طراحی سایت


رعایت نکات تایپوگرافی در طراحی سایت

قلم مورد استفاده پیش فرض در طراحی سایت و طراحی وب سایت مرورگر در حال حاضر، در سال ، طراحان می بینند که کلمات را در آغوش می گیرند قدرتمندترین ابزار در وب را در طرح های خود نامگذاری می کند. این یک ویژگی کوچک برای طراحی سایت و طراحی وب سایت منحصرا با متن نیست. اما انجام شد، ما حتی کمبود تصاویر را متوجه نشدیم، یک آژانس طراحی سایت مبتنی بر کپنهاگ، املاک و مستغلات صفحه اصلی خود را با گشت و گذار کلمات برای نشان دادن که آنها هستند و آنچه آنها انجام می دهند فونت طراحی سایت مورد استفاده تصاویر ممکن است بلندتر از کلمات صحبت کنند، اما آنها کنترل تقریبا همان قدرتی را که ما می شنویم ارائه نمی دهند.یک نسخه کپی رایتینگ آزاد، در هیئت مدیره تنها با متن متوقف می شود. طراحی سایت یک عنصر تعاملی است که به داستان می گوید، و مهمتر از همه، مخاطبان را جذب می کند به گونه ای که نمی توان تصاویری را تنها گذاش فونت های مورد استفاده بدون کار نمونه کارها حداکثر طراحی سایت را تأیید می کند که نه همه قهرمانان پوشیدن می پوشند برخی از واژه های سایش. در حالی که متن لنگر صفحه اصلی مکس است، او کلمات خود را با نمادها، تغییرات در اندازه متن و وزن و مکان نما رنگی مکمل می کند. اوه، و البته فونت های مورد استفاده سفارشی در طراحی سایت از راه سرگرم کننده یاد بگیرید در ابتدا لغت نامه را در سطر به طور فزاینده ای و سرگرم کننده تمرین کنید، بدون نوشتن خط کد. الان بازی کن اتاق را برای یک فضا در طراحی سایت ایجاد کنید قلمهای یکنواخت نه تنها در تنظیمات متن با اندازه کوچک نقطه، بلکه به عنوان عناصر بزرگتر طراحی سایت ظهور کرده اند. محبوبیت فزاینده فونتهای یکنواخت باعث شده است روند بی رحمانه در طراحی وب، همانطور که در مثالهای زیر در طراحی سایت نشان داده شده است.

طراحی سایت

اصول تایپوگرافی در طراحی سایت

یک نمونه کارآفرین در طراحی سایت محسوب می شود که یک اثر وحشیانه به یاد ماندنی را در تقاطع تصویر پسزمینه گلچینی و نوع یکنواختی ایجاد می کند قلم مورد استفاده فضایی مون اجرای دهان شما، یک سری از مذاکرات ماهانه در لندن، یک اثر بی رحمانه مشابه طراحی سایت را با استفاده از یکپارچه ایجاد می کند فونت های مورد استفاد برای الهام گرفتن از یکپارچه بیشتر، از نوع محبوب ترین فونت های یکپارچه شده با را بررسی کنید. توجه داشته باشید با متن برجسته نه هر طراحی سایت و طراحی وب سایت با می آید تایپوگرافی را وارد کنید، که عملکرد آن برقراری ارتباط و ایجاد یک سلسله مراتب از محتوا است. این به خوانندگان کمک می کند که و اسکن کنند. طراحان طراحی سایت یک صفحه را بدون استفاده از کتاب معلم ابتدایی خود اضافه می کنند و با اضافه کردن برجسته های رنگی و طراحی شده در پشت مهمترین پیام های صفحه. اما به اندازه کافی طراحی سایت و طراحی وب سایت گذشته شما ببینید که چگونه طراحان از برجسته استفاده می کند برای ایجاد یک سلسله مراتب محتوا و اضافه کردن یک پاپ رنگ، یک آژانس طراحی سایت ، یک زیبایی شناسی را در صفحه اصلی خود ایجاد می کند پیشنهادات اولیه در سبز نئون برجسته شده استفونت های استفاده شده دانشگاه و همچنین در روند برجسته با متمرکز می شوند. نکات برجسته ی نئون زرد، حضور خواننده را درگیر با متن اصلی می دانند. فونت های طراحی سایت استفاده شده سرها را با افقی افقی و عمودی روشن کنید. این روند تایپوگرافی سرها را به معنای واقعی کلمه را در طراحی سایت تغییر می دهد. ترکیبی از متون افقی و عمودی به عنوان یک رویکرد سبک به شکستن بلوک متن ظاهر می شود. این روند فضای سفید را ایجاد می کند و با رها کردن تراز افقی سنی، یک اثر وای ایجاد می کند. به عنوان مثال، طراحی سایت متال پبرای فیلم، نگاهی به آنچه شما می توانید انجام دهید، متن تراز افقی متن را با یک کلمه متوقف می کند فونت های استفاده شده سایر طراحان و آژانس ها، مانند ، آزمایش حتی بیشتر با متن عمودی هماهنگ سازی برای ایجاد یک اثر پیمایش پایدار در طراحی سایت می باشد.

طراحی سایت

تاثیر تایپوگرافی در طراحی سایت

البته عناصر ناوبری در طراحی سایت مهم برای عملکرد عمودی افقی باقی می مانند فونت های استفاده شده در صفحه اصلی آژانس خلاق ، ترکیبی از متن عمودی و افقی به عنوان یک قاب برای عنصر تصویری در طراحی سایت مرکز عمل می کند شرکت نام، سحر و جادو مردم وودو افراد تصویر قهرمان را با جهت گیری افقی و عمودی متناوب فریم می کند. متن پراکنده به طرز اندیشمندانه، اما قطعا نه کم است، ما شاهد روندی هستیم که بهترین توصیف آن در طراحی سایت به عنوان یا متن پراکنده است. اگر دقت نکنید، این روند با ناکارآمدی رو به رو می شود، زیرا خطر پذیرایی و دسترسی پذیری را از بین می برد. غیر ممکن است در طراحی سایت اجتناب ناپذیر است، نمایشگاه در موزه یهودیان مسکو و مرکز تحمل، نام خود را در نامه های شناور، ناهموار در صفحه اصلی طراحی سایت نشان می دهد عنوان نمایشگاه به هیچ وجه برای بازدیدکنندگان نمایش داده نمی شود، اما جهت گیری های عمدی و پراکنده ای از نامه ها به معنای بزرگتردر طراحی سایت کمک می کند. نخ های نازک با هم نامه های بصری متناقض را با هم تقسیم می کنند و اکتشاف نمایشگاه را در مورد ناشناخته و خویشاوند شفاف و شکننده خود با آن در طراحی سایت تقلید می کنند. اجتناب ناپذیر اجتناب ناپذیر است یک آژانس ارتباطات، نامه هایی را برای گفتن داستان می گذراند. طراحی سایت مینیمالیستی با حروف کوچک و پررنگ که به عنوان عناصر ناوبری عمل می کند، ساخته شده است. این برای آژانس طراحی سایت اختصاص یافته به ارتباط پیام ها و داستان های تجاری نامناسب است. نامه های به ظاهر پراکنده به داستان های خودشان می گویند کلیک کنید و نگه دارید تا را در طراحی سایت بخوانید. تکثیر تایپوگرافی از قبل به عنوان صفحه نمایش، فونت و طراحی بسیار دور است فن آوری ها پیش می روند. همانطور که بسیاری از روند های طراحی شده در طراحی سایت روند تایپوگرافی باید توجه زیادی به قابلیت دسترسی، قابلیت خواندن و عملکرد داشته باشد. کدام نوع از روند ها را می بینید آیا تمایلات تایپوگرافی در طراحی سایت را دوست دارید، نفرت یا تعصب دارید در قسمت نظرات پایین ما را در طراحی سایت آگاه کنید.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید