طراحی سایت


در طراحی سایت چگونه نظر کاربران را جذب نمایید؟

ساخت یک طراحی سایت ممکن است به نظر یک کار دیوانه کننده تبدیل شود، مثلا زمانی که ما مجبور بودیم اولین وظیفه اصلی ما را با هم ترکیب کنیم. ترس نیست در حالی که بسیاری از ما مهارت های برنامه نویسی متخصص مورد نیاز برای ساخت یک طراحی سایت را از ابتدا نداشتیم، ابزارهای وب همچنان با پیشرفت و پیشرفت بهبود می یابند. دوستان باهوش و جوانب مثبت میتوانند کمک کنند. با توجه به همه اینها، می توانید یک طراحی سایت را ایجاد کنید که شخصیت کلیسای شما را نشان می دهد و به طور یکسان به دنبال کنندگان و همکارانی می شود.
قبل از اینکه ما روایات را پوشش دهیم، بنیاد را بحث خواهیم کرد. وب سایت های کلیسای خوب باید به ما در ارتباط با بازدیدکنندگان کمک کنند. اطمینان حاصل کنید که بخش های کلیدی را برای قرار دادن در طراحی سایت خود می دانید. به عنوان مثال آدرس فیزیکی کلیسا، زمان سرویس و اطلاعات تماس شما باید صفر کلیک شود، به وضوح قابل مشاهده در صفحه اصلی و احتمالا در پایین صفحه هر صفحه دیگر. در عین حال، برخی از مواردی که نمیخواهید سایتتان را باهم مخلوط کنید وجود دارد.

طراحی سایت

طراحی سایت و برقراری ارتباط با کاربران

شما در حال حاضر زمان و فضا برای برقراری ارتباط با شرکت کنندگان به طور منظم: جمع آوری صبح روز یکشنبه. سایت شما یکی از ابزارهای اصلی تبلیغ شماست. محل جدیدی را برای این افراد در سایت قرار دهید. یک برگه با نام "من جدید هستم" را در نظر بگیرید. شرکت کنندگان به طور منظم ممکن است کاربران سنگین بخش های خاصی از وب سایت مانند تقویم یا وبلاگ داشته باشند، اما وب سایت تنها برای آنها وجود ندارد. بیایید بیاموزیم که شما در مورد آنها فکر می کنید.

طراحی سایت

توجه به گرافیک در طراحی سایت

حرفه ای بودن بخشی از عالی بودن است. سایت های کلیسا نباید خراب یا ارزان باشند. عناصر بصری و نام تجاری را به عنوان یک نگاه تیز، مدرن و مداوم در نظر بگیرید.
این سایت باید تا چه حد ممکن است سبک کلیسای شما را منعکس کند. یک راه سریع برای رسیدن به آن این است که با قرار دادن عکس خدمات عبادت خود در سایت.

در نظر گرفتن کاربران موبایلی در طراحی سایت

تقریبا دو سوم از مردم آمریکا در حال حاضر دارای یک گوشی هوشمند هستند و تعداد صخره ها بالا می روند. بسیاری از مردم تنها از طریق تلفن و قرص به اینترنت دسترسی دارند. اگر سایت شما بر روی این دستگاه ها کار نکند، بسیاری از کاربران هرگز آنچه را که شما باید ارائه دهند نباید ببینند. الگوریتم گوگل نیز رتبه بندی بهتر را به سایت هایی که دوستانه همراه هستند.

طراحی سایت در درج کامل اطلاعات تماس

شما شماره تلفن را برای دفتر کلیسا در سایت خود پست کرده اید، اما اگر یک بازدید کننده آینده نگر می خواهد با کسی که در کارکنان نیست صحبت کند، صحبت می کند؟ در نظر گرفتن تعداد کمی از افراد در هر هفته که می خواهید یک تماس عالی برای کسی باشد که می خواهد بداند چه چیزی می تواند انتظار بکشد، در صورتی که نشان داده شود و تلاش کند تا درگیر شود، در نظر بگیرید.

اصول سئو در طراحی سایت

کسی که در جستجوی گوگل با اصطلاح عمومی "طراحی سایت" ممکن است کلیسای شما را پیدا نکند، اگر شما بهینه سازی موتور جستجو (SEO) را انجام ندهید. گوگل به اندازه کافی هوشمند است تا نتایج محلی را برای شرایط عمومی مانند این نشان دهد، با این حال، ابتدا باید ابتدا یک کار خانگی انجام دهید. اگر وقت زیادی نداشته باشید، با بررسی نمونه ها و متن نمونه برای بهینه سازی پنج صفحه وب سایت کلیسا، اصول اولیه را مرور کنید. اگر زمان کمی دارید، این راهنمای SEO را برای طراحی سایت بررسی کنید تا موقعیت طراحی سایت خود را در نتایج جستجو بهبود بخشید و به طور خاص گروه هایی مانند والدین یا تازه واردان را به منطقه خود هدف قرار دهید.

طراحی سایت

 


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید