طراحی سایت


رموز موفقیت در طراحی سایت

اعداد از قدرت بسیار زیادی برخوردار بوده و همین طور ساده ترین راه برای ارتباط بین یافته های کاربردی طراحی سایت و مخاطبین سایت می باشد. مثلا سایت AMAZON.COM در طراحی سایت خود نزدیک به 72% از دستورالعمل های کاربردی وب سایت های تجارت الکترونیک را رعایت کرده است. این موضوع بدان معناست که این طراحی سایت بسیار کاربردی می باشد و توجه داشته باشید که این مقدار درصد نشان می دهد که حتی بهترین طراحی سایت ها نیز نواقصی دارند.
همیشه چالش هایی بین داده های آماری و بینشی وجود دارد. با اینکه آمار و اعداد به ارتباط بین کاربرد وب سایت و نیاز نیازهای کاربران کمک بسیار زیادی می کند، اما هدف از تست های کاربردی طراحی سایت اصولی و کاربردی ساخته شدن آن است نه آمار و اعداد.

ارزیابی میزان موفقیت طراحی سایت

برای بدست آوردن معیارهای کاربردی در طراحی سایت توصیه میشود تست های ساده ای را انجام دهید، توجه داشته باشید که بعد از اتمام این تست هیچ عملکردی را نباید به صورت نسبتی در نظر بگیرید. عملکردهای موفقیت آمیز، موفقیت آمیز هستند و عملکردهای ناقص نیز ناقص می باشند. در بین این دو دسته، دسته ی دیگری قرار ندارد یعنی هیچ گاه موفقیت یا شکست نسبی وجود ندارد، اگر عملکرد خود را در این راه ادامه دهیم، به نتیجه های صددرصدی و صحیحی نخواهیم رسید.

راه های افزایش کاربرد طراحی سایت

اجرا کردن تست های کوچک به طور مکرر بهترین راه برای افزایش کاربرد طراحی سایت می باشد، همچنین این کار خیلی بهتر از این است که فقط یک تست بزرگ را اجرا کرد. تست های کوچک بینش ها و داده های کیفی را بسیار راحت تر در اختیار شما قرار داده و به اندازه ی معیار های طراحی سایت موفقیت آمیز می باشد. اگر می دانستید که طرز فکر کاربران چگونه است یعنی به گونه ای طرز فکر خود را بلند اعلام می کردند، به شما کمک می کرد تا ایده های آن ها را درک کرده و بدانید برای کاربران خود چگونه طراحی سایتی را پیاده سازی کنید. عمل کردن براساس این موضوع باعث اتلاف وقت می شود. به همین خاطر بهترین روش برای این کار سروکار با آمار و اعداد می باشد.

 

مطالب مرتبط:

طراحی سایت

تعرفه طراحی سایت

طراحی سایت کرمانشاه

طراحی سایت شیراز

طراحی سایت تبریز

سئو سایت شیراز

سئو سایت تبریز

طراحی اپلیکیشن در تهران

طراحی سایت تهران

طراحی سایت مشهد

طراحی سایت اصفهان


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید