طراحی سایت


درج فرم های پرداخت آنلاین در طراحی سایت

هر کس دوست دارد خرید، تا زمانی که شما به پرداخت و به شما ضربه تند وشدید زدن کارت اعتباری خود را این بخش لذت بخش ترین خرید نیست، آیا این است و هنگامی که در تجربه کاربر دردناک از فرم های پرداخت در طراحی سایت اضافه می کنید، شما مشتری یا ناراحت کننده یا کاربر را که در نهایت تبدیل به شکست نمی کند، دریافت خواهید کرد. اهمیت فرم پرداخت خوب کارت اعتباری عظیم است. یک فرایند کل منجر به این آخرین مرحله در طراحی سایت می شود و شما به سادگی نمی توانید قبل از پرداخت، کاربر را از دست بدهید. بعضی اوقات یک فیلد فرم تک فرم می تواند یک بازی تعویض باشد، به همین دلیل مهم است که آزمون و تجزیه و تحلیل قابلیت استفاده از فرم پرداخت به طور منظم در طراحی سایت. بسیاری از گزینه های پرداخت از محبوب و پرداخت های وجود دارد. از کاربردی ترین مقالات وب سایت نونگار پردازش می توان به نحوه ی پرداخت آنلاین در طراحی سایت اشاره نمود که مطالعه ی آن را به کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم.

طراحی سایت

افزایش امنیت طراحی سایت

گزینه های زیادی وجود دارد، اما معمولا این گزینه های پرداخت دارای طراحی سایت خاصی هستند که تقریبا می تواند تغییر کند. به عنوان مثال، اگر شما تصمیم به قبول پرداخت از طریق ، کاربران به هدایت می شوند، جایی که آنها نیاز به پر کردن جزئیات حساب، پرداخت و به طراحی سایت شما هدایت می شوند. بهترین تجربه نیست، بنابراین داشتن فرم پرداخت کارت اعتباری خود کاملا در طراحی سایت ضروری است. طراحی فرم پرداخت خود را به شما امکان کنترل هر دو روند طراحی و تجربه کلی را در طراحی سایت می دهد. بزرگترین چالش این است که بتوانیم طراحی سایت خود را ایمن و قابل اطمینان کنیم. و شما دیگر قادر نخواهید بود که پی پال را برای بد بدرفتاری کنید و تبدیل های شکست خورده دیگر را متوقف کنید. این یک مسئولیت بزرگ است، بنابراین اگر تصمیم به انجام آن دارید، باید کل پروسه را برای کاربری خود در طراحی سایت مناسب تر کنید.

طراحی سایت

چگونه یک فرم پرداخت قابل استفاده را در طراحی سایت ایجاد کنید؟

اگر شما در حال حاضر یکی از آنها هستید، من توصیه می کنم برخی از تست های کاربر و صحبت مستقیم با کاربران خود را به منظور درک برخی از مسائل اصلی در طراحی سایت که ممکن است برگزاری آن ها را از خرید. این می تواند به شما برای بهینه سازی فرم به ویژه برای مشتری شما کمک کند. با این وجود، در هنگام طراحی فرم های پرداخت کارت اعتباری برای حداکثر قابلیت استفاده، تعدادی از موارد در طراحی سایت لازم است که در نظر بگیرید. فقط یک حداقل نیاز دارید شما نیاز به تحقیق و تعیین حداقل اطلاعات مورد نیاز برای پردازش پرداخت در طراحی سایت دارید. هر چیز دیگری از آن باید حذف شود. کمترین اطلاعاتی که به احتمال زیاد کاربر نیاز دارید اشتباه است، زمان کمتری برای آن و مشتری های شادتر که در اختیار دارید.
با استفاده از کارت پستال شما می توانید قالب های ایمیل را بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی در طراحی سایت ایجاد و ویرایش کنید شامل بیش از جزء برای کمک به ایجاد قالب های ایمیل سفارشی سریع تر از همیشه قبل از. اکنون سعی کنید به صورت رایگان! به عنوان مثال، برخی از فرم های پرداخت آنلاین، نیازمند ارائه نام کارت اعتباری در طراحی سایت هستند، برخی از آن ها انجام نمی دهند. نام کارت روی معمولا هنگام پردازش پرداخت استفاده نمی شود. بنابراین اگر تحقیق شما این بیانیه را پشتیبانی کند، شاید بتوانید آن میدان را از بین ببرید. گذشت زمان برای بررسی مقررات محلی و الزامات برای پردازش پرداخت آنلاین و مطمئن شوید که فرم شما نه تنها قابل استفاده است، بلکه در طراحی سایت قانونی است.

طراحی سایت

استفاده از تجربیات کاربران جهت ایجاد فرم های پرداخت در طراحی سایت

تجربه کاربر در طراحی سایت خوب است که در مورد آن را آسان تر، نرم و صاف برای کاربر. هر کاری که می توانید انجام دهید، برای کاهش مراحل اضافی در فرآیند پرداخت کارت اعتباری و هر زمان که امکان پذیر است، به جای کاربر در طراحی سایت جایگزین کنید. ابتدا فیلد نوع کارت اعتباری را حذف کنید. اگر چه بسیاری از طراحی سایت های اصلی هنوز از این فرم در فرم های پرداخت استفاده می کنند، این یک قدم اضافی برای تایپ این اطلاعات است. آیا می دانید اولین عدد از شماره کارت اعتباری می تواند دقیقا چه نوع کارت را به شما در طراحی سایت بگوید ساده است. چیز دیگری که می توانید انجام دهید برای ایجاد کارت اعتباری بیشتر کاربر پسند است برای جلوگیری از خطاهای احتمالی با اعتبار خودکار داده ها. منتظر نمانید که کاربر به ارسال ضربه بزند تا به او بگوید که شماره کارت اعتباری وجود ندارد. این قابلیت استفاده ضعیف در طراحی سایت است یک مثال خوب است.

طراحی سایت

طراحی روشن و متمرکز را در طراحی سایت حفظ کنید

فرم پرداخت کارت اعتباری بدون شک مهمترین قسمت از فرم پرداخت در طراحی سایت است، در حالی که کاربران سعی می کنند بیشتر متمرکز شوند و هیچ اشاره ای به ناامنی نداشته باشند. سعی کنید کل این صفحه را کاهش دهید و آن را ساده و شفاف کنید. برجسته کردن جزئیات مهم مانند "یک ماه آزمایشی رایگان" و یا تضمین فرم پرداخت آنلاین در طراحی سایت به نظر می رسد و احساس جدی برای تقویت احساس امنیت. واضح است اگر فکر می کنید که برچسب های داده بیش از اندازه برای یک فرم طراحی سایت قابل فهم هستند، دوبار فکر کنید. برچسب ها ضروری هستند، اما برای یک فرم قابل استفاده، کافی نیستند. دستورالعمل کوتاه و ساده درست در زیر زمینه می تواند تفاوت زیادی در پیشگیری از خطا و تجربه کاربر ایجاد کند. نگران نباشید به صدای بیش از حد آشکار شوید، به جلو بروید و هر گونه نکاتی را اضافه کنید که می تواند به کاربر در طراحی سایت کمک کند اطلاعات را سریع تر و آسان تر کند. به عنوان مثال لطفا شماره کارت اعتباری بدون خطا یا فضایی را پر کنید.

طراحی سایت

استفاده از تصاویر خیلی بزرگ در طراحی سایت

یکی از بزرگترین روند طراحی سایت در حال حاضر استفاده از تصاویر بزرگ است و نه فقط تصاویر بزرگ، بلکه به طور کامل بیش از حد بزرگ که به نظر می رسد بر روی صفحه نمایش طراحی سایت زندگی می کنند. هنگامی که در بالای صفحه استفاده می شود، این اغلب به عنوان یک سربرگ قهرمان شناخته می شود. چگونه می توانید از روند استفاده کنید برای شروع کار چه ابزارهایی نیاز دارید؟ در اینجا، ما در سربرگ های قهرمان، راهنمایی برای استفاده از آنها به خوبی، نمونه های عالی طراحی سایت هایی که در بالا از روند و حتی چند برای شما برای دانلود و بازی است.

طراحی سایت

منظور از سربرگ قهرمان در طراحی سایت چیست؟

هدر قهرمان استفاده از عناصر قهرمان، متن و ناوبری در صفحه اصلی یا در بالای هر صفحه طراحی سایت است. هدر های قهرمان را می توان به روش های مختلفی به عنوان یک تصویر یا تصویر با متن، لغزنده تصویر، تصویر ثابت، و یا ویدئو و یا تصویر متحرک استفاده می شود. طراحی سایت می تواند واقعی باشد یا کشیده شود. تصویر قهرمان اولین چیزی است که شما در یک طراحی سایت می بینید و طراحی شده است تا شما را به صفحه برساند. این باید تمرکز قوی و علاقه بصری داشته باشد. هدر های قهرمان تمرکز زیادی بر روی تصاویر می کنند و اغلب به تایپوگرافی ساده، انتخاب رنگ حداقل و عناصر رابط کاربر با اشکال پایه تکیه می کنند.
اکثر عناصر طراحی سایت بر روی تصویر قرار دارند، که اغلب از لحاظ استراتژیک طراحی شده اند تا متن متناسب با موقعیت خاصی روی صفحه نمایش باشد. اغلب نام تجاری، ناوبری و سایر ابزارها در اطراف لبه های بیرونی و معمولا گوشه های چپ و راست قرار دارند تا تمرکز خود را بر روی تصویر طراحی سایت حفظ کنند. هدر قهرمان در طیف گسترده ای از طرح های طراحی سایت و با تقریبا هر سبک طراحی کار می کنند. روند بصری خشن واقعا فقط نیاز به یک چیز کلیدی و یک تصویر شگفت انگیز است.

طراحی سایت

نکات مهم برای استفاده از Header در طراحی سایت

با استفاده از کارت پستال شما می توانید قالب های ایمیل را بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی در طراحی سایت ایجاد و ویرایش کنید شامل بیش از جزء برای کمک به ایجاد قالب های ایمیل سفارشی سریعتر از همیشه قبل از اکنون سعی کنید به صورت رایگان هنگامی که تصمیم گرفته اید از یک هدر قهرمان استفاده کنید، در هنگام طراحی سایت، چند چیز وجود دارد که باید در ذهن داشته باشید. طراحی سایت باید تمیز باشد و عناصر باید به تصویر اصلی، تصاویر یا ویدیو دسترسی پیدا نکنند. ایجاد تفکیک عناصر می تواند در این سبک طراحی سایت حیاتی باشد. در هنگام طراحی با تصاویر قهرمان، چند چیز در ذهن دارید: شامل نام تجاری معمولا این در گوشه بالا سمت چپ طراحی سایت قرار دارد. انتخاب علامت تجاری یا علامت تجاری در تمام سفید یا سیاه و سفید و نه چیزی با مقدار زیادی از رنگ. بروید با عناوین و تایپوگرافی با یک عکس بزرگ، اما نامه کمک خواهد کرد که توجه کاربران را در طراحی سایت جلب کند. وقتی که به عناصر ناوبری و نوع ثانویه می آید، با تایپوگرافی ظریف باشید. به یک تصویر بزرگ و یک تکه بزرگ از متن در طراحی سایت متصل شوید بگذارید همه چیز دیگر در یک حس طراحی شود.
از گزینه های رنگ آگاه باشید اگر از یک تصویر رنگی استفاده می کنید، برای هر چیز دیگری به سیاه و سفید بچسبید. اگر تصویر سیاه و سفید است، یک پالت ساده یا تک رنگ برای متن انتخاب کنید. محل متن را به گونه ای در طراحی سایت تنظیم کنید که جریان بصری تصویر را مختل نکند. چهره ها یا قسمت های حیاتی تصویر را پوشش ندهید. نوعی را که بزرگ و نازک است را در نظر بگیرید. ین مرسوم، مدرن و راحت است. فکر کردن به استفاده از دکمه های روح برای یک درجه ظریف. بیشتر در مورد آنها در پست قبلی بیشتر بدانید.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید