طراحی سایت


توسعه روند طراحی سایت تجارت الکترونیک

اگر شما چیزی در اینترنت آنلاین می فروشید، می دانید این کار ساده ترین نیست. شما باید یک مشتری بالقوه را بیابید، محصول خود را در نور خوب در طراحی سایت ارائه دهید، او را در فرایندی پر از اشکال قرار دهید و در نهایت پول خود را جمع آوری کنید. در هر مرحله شما در معرض خطر ناگهانی از مشتری در طراحی سایت خود هستید. این دردناک است چیزهای زیادی وجود دارد که می تواند رخ دهد. محدوده توجه انسانی بسیار محدود و آسیب پذیر به حواس پرتی است. کل فرایند آسان ساختن و سخت ساختن است. آخرین مرحله در روند فرم پرداخت کارت اعتباری به ویژه در طراحی سایت چالش برانگیز است. مردم در معرض خطر قرار دادن شماره کارت اعتباری خود در فرم بد طراحی شده یا گیج کننده نیستند. خطر از دست دادن پول بسیار در طراحی سایت بزرگ خواهد بود.
به حداقل رساندن احساس خطر و اجتناب از سردرگمی و این چیزی است که شما در هنگام طراحی فرم کارت اعتباری در طراحی سایت می خواهید. این وظیفه طراحی نهایی UX شماست. آیا در آخرین مرحله فرایند فروش غم انگیز نیست که یک مشتری را از دست بدهیم؟ شما همه چیز را به خوبی در طراحی سایت انجام دادید و فقط آخرین گام آخر به نحوی اشتباه رفتید. پرداخت انجام نشد و تنها چیزی که می توانید انجام دهید این است که به اشک بچرخید.

طراحی سایت

دلایل موثر در کاهش حجم مشتریان در طراحی سایت

برای مدت زمان طولانی به به عنوان تنها گزینه پرداخت تکیه کرد. سرعت توسعه و فقدان بوروکراسی خیلی وسوسه انگیز در طراحی سایت بود، ما فقط نمیتوانستیم مقاومت کنیم. همانطور که معلوم شد، این یک تصمیم وحشتناک بود. ما در آخرین مرحله فرآیند دائما 20 درصد مشتریانمان را در طراحی سایت از دست دادیم. دلایل این امر واضح بود فقدان گزینه های پرداخت اگرچه پی پال در ایالات متحده بسیار محبوب است، بسیاری از مردم از استفاده از آن هنگام پرداخت برای اشتراک در برنامه طراحی UX در طراحی سایت خودداری کردند روند متداول تغییر مسیر به پی پال و طراحی وحشتناک در سمت پی پال. این باعث شد که ما تمام پروسه پرداخت را مجددا طراحی کنیم.
نتیجه خیره کننده بود. هنوز هم برای بهبود وجود دارد، اما افزایش درآمد فوری و به اندازه کافی بالا برای توجیه تمام هزینه ها در طراحی سایت است. فرم پرداخت کارت اعتباری نقطه قوت فروش آنلاین در طراحی سایت است. شما می خواهید آن را درست کنید و به شما نشان خواهم داد. با استفاده از کارت پستال شما می توانید قالب های ایمیل را بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی در طراحی سایت ایجاد و ویرایش کنید! شامل بیش از 100 جزء برای کمک به ایجاد قالب های ایمیل سفارشی سریعتر از همیشه قبل از. اکنون سعی کنید به صورت رایگان!

طراحی سایت

چگونگی طراحی فرم پرداخت آنلاین در طراحی سایت

من خبر خوبی برای شما دارم اگر مشتری احتمالی شما به نقطه ای که او نیاز دارد شماره کارت اعتباری خود را تایپ کند، واقعا می خواهد در طراحی سایت پرداخت کند. درست است و بدون رشته متصل شده است. کسی می خواهد به شما پول بدهد این که آیا شما آن را، به طراحی سایت شما بستگی دارد. آیا به کاربران خود کمک می کنید تا در خرید خود موفق شوند یا اینکه برای آنها واقعا سخت است؟ این برای شماست اگر از اطلاعات اختیاری بپرسید، بنابراین ریسک حواس پرتی، برچسب های نامشخص داشته باشید یا اطلاعاتی در مورد نوع کارت اعتباری که در طراحی سایت قبول می کنید اطلاع ندهید، تماس شما با عمل غیرفعال است و انتقال داده ها امن نیست اگر شگفت زده نشوید بسیاری از مردم این فرایند را بدون تکمیل در طراحی سایت پرداخت می کنند.
شما به آنها کمک نمی کنید. شما موانع اضافی را ایجاد می کنید. لوک وروبلوکی در کتاب بزرگ خود فرم های طراحی سایت پر کردن سطوح اظهار داشت هر گونه سؤالی که از مردم در فرم طراحی سایت درخواست می کنید، نیاز به تجزیه و تحلیل آن، واکنش فرموله کردن و سپس پاسخ خود را در هزینه ای که در فرم ارائه کرده اید وارد کنید . با احترام در مورد هر گونه سوال که می پرسید اجازه می دهد که شما سوالاتی را که مطلقا ضروری نیست را حذف کنید، یا می توانید از آنها در یک زمان یا مکان بهتر، و یا می توانید به صورت خودکار در طراحی سایت نتیجه گیری کنید. و سوالهای کمتری که میپرسید، بهتر است افرادی که از فرمهای شما به سرعت و به آسانی تکمیل فرمودهاند.

طراحی سایت

بررسی الگوی UI کارت اعتباری آمازون در طراحی سایت

آمازون تلاش می کند که به همان اندازه طراحی سایت ساده باشد آنها همچنین اطلاعات مورد نیاز فقط برای شماره کارت، نام بر روی کارت و تاریخ انقضا را به حداقل رساندند. در اکثر موارد آنها حتی برای کد مشهور نمی خواهند هر چند که چگونه آنها موفق به انجام معامله بدون CVV به نوعی مرموز هستند. آمازون تلاش می کند تا به مشتریان خود در طراحی سایت کمک کند تا در اسرع وقت از این روند عبور کنند. کار را برای آنها انجام دهید ایجاد فرم ساده تر با کاهش تعدادی فیلد فرم تنها چیزی است که شما می توانید در راه خود را به طراحی سایت نهایی کاربر تجربه نیست. با کمک بخشی از کار برای مشتریان خود، کمک خود را گسترش دهید. با توجه به این که در ذهن داشته باشید، نگاهی به روند پرداخت آمازون و فرم پرداخت خود خواهید داشت. آمازون می داند که تایپ کردن شماره کارت اعتباری در طراحی سایت هر بار که بخواهید.
چیزی را خریداری کنید، مانعی است، بنابراین از شما می خواهیم کارت خود را به حساب اضافه کنید، بنابراین می توانید یک کلیک را با یک کلیک انجام دهید برخی از مشتریان شما ممکن است گیج شوند. آنها ممکن است کد را نفهمند یا دلیل اینکه شما نام خود را در طراحی سایت میپرسید اگر آنها از کارت شرکت خود برای خرید استفاده کنند با افزودن دستورالعمل های کوتاه و نمونه هایی در کنار برچسب، درد را کاهش دهید. نگاهی به فرم ساده ایجاد شده توسط تیم نگاه کنید. طراحی سایت فوق العاده آن در جزئیات پنهان است. الگو طراحی UI کارت اعتباری شکل ناپیوسته، کار خوب را برای ساختن چیزها در طراحی سایت آشکار می کند.

طراحی سایت

بررسی الگوی طرح UI اعتباری اپل در طراحی سایت

اپل در فرم پرداخت کارت اعتباری خود، نوع کارت اعتباری که استفاده می کنید را در طراحی سایت تشخیص می دهد و آن را کمی ساده تر می کند، زیرا شما نیازی به انتخاب نوع خود را از لیست سنتی ندارید. پاسخگویی به فرم نیز مهم است زیرا به مردم کمک می کند تا در طراحی سایت توجه کنند. وقتی شروع به تایپ شماره کارت اعتباری خود کنید، آیکون سمت راست رنگی باقی خواهد ماند، در حالی که دیگر به مقیاس خاکستری خیره خواهد شد. شما همچنین باید توجه کنید که اپل گزینه پرداخت دو کارت اعتباری را در طراحی سایت ارائه می دهد. این خدمات مراقبت عالی و نادر است. اگر شما در حال فروش دنده گران قیمت هستید باید این گزینه را در جای خود قرار دهید همان راه اشاره به کاربر را در طراحی سایت انتخاب کنید که آنها می دانند چه نوع کارت اعتباری شما استفاده می کنید.
از لحاظ فنی آن ساده است. شماره کارت اعتباری در یک راه سازگار ایجاد شده است. کارت های با یا شروع می شود. شماره های با شروع می شوند. کارت های ویزا با شروع می شود و به همین ترتیب. این اطلاعات را می توان برای تشخیص نوع کارت اعتباری در طراحی سایت استفاده کرد، به سادگی با نگاه کردن به شماره کارت اعتباری خود اعتصاب می کند برای اینکه فرم خود را بی رحمانه بدانید باید آن را واضح بدانید. اگر شما بدون هیچگونه توضیحی برچسب های فیلمی را ایجاد کرده باشید.

طراحی سایت

فیلدهای فرم پرداخت در طراحی سایت

نام همانطور که در کارت شما ظاهر می شود هیچ شکی در مورد چیزی که شما تقاضای تایپ به صورت را در طراحی سایت نمی دهد. شماره کارت بدون خطا یا فضایی به مردم اطلاعات در مورد فرمت مورد نیاز را درد طراحی سایت می دهد. البته اگر فرم بتواند هر گونه فرمت داده های ارائه شده را بپذیرد، بسیار بهتر خواهد بود، اما هنوز هم بسیار بهتر از آن است که اجازه دهید افراد را با پیغام خطا در طراحی سایت از بین ببرد و آنها را ترسانند. کد امنیتی در پشت در جلو تصویر به وضوح نشان می دهد که کدام کد شما باید کد امنیتی را جستجو کند. این نیز اولین فرم پرداخت کارت اعتباری است که به وضوح در طراحی سایت بیان می کند که در کارت های کد امنیتی در مقابل پشت کارت قرار دارد و شامل 4، 3 و نه رقم است.
آیا می توانید ببینید که چگونه عمدا فرم را در طراحی سایت ساده تر کرد؟ آنها سعی کردند از سردرگمی مشتریان جلوگیری کنند، که ممکن است باعث افزایش نرخ تبدیل شود. ترفند این است که شما می خواهید تنها به همان اندازه که در طراحی سایت باید باشد. همه مشتریان شما نیازی به کمک گسترده ای ندارند. شما ممکن است با توجه به آیکون علامت سوال، هر گونه کمک اضافی را مخفی کنید. بیش از حد بسیاری از پیشنهادات و توضیحات ممکن است فقط یک بار اضافه شناختی در طراحی سایت ایجاد کند که همیشه خطرناک است. طراحی فروشگاه اینترنتی که از بهترین و کاربردی ترین مقالات وب سایت نونگار پردازش می باشد را نیز مطالعه نمایید.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید