طراحی سایت


تنظیمات پیش فرض طراحی سایت

به پانل تنظیمات طراحی سایت بروید یک شرط را اضافه کنید زمانی که این عنصر قابل مشاهده است تحت مشروط فیلد ویدئوی خود را در اولین کشویی انتخاب کنید را انتخاب کنید در بازه دوم تنظیم شده است روی ذخیره کلیک کنید یلد فیلد یک فیلد مجموعه است که به شما امکان می دهد چند نوع فایل محبوب طراحی سایت را به موارد CMS اضافه کنید که بازدیدکنندگان طراحی سایت بتوانند با یک کلیک یا یک شیر از آنها مشاهده یا دانلود کنند.
برای استفاده از زمینه فایل طراحی سایت CMS یا میزبانی وب را نیاز دارید استفاده های معمول اجازه دهید مشتریان شما از طریق ویرایشگر فایلهای منوها، برنامه ها، نقشه های مکان و غیره را آپلود کنند. مشتریان فایل های را دوست دارند. نشان دادن یک بروشور قابل دانلود طراحی سایت مقاله، مطالعه موردی، کتاب و غیره را در وضعیت موفقیت فرم های خود را در یک صفحه فرود طراحی سایت الگو بوم، محتوای دروغین پیوند را برای هر عضو تیم در صفحه تیم خود اضافه کنید.

طراحی سایت

مدیر مجموعه طراحی سایت

ارائه تصاویر گرافیکی طراحی سایت قابل دانلود مانند تصاویر پس زمینه، و موارد دیگر در پست های وبلاگ شما در این درس اضافه کردن یک فیلد فایل به مجموعه مجموعه آپلود طراحی سایت فایل ها به یک فیلد فایل یک مورد مجموعه اتصال زمینه های فایل به لینک های فایل فیلتر یک لیست مجموعه با استفاده از فیلد فایل تنظیم دیدگاه شرطی با استفاده از فیلد فایل اضافه کردن فیلد فیلمی طراحی سایت به یک مجموعه شما می توانید فیلد فیلمی را به مجموعه جدید یا موجود اضافه کنید.
در تنظیمات مجموعه طراحی سایت خود زمینه های مجموعه، یک فیلد جدید اضافه کنید و فیلد فیلد را انتخاب کنید. آپلود فایل ها به یک فیلد فایل یک مورد مجموعه برای اضافه کردن فایل ها به اقلام مجموعه خود، یک فایل پشتیبانی شده را بکشید و رها کنید یا روی فیلد طراحی سایت کلیک کنید تا آن را آپلود کنید. منتظر بمانید تا قبل از صرفه جویی در مورد مجموعه، فایل آپلود شود آپلود فایل ها در مجموعه مدیریت طراح آپلود فایل ها در مدیر مجموعه طراحی سایت می باشد.

طراحی سایت

فایل های پشتیبانی شده طراحی سایت

انواع فایل های پشتیبانی شده طراحی سایت زمینه فایل از انواع فایل های تصویر زیر پشتیبانی می کند شما همچنین می توانید شش نوع اسناد را آپلود کنید حداکثر اندازه فایل طراحی سایت مگابایت برای تصاویر و مگابایت برای اسناد است. لطفا فقط فایل هایی که حق استفاده و توزیع دارند را آپلود کنید. هنگامی که فایل شما آپلود می شود، می توانید پیش نمایش فایل طراحی سایت را با کلیک کردن بر روی نماد پیوند در بالا سمت چپ ببینید. در هر لحظه می توانید فایل طراحی سایت را جایگزین کنید یا حتی آن را از فیلد حذف کنید.
پیشنمایش، جایگزینی طراحی سایت یا حذف یک فایل از فیلد فیلد در طراح پیش نمایش، جایگزینی یا حذف یک فایل از فیلد فیلد در ویرایشگر با استفاده از فیلد فایل در فهرست مجموعه ها و صفحات مجموعه برای استفاده از یک فیلد فایل در لیست و صفحات مجموعه طراحی سایت خود، آن را به هر عنصر لینک مرتبط کنید یک لینک متنی، یک بلوک پیوند یا یک دکمه شما همچنین می توانید از فیلد فیلد برای فیلتر کردن یک لیست مجموعه یا تعیین شرایط مشروط طراحی سایت می باشد.

طراحی سایت

فهرست مجموعه طراحی سایت

بر عناصری در فهرست مجموعه طراحی سایت یا مجموعه صفحات استفاده کنید در زیر بیشتر بدانید اتصال زمینه های فایل به لینک های فایل برای ایجاد پیوند فایل پویا یک عنصر پیوند را به لیست مجموعه یا صفحه الگو مجموعه اضافه کنید فایل را در تنظیمات لینک طراحی سایت انتخاب کنید که در کنار دکمه ظاهر می شود. شما همچنین می توانید به تنظیمات پیوند دو روش دیگر دسترسی پیدا کنید انتخاب عنصر پیوند و کلیک بر روی نماد تنظیمات طراحی سایت در کنار برچسب عنصر می باشد.
در بوم انتخاب عنصر پیوند طراحی سایت و رفتن به پانل تنظیمات انتخاب فایل را از فیلد را از منوی کشویی انتخاب کنید باید بدانید هنگامی که روی پیوند متصل به یک فیلد طراحی سایت کلیک میکنید، فایلهای تصویر و سند در همان برگه باز میشوند. سایر انواع فایل ها به کامپیوتر شما دانلود می شوند. اگر می خواهید تصاویر و اسناد را در یک برگه جدید باز کنید، کادر تأیید باز در یک برگه جدید را بررسی کنید باید دانست هنگامی که یک لینک به فیلد پویا طراحی سایت متصل است. آشنایی با سیستم مدیریت محتوا در طراحی سایت را نیز مطالعه نمایید.

طراحی سایت

پانل دارایی طراحی سایت

هر پرونده ای که قبلا آن را در فیلد مربوط به پانل دارایی طراحی سایت متصل کرده اید، توسط فایل مشخص شده برای اقلام جمع آوری شده رونویسی خواهد شد. حذف اتصال پیوست فایل قبلی را به لینک بازگرداند. فایل پیوست فایل تصویر در حال حاضر می توانید پیوندهای فایل طراحی سایت را فقط از فیلدهای فایل و فیلدهای تصویر دریافت کنید. بنابراین، اگر می خواهید تصاویر را برای پیوند عناصر پیوست کنید، از فیلد فایل برای بارگیری تصاویر طراحی سایت خود استفاده کنید.
اگر می خواهید یک تصویر کوچک طراحی سایت را به یک تصویر پیوند دهید، موارد زیر را انجام دهید یک فیلد تصویر و فیلد فیلمی در مجموعه خود ایجاد کنید همان تصویر را در هر دو فیلد بارگذاری کنید. شما می توانید یک نسخه کوچکتر را در زمینه تصویر طراحی سایت آپلود کنید اگر فقط به عنوان تصویر کوچک نیاز دارید. یک بلوک لینک را به لیست مجموعه یا صفحه مجموعه اضافه کنید عنصر تصویر را درون بلوک لینک خود قرار دهید.

طراحی سایت

پیوند فایل طراحی سایت

و تصویر طراحی سایت را از قسمت تصویر دریافت کنید یا ابعاد بلوک پیوند خود را تنظیم کرده و تصویر پس زمینه را اضافه کنید. تنظیم آن را برای پوشش و دریافت تصویر از زمینه تصویر طراحی سایت درباره استفاده از زمینه های تصویر بیشتر بدانید بلوک پیوند را انتخاب کنید و پیوند فایل طراحی سایت را از فیلد فایل دریافت کنید. اگر می خواهید تصویر را در همان برگه باز کنید، در برگه طراحی سایت جدید باز کنید.
فیلتر یک لیست مجموعه طراحی سایت با استفاده از فیلد فایل شما می توانید یک لیست مجموعه را با استفاده از فیلد فیلد فیلتر کنید لیست مجموعه ای که می خواهید فیلتر کنید را انتخاب کنید به پانل تنظیمات بروید تنظیمات مجموعه مجموعه فیلترها فیلتر اضافه کنید فیلد طراحی سایت تنظیم شده یا تنظیم نشده است فیلتر را ذخیره کنید قوانین فیلتر که می توانید با فیلد مورد استفاده قرار دهید عبارتند از آیا مجموعه به نظر می آید مجموعه ای از اقلام طراحی سایت است.

طراحی سایت

صفحه مجموعه طراحی سایت

طراحی سایت که مجموعه ای از فایل برای این زمینه فایل آیا تنظیم نشده است به نظر می آید برای مجموعه ای از اقلام که مجموعه فایل برای این زمینه فایل نیست درباره فیلترها طراحی سایت بیشتر بدانید تنظیم دیدگاه شرطی با استفاده از فیلد فایل شما می توانید یک دید کلی شرطی را در یک عنصر لینک که به یک فایل در لیست یا صفحه مجموعه طراحی سایت شما متصل است، تنظیم کنید. این تضمین می کند که این عنصر طراحی سایت تنها زمانی قابل مشاهده است که یک فایل در آن فیلد خاص مشخص شده باشد.
عنصر لینک طراحی سایت که به فیلد متصل است را انتخاب کنید به پانل تنظیمات بروید مشاهده مشروط یک شرط را اضافه کنید وقتی این عنصر قابل مشاهده است فیلد طراحی سایت تنظیم شده است شرایط را ذخیره کنید درباره دیدگاه شرطی بیشتر بدانید مثال دکمه دانلود برای ایجاد یک دکمه دانلود پویا در یک صفحه مجموعه یک دکمه را به صفحه الگو مجموعه طراحی سایت خود اضافه کنید. سبک آن را به عنوان لطفا. متن را به چیزی مانند دانلود تغییر دهید.

طراحی سایت

تنظیمات لینک طراحی سایت

در پنل تنظیمات طراحی سایت تنظیمات لینک، نوع پیوند فایل را انتخاب کنید و فایل را از قسمت فیلد خود دریافت کنید. در پانل تنظیمات مشاهده مشروط، اضافه کردن یک شرط فیلد طراحی سایت تنظیم شده است مثال لیست فایل های قابل دانلود در اینجا چند نمونه از لیست هایی که می توانید برای نمایش محتویات فیلد فایل در سایت خود ایجاد کنید اگر یک مجموعه فایل در مجموعه شما داشته باشید یک صفحه مجموعه طراحی سایت را به صفحه خود اضافه کنید. آن را به مجموعه خود وصل کنید.
یک لینک متنی درون مجموعه مجموعه طراحی سایت اضافه کنیددر پنل تنظیمات تنظیمات لینک، نوع پیوند فایل را انتخاب کنید و فایل را از قسمت فیلد خود دریافت کنید. متن را از نام مورد مجموعه یا هر فیلد متن ساده دریافت کنید در پنل تنظیمات طراحی سایت مجموعه مجموعه فیلترها، اضافه کردن یک فیلتر فیلد فیلد تنظیم شده است سبک مجموعه طراحی سایت و لینک متن به عنوان شما لطفا اگر مجموعه ای با فیلدهای فایل های چندگانه داشته باشید.

طراحی سایت

آشنایی با سبک عناصر طراحی سایت

بگذارید بگوییم دو، و شما می خواهید آنها را به عنوان لینک متنی در کنار نام مورد مجموعه خود قرار دهید یک لیست مجموعه را بر روی صفحه طراحی سایت خود اضافه کنید. آن را به مجموعه خود وصل کنید. اضافه کردن یک بلوک در داخل مجموعه صفحه طراحی سایت را تنظیم کنید تا انعطاف پذیری شود. بلوک متن را دربلوک اضافه کنید. متن را از نام مورد مجموعه دریافت کنید.یک لینک متنی در کنار بلوک متن اضافه کنید در پانل تنظیمات طراحی سایت لینک، نوع پیوند فایل را انتخاب کنید.
فایل طراحی سایت از زمینه اول خود را دریافت کنید در پانل تنظیمات مشاهده مشروط، اضافه کردن شرط فیلد اول را انتخاب کنید تنظیم شده است.یک لینک متنی دیگر اضافه کنید و دوباره نوع لینک فایل را انتخاب کنید و فایل را از قسمت فیلد دوم خود دریافت کنید. همچنین یک شرط طراحی سایت را وارد کنید فیلد دوم را انتخاب کنید تنظیم شده است. متن طراحی سایت هر لینک متن را دوبار کلیک کنید و متن را با فایل و یا هر نامی که انتخاب میکنید جایگزین کنید.
سبک عناصر طراحی سایت را به عنوان شما لطفا شما می توانید لینک های متنی را با لینک تصاویر جایگزین کنید که می توانید با اضافه کردن یک بلوک پیوند و یک تصویر در داخل ایجاد کنید. سپس، بلوک لینک را انتخاب کنید، نوع لینک فایل را انتخاب کنید و فایل را از قسمت فیلد طراحی سایت خود دریافت کنید. همچنین یک شرط را وارد کنید فیلد تنظیم شده است.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت کرمانشاه طراحی سایت شیراز طراحی سایت تبریز سئو سایت شیراز سئو سایت تبریز طراحی اپلیکیشن در تهران طراحی سایت تهران طراحی سایت مشهد طراحی سایت کرمان طراحی سایت اراک طراحی سایت مازندران طراحی سایت اصفهان طراحی سایت قزوین طراحی سایت رشت طراحی سایت گیلان طراحی سایت ارومیه طراحی سایت شهرکرد طراحی سایت کاشان طراحی سایت خراسان جنوبی طراحی سایت گرگان طراحی سایت شاهرود طراحی سایت بوشهر طراحی سایت زنجان طراحی سایت بندر عباس طراحی سایت ساوه طراحی سایت اردبیل طراحی سایت گلستان طراحی سایت هتل طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید