طراحی سایت


دلایل کاهش حجم اینترنت در طراحی سایت

ممکن است این موضوع برای شما هم پیش آمده باشد چرا حجم اینترنت شما هنگام طراحی سایت کاهش یافته است ممکن است شما نیز جزء افرادی باشید که نظارت دقیق بروی میزان ترافیک و حجم اینترنت خود دارید اما با تمام این حرفها احساس می کنید حجم اینترنت شما ازموعد مقرر زودتر به پایان رسیده است. با توجه به این موضوع که شما اصلا دانلودی انجام نداده اید. حال ما به شماخواهیم گفت با رعایت چه نکاتی می توان از کاهش حجم اینترنت خود به سرعت کاهش دهید.

طراحی سایت

بازی های آنلاین وحجم مصرفی بالای اینترنت

شما شاید جزء آن دسته افرادی باشید که از بازی های کامپیوتر استفاده می کنید به خاطر نوع طراحی سایت این بازی ها شما متوجه زمان از دست رفته هنگام بازی شما هرگز رفته نخواهید شد و همین موضوع باعث ازدست دادن حجم بالای اینترنت خواهد شد. آپدیت خودکار سیستم عامل و گوشی زمانی که شما متصل به اینترنت ودر حال طراحی سایت هستید ممکن است سیستم عام شما به صورت خودکار شروع به آپدیت کردن باشد شما متوجه این موضوع نباشید که این موضوع سهم زیادی از حجم اینترنت شما را مصرف می کند.
آپدیت خود کار نرم افزارها در طراحی سایت یکی از عوامل نابودگر حجم اینترنت آپدیت پنهانی نرم افزارهای است که باعث استفاده بیش از حد حجم اینترنت وطراحی سایت شما می گردد مرورگرهای فایر فاکس وتلگرام کامپیوتر جرء این برنامه ها هستند. سعی کنید بعد از نصب اپلیکیشن گزینه آپدیت این نرم افزار را غیر فعال کنید.

طراحی سایت

مدیا در اپلیکیشن و طراحی سایت گفتگو

شما با عضو شدن در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و واتساپ و لاین و....دائما در حال تبادل اطلاعات و هستید ممکن است شما عضو گروهی باشید ولی پیام آن گروه را باز نکنید ولی حجم اینترنت شما مصرف شود چون در هر صورت شما عضو آن گروه هستید .پس بنابراین گروهایی را که چک نمی کنید حذف کنید. ویدئو طراحی سایت در شبکه های اجتماعی یکی از مواردی که به صورت خودکار از حجم اینترنت شما می کاهد پخش اتوماتیک موزیک و ویدئو ها در طراحی سایت است پیش آمدن چنین مواردی ممکن است در کشورهای دیگر مورد تمجید قرار بگیرد ولی با توجه به سرعت پایین اینترنت در کشور ایران سعی کنید این برنامه هارا اکثرا مسدود کنید.

طراحی سایت

تماس تصویری و تماس صوتی آنلاین در طراحی سایت

از اپیلیکیشن های معروف چت و گفتگو که امکان برقراری تماس صوتی وتصویری در آنها امکان پذیر است و مصرف بالای اینترنت را به همراه دارد .سعی کنید از استفاده از این برنامه ها وطراحی سایت آنها دوری کنید. مخصوصا نرم افزارمکالمات برنامه هایی مانند اسکایپ وایمو که حجم اینترنت ردو بدل شده بین این برنامه بسیار بالا است. باز کردن وب سایت هایی که حجم اینترنت زیادی رامصرف می کند برخی از سایت ها و طراحی سایت ها هستند که حجم بالای اینترنت را مصرف می کنند مانند نقشه گوگل ،عکس ها ،بنر های زیاد تبلیغاتی واستفاده از فلش در این سایت ها و بار گذاری خود کار موسیقی که حجم زیادی از اینترنت شما را مصرف می کند.

طراحی سایت

نابود گرانی مانند پاپ آپ در طراحی سایت

در حال حاضر متاسفانه استفاده از این دسته از تبلیغات به طور چشم گیری رو به افزایش است که به طور مخفیانه از حجم اینترنت شما استفاده می کنند .پس آنتی ویروس های خود را آپدیت کنید تا حجم اینترنت و طراحی سایت شما محفوظ بماند. هک دیگران و دزدی اینترنت اگر تمام موارد بالا را رعایت کردید و باز هم حجم اینترنت شما رو به کاهش بود حتما هک اینترنت خود را مورد برسی قرار دهید. رعایت تکنیک های کلیدی در طراحی سایت در نهایت منجر به موفقیت طراحی سایت شما شده و به راحتی قادر به درآمدزایی از طریق آن خواهید بود.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید