طراحی سایت


دلایل نیاز به طراحی اپلیکیشن

جذب کاربران و مشتریان جدید یکی از دغدغه های کسب و کارهای مختلف اعم از جدید و قدیمی می باشد و امروزه با توجه به تغییر ماهیت روش های بازاریابی و ظهور ابزارهایی مانند طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن باید به سمت این روش ها تمرکز کنند و با حضور گسترده در بازارهای آنلاین و فضای اینترنت و استفاده از ابزارهای موجود به رقابت با رقبای قدرتمند خود در این زمینه بپردازند. هر چند که در حال حاضر طراحی وب سایت سهم بیشتری از بازار آنلاین دارد ولی با توجه به گسترش روز افزون تلفن های هوشمند احساس نیاز و برنامه ریزی در زمینه تلفن های همراه و طراحی اپلیکیشن اندروید و IOS بیش از پیش احساس می شود. در ادامه با ما همراه باشید و دلایل اهمیت طراحی اپلیکیشن در بازار امروز را با هم مرور کنیم.

دلایل نیاز به طراحی اپلیکیشن

تفاوت طراحی اپلیکیشن با طراحی سایت ریسپانسیو

شاید بسیاری از افراد تصور کنند که با توجه به قابلیت واکنشگرا در طراحی سایت های امروزی و نمایش مناسب آنها در مرورگرهای تلفن های همراه دیگر نیازی به طراحی اپلیکیشن نیست. قطعا این تصور اشتباه است و دلیل این امر را می توان با نگاهی به آمار استفاده از این دو نوع قابلیت و ابزار توضیح داد. استفاده از اپلیکیشن ها در میان بیش از 85 درصد افراد و کاربران از محبوبیت بیشتری نسبت به سایت ریسپانسیو برخوردار است و کاربران با توجه به سهولت استفاده از اپلیکیشن ها و نیز کاربردی بودن و امنیت بالاتر و نیاز به حجم اینترنت کمتر استفاده از آنها را ترجیح می دهند به باز کردن مرورگر اینترنت و یافتن سایت مقصد و .. .

دلایل نیاز به طراحی اپلیکیشن

مزایای طراحی اپلیکیشن

قطعاً شما نیز با ما هم نظر هستید که کاربرانی که اپلیکیشنی را بر روی گوشی خود نصب می کنند تبدیل به کاربران و مشتریان ثابت می شوند و در صورت نیاز به خدمات و محصولات اولین کاری که می کنند اپلیکیشن موجود را چک کرده و سپس در صورت عدم رضایت به سراغ استفاده از دیگر سایت ها خواهند رفت. بنابراین همراهی بلند مدت و دائمی کاربران یکی از بزرگترین مزایای طراحی اپلیکیشن ها می باشد. مزیت بعدی برای طراحی اپلیکیشن این است که این است که پیدا کردن آن توسط کاربران ساده تر از یافتن طراحی سایت شما می باشد. البته در صورتی که سایت شما با هزینه بسیار بالای سئو سایت به صفحه اول گوگل نیاید. با توجه به وجود میلیون ها سایت در هر زمینه ای و وجود تعداد کمی اپلیکیشن در همان زمینه قطعاً دسترسی به اپلیکیشن شما بسیار آسان تر می باشد.

 

مطالب مرتبط:

طراحی سایت

تعرفه طراحی سایت

طراحی سایت کرمانشاه

طراحی سایت شیراز

طراحی سایت تبریز

سئو سایت شیراز

سئو سایت تبریز

طراحی اپلیکیشن در تهران

طراحی سایت تهران

طراحی سایت مشهد

طراحی سایت اصفهان

طراحی سایت اهواز

سئو سایت کرج

سئو کار کرج


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید