طراحی سایت


راهکارهای افزایش خلاقیت در طراحی سایت

طرح بندی های خاصی به خوبی با زبانه ها کار می کنند شما می توانید محتویات در صفحه مانند بخش های را نشان می دهد یا پنهان کنید یا برای بارگیری محتوای پویای از طریق اجاکس در طراحی سایت می باشد. مشکل اضافه کردن زبانه ها به یک صفحه است که به خوبی کار می کنند و برای راه اندازی آسان است. اگر بخواهید زبانه های سفارشی را در طراحی سایت خود اضافه کنید، این مقاله کمک خواهد کرد.
من یک دسته از نمونه های زنده را همراه با پلاگین های رایگان برای کمک به شما برای راه اندازی یک رابط قاتل با ویدجت های تب در طراحی سایت سرپرستی کردم. ایده های طراحی سایت بیایید با نگاه کردن به بعضی نمونه های عملی، فقط برای نشان دادن آنچه شما می توانید با زبانه ها را در طراحی سایت انجام دهید. این مثال ها همه در کدپستی میزبانی می شوند، بنابراین شما می توانید ویرایش، چنگال، و کلون برای پروژه های طراحی سایت خود را ابتدا یک قطعه توسعه یافته است.

طراحی سایت

روند طراحی سایت

توسط یکی از بنیانگذاران کدپستی، کریس است این نشان می دهد که چگونه می توانید زبانه هایی ایجاد کنید که در واقع به نظر زبانه ها نگاه می کنند و به راحتی به صفحه در طراحی سایت متصل می شوند. این یک روند طراحی من همیشه برای افرادی که می خواهند ویدجت های چند زبانه را ایجاد کنند توصیه می شود. اطمینان حاصل کنید که برگه انتخاب شده به طور طبیعی به بقیه پس زمینه صفحه در طراحی سایت متصل می شود. اهمیت طراحی سایت در تجارت الکترونیک که از جمله جدید ترین مقالات وب سایت نونگار پردازش می باشد را نیز مطالعه نمایید.
با استفاده از کارت پستال شما می توانید قالب های ایمیل را بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی در طراحی سایت ایجاد و ویرایش کنید! شامل بیش از جزء برای کمک به ایجاد قالب های ایمیل سفارشی سریعتر از همیشه قبل از اکنون سعی کنید به صورت رایگان! در این مثال شما پس زمینه برگه انتخاب شده را سفید کرده و مرز بالا را ندارید. این نوع از ترکیب شما باید برای رفتن به همین ترتیب این قطعه طراحی مشابهی را در طراحی سایت دنبال می کند، اما با تمرکز بر محتوای زیر برگه است.

طراحی سایت

انتخاب برگه در طراحی سایت

هر بار که یک برگه را انتخاب می کنید، متن به طور خودکار جسورانه می شود و برگه بالای دیگران در طراحی سایت ظاهر می شود. این نشان دهنده یک سلسله مراتب بصری است که یک معامله بزرگ در طراحی است. این چیزی است که من برای ویجت های بزرگتر توصیه می کنم. شما همچنین می توانید ارتفاع زبانه را در طراحی سایت افزایش دهید در حالی که هر اندازه برچسب را برای وزن فونت افزایش می دهید.
به عنوان مثال، این قطعه از برچسب ها استفاده نمی کند، اما ارتفاع آن را در کنار زبانه های دیگر در طراحی سایت افزایش می دهد. من هم واقعا انتخاب رنگ ها را دوست دارم. آنها توجه را جذب می کنند و کاملا به طرح می پردازند. حتی اگر فقط یک نسخه ی نمایشی باشد، می توانم بگویم این یک نمونه ی قابل استفاده است که می تواند در یک طراحی سایت واقعی اجرا شود. اکنون یک سبک دیگر وجود دارد که میتوانید سعی کنید که برگه های عمودی گرا باشد.

طراحی سایت

بررسی انواع زبانه ها در طراحی سایت

کدپستی دارای یک رابط مرجع سی اس اس مفید با زبانه های عمودی است با استفاده از جی کوئری بسیار کمی در طراحی سایت استفاده می شود که برای برنامه نویسان غیر جی اس ایده آل است. اما برای اینکه این کار را در صفحه خود انجام دهید، باید تغییرات زیادی در طراحی سایت داشته باشید. اگر شما برای زبانه ها به طور جدی علیه جی اس هستید، می توانید از راه حل های سی اس اس خالی نیز استفاده کنید. مقدار زیادی در طراحی سایت وجود دارد.
این چهار نمونه هستند اینها در کنار سمت چپ یا راست ویجت قرار دارند و آنها دقیقا به همان شیوه عمل می کنند، فقط کمی متفاوت در طراحی سایت ایجاد شده اند زبانه های سی اس اس خالص زبانه ها زبانه سی اس اس پاسخگو زبانه سی اس اس خالص در طراحی سایت اگر با زبانه های جی اس کار می کنید، کنترل بیشتری خواهید داشت. به همین دلیل است که من اغلب زبانه ها را با زاویه اسکریپت بر روی صفحه نمایش در طراحی سایت و تبلیغ در گوگل می گذارم و افزونه های جی اس را پشتیبانی می کنم.

طراحی سایت

پلاگین های رایگان طراحی سایت

و قبل از اینکه ما به پلاگین های رایگان دسترسی داشته باشم می خواهم یک موضوع دیگر را طراحی کنم طراحی سایت پاسخگو اگر شما می توانید زبانه های خود را به طور کامل پاسخگو طراحی کنید، پس از آن شما یک ویجت در طراحی سایت قابل استفاده است که می تواند در هر دستگاه اجرا شود. به عنوان مثال این قطعه ایجاد شده توسط اندی فیتسیمون را ببینید. این ویژگی یو آی داشبورد زیبایی دارد و کل چیز کاملا پاسخگو است فقط پنجره مرورگر خود را تغییر دهید.
تا ببینید که چگونه در طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن کار می کند کاربران گوشی های هوشمند به جای یک ویجت تب، یک منوی کشویی دارند، اما رفتار بسیار مشابه است و این بهترین راه برای مدیریت زبانه ها در صفحه های کوچکتر در طراحی سایت است. همه این نسخه های نمایشی دستورالعمل هایی در مورد چگونگی ساخت زبانه ها را برای طراحی سایت خود ارائه می دهند، اما به یاد داشته باشید که آنها تنها دستورالعمل هستند شما همیشه می توانید تکنیک های مختلف را آزمایش کنید.

طراحی سایت

پلاگین UI در طراحی سایت

برای شروع کار با ایجاد زبانه ها، برخی پلاگین های مورد علاقه من را در اینجا در طراحی سایت ذکر کرده ام. اینها همه در گیت هوب کاملا رایگان و باز است و بنابراین شما می توانید آنها را برای هر پروژه ای که دوست دارید در طراحی سایت استفاده کنید. این ها راه ساده تر برای ایجاد زبانه ها را به جای برنامه نویسی از ابتدا ارائه می دهند، به جز مواردی که تنوع فراوانی در طراحی سایت وجود دارد. که به مخاطبان شما سودمند باشد.
و ببینید چگونه آنها در پوسته های مختلف در طراحی سایت کار می کنند افزونه اسمارت در طراحی سایت افزونه اسمارت در جی کوئری ساخته شده و فوق العاده آسان برای استفاده است. این نیز یکی از بهترین گزینه های سبک های سفارشی یو آی برای مطابقت با هر طراحی سایت است. شما می توانید تصاویر روی صفحه اصلی پیدا کنید و همچنین یک صفحه نسخه ی نمایشی وجود دارد که می توانید آن را نیز در طراحی سایت بررسی کنید.

طراحی سایت

ایزی تب در طراحی سایت

در اینجا یکی دیگر از پلاگین جی کوئری فوق العاده انعطاف پذیر به نام آسان زبانه ها در طراحی سایت است. این ساخته شده است که سبک و آسان برای استفاده با هر چارچوب یا سبک، آن را فقط نیاز به یک ظاهر طراحی شده کمی بیشتر برای نگاه خوب در طراحی سایت است. زیرچشمی نگاه کردن در صفحه اصلی برای نسخه ی نمایشی همراه با قطعه کد و یک لینک مستقیم دانلود کنید. محتوا در طراحی سایت یکی از چیزهایی که در مورد محتوای تب می خواهم دوست دارم.
این است که شما می توانید این را در بالای جی کوئری و یا زپتو در طراحی سایت اجرا کنید. این به راحتی بهترین افزونه برای انواع و سفارشی سازی است. این بسیار سبک است به عنوان سبک پیش فرض، اما یک انتخاب عالی برای توسعه دهندگان در طراحی سایت است برگه اسکلت در طراحی سایت اگر تا به حال از چارچوب اسکلت استفاده کرده اید و دوستش دارید، این زبانه ها که توسط ناتان کاهیل ساخته شده اند را در طراحی سایت دوست دارید.

طراحی سایت

واگرایی زبانه ها در طراحی سایت

در مورد یک موضوع مشابه اگر شما یک توسعه دهنده بزرگ هستید، این برگه ها را در طراحی سایت بررسی کنید. این یک پلاگین واقعا ساده است برای اضافه کردن به ظاهر خود و آن را کاملا سازگار با نحوی معمول در طراحی سایت است. آنها به سادگی به سبک مینیمالیستی ترکیب می شوند و رفتار دقیقا همانند شما را برای عناصر تب در طراحی سایت انتظار می رود از لحاظ جالبترین ویژگی من دیده ام. زبانه های قابل دسترس در طراحی سایت است.
قابلیت دسترسی به وب به سرعت تبدیل به یک عنصر برای طراحی سایت می شود. و به همین دلیل من به شدت این زبانه ها را برای طراحان متمرکز بر دبل ای آی توصیه می کنم. شما می توانید از طریق سایت خود کاوش کنید تا اطلاعات بیشتری کسب کنید اما خواندن آن در طراحی سایت بسیار سخت است. استراحت اطمینان این پلاگین قابل دسترسی مطابق با مشخصات دبل ای آی است، بنابراین شما در حال ارائه زبانه ترین دسترسی به بازدید کنندگان خود را در طراحی سایت است.

طراحی سایت

UI در طراحی سایت

به دنبال ایده های حتی بیشتر برای کمک به طراحی زبانه های عالی خواهید بود خوب، من این گالری مختصری را برای الهام بخشیدن به همه طراحان که روی ویجت های تب برای برنامه های تلفن همراه یا طراحی سایت ها مشغول به کار بودند، ساخته ام. این طرح ها دارای سبک های مختلف با زبانه های عمودی و افقی، طرح های مینیمالیستی، آیکون ها، تقریبا همه چیز است.
نگاهی به این مدل ها بکشید و ببینید آیا می توانید ایده های شسته و رفته ای برای ویجت های تب خود در طراحی سایت داشته باشید. برای طراحی زبانه هایی که متناسب با طراحی وب سایت شما هستند، می توانید مدتی طول بکشد. اما اگر شما این تکنیک ها را دنبال کنید، یک طرح بسیار تمیز با تجربه ای به مراتب بهتر برای کاربر نهایی در طراحی سایت خواهید داشت.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت کرمانشاه طراحی سایت شیراز طراحی سایت تبریز سئو سایت شیراز سئو سایت تبریز طراحی اپلیکیشن در تهران طراحی سایت تهران طراحی سایت مشهد طراحی سایت کرمان طراحی سایت اراک طراحی سایت مازندران طراحی سایت اصفهان طراحی سایت قزوین طراحی سایت رشت طراحی سایت گیلان طراحی سایت ارومیه طراحی سایت شهرکرد طراحی سایت کاشان طراحی سایت خراسان جنوبی طراحی سایت گرگان طراحی سایت شاهرود طراحی سایت بوشهر طراحی سایت زنجان طراحی سایت بندر عباس طراحی سایت ساوه طراحی سایت اردبیل طراحی سایت گلستان طراحی سایت هتل طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید