طراحی سایت


دلایل پنالتی شدن طراحی سایت در گوگل چیست

پنالتی گوگل چیست؟ الگوریتم های گوگل به طور متداول در حال بررسی تخلفات غیر قانونی طراحی سایت ها می باشند و هر زمان که طراحی سایتی به روشی غیر قانونی در حال بالابردن رتبه ی طراحی سایت خود در گوگل باشد، پنالتی گوگل رخ می دهد و طراحی سایت مذکور رتبه ی خود را در گوگل از دست می دهد و توسط وب مستر به آن اطلاع رسانی می شود که به چه علت طراحی سایت آنها از جستجوی گوگل حذف گردیده است. هر کدام از خطاهای سئو و بهینه سازی طراحی سایت توسط الگوریتم خاصی مورد بررسی قرار می گیرد و مطابق با آن خطا ، جریمه برای طراحی سایت در نظر گرفته می شود.

طراحی سایت

چگونه از پنالتی شدن طراحی سایت خود توسط گوگل جلوگیری نماییم ؟

برای آنکه توسط گوگل پنالتی و جریمه نشوید می بایست قوانین گوگل را رعایت نمایید و برای بالا بردن رتبه ی طراحی سایت خود در گوگل از روش های غیر قانونی استفاده ننمایید. همچنین می بایست با الگوریتم های ضد اسپم گوگل آشنا بشوید.
شما می توانید با توجه به قوانین و الگوریتم های گوگل و شناختن دلایل اسپم شدن طراحی سایت ، از پنالتی طراحی سایت خود جلوگیری نمایید و همچنین در صورتی که گوگل شما را اشتباها جریمه کرده باشد ، می توانید به کارشناسان گوگل پیام داده و آنها را مطلع نمایید تا پس از بررسی های لازم ، طراحی سایت شما را از جریمه در بیاورند. مقدار مالیت فروشگاه اینترنتی را که از مقالات جذاب وب سایت نونگار می باشد را نیز مطالعه نمایید.

طراحی سایت

در ادامه برخی از الگوریتم های گوگل و پنالتی آنها را به شما معرفی می نماییم :

• الگوریتم پاندا در طراحی سایت
این الگوریتم محتوای طراحی سایت را بررسی می نماید و در این بررسی به مواردی همچون تعداد کلمات، نسبت کلمات به تگ ها و عدم کپی بودن متن توجه دارد و اگر با چنین مواردی مواجه بشود ، برای طراحی سایت جریمه اخذ می نماید.
• الگوریتم پنگوئن در طراحی سایت
الگوریتم پنگوئن در خصوص لینک های داخلی و خارجی طراحی سایت ها ، مسؤولیت دارد و در صورت مشاهده ی خطا در تبلیغات طراحی سایت ها در سایر سایت ها ، برای طراحی سایت پنالتی اعلام کرده و جریمه می کند.
• الگوریتم مرغ مگس خوار در طراحی سایت
وظیفه ی این الگوریتم بررسی ارتباط بین محتوای طراحی سایت و کلمات کلیدی آن می باشد و اگر تعداد کلمات کلیدی طراحی سایت شما نسبت به کلمات متن زیاد باشد ، آن متن را اسپم می شناسد.

طراحی سایت

به طور کلی دلایل پنالتی طراحی سایت توسط گوگل شامل موارد زیر می باشد :

1.خرید بک لینک برای طراحی سایت
2.تبادلات لینک ها در طراحی سایت ها
3.استفاده از مطالب کپی شده و تکراری در طراحی سایت
4.بالا بودن تعداد صفحات ارور 404 در طراحی سایت
5.استفاده ی مکرر از یک کلمه کلیدی در محتوای طراحی سایت
6.استفاده از تبلیغات پاپ آپ در طراحی سایت
7.خطاهای مکرر کدنویسی در طراحی سایت
8.هک شدن طراحی سایت و داشتن مشکلات امنیتی
9.سرعت پایین در لود شدن صفحات طراحی سایت
10.ایجاد بک لینک برای طراحی سایت به صورت مکرر برای بازه ی زمانی کوتاه
11.قرار دادن بک لینک ها در صفحات غیر مرتبط با موضوع طراحی سایت
12.عدم به روز رسانی طراحی سایت طبق قوانین گوگل
13.ریسپانسیو نبودن طراحی سایت

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید