحی سایت


تفاوت میان زیر شاخه و زیر دامنه در طراحی سایت

قبل ار آنکه به منافع و مضرات زیر شاخه و زیر دامنه در سئو طراحی سایت بپردازیم بهتر است که تفاوت آنها را مشخص کنیم . زیر دامنه یک طراحی سایت چیزی شبیه به آدرس زیر است همانطور که زیر دامنه قبل از نام دامنه اصلی در آدرس طراحی سایت درج می شود به این ترتیب گوگل وکاربران به این نتیجه خواهند رسید که محتوای زیر دامنه از محتوای اصلی طراحی سایت شما کاملا مجزا است. در طراحی سایت تجاری اولا بلاگ طراحی سایت را در یک زیر دامنه طراحی می کنندتا از بقیه طراحی سایت مجزا شود طراحی سایت هایی که دارای فروم هستند نیز آدرس فروم خود را در یک زیر دامنه قرار می دهند تا از بقیه طراحی سایت مجزا باشد.

طراحی سایت

تاثیر زیر دامنه بر طراحی سایت

معمولا زیر شاخه ها برخلاف زیر دامنه طراحی سایت درج می شود تفاوت زیر دامنه وزیر شاخه در طراحی سایت به ساختار آنها محدود نمی شود .تفاوت اصلی آنها در نوع محتوایی است که درون آنها قرار داده می شود .یک قانون مشخص برای آنکه چه زمانی از زیر دامنه و جه زمانی از زیر شاخه استفاده کنید وجود ندارد . اما به طور کلی اگر محتوای شما برای یک طراحی سایت مستقل مناسب تر است شما باید از زیر دامنه استفاده کنید .
اگر محتوای شما تفاوت چندانی با محتوای اصلی طراحی سایت شما ندارد شما می توانید از زیر شاخ ها استفاده کنید اگر یک سایت درباره طراحی سایت دارید می توانید از زیر شاخه ها در ارتباط با آموزش ،ابزار های رایگان ،کارهای هنری و غیره داشته باشید اما مکان فروش تمپلیت و طراحی ها را در یک زیر دامنه باید قرار دهید .

طراحی سایت

مزایا سئو زیر دامنه ها در طراحی سایت

بسیار سخت است که بگوییم به کار گیری زیر دامنه برای سئو طراحی سایت مفید است یا مضر است زیرا عوامل تعین کننده دیگری نیز در این بین تاثیر گذار هستند .اما یکی از مزایای قطعی زیر دامنه برای سئو زمانی است که شما برای یک کلمه کلیدی چند صفحه داشته باشید. گوگل برای نمایش صفحات طراحی سایت ها دریک کلمه کلیدی برای دامنه ها محدودیت قائل می شود و البته موارد استثنائ هم وجود دارد اما به طور کلی اگر شما از زیر دامنه استفاده کنید این محدودیت شامل شما نمی شود.
برای مثال اگر شما از زیر شاخه ها در طراحی سایت خود استفاده کنید و ده صفحه درباره یک موضوع داشته باشید .گوگل در بهترین حالت دو یا سه عدد ار آنها را به مخاطبانش نشان خواهد داد. اما اگر شما از 5 زیر دامنه درطراحی سایت استفاده کنید شما برای هر زیر دامنه شانس دو تا سه بار نمایش در صفحه نتایج گوگل را دارید که به معنی حداقل نمایش ده لینک در گوگل است. به خاطر داشته باشید این به آن معنانیست که با افزایش تعداد زیر دامنه به طور قطع گوگل طراحی سایت شما را به دفعات بیشتری در صفحه نتایج جستجو نمایش می دهد . اپلیکیشن آموزش طراحی سایت که از بروز ترین و کاربردی ترین مقالات وب سایت نونگار پردازش می باشد را نیز مطالعه نمایید.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید