طراحی سایت


سئو محلی یا لوکال سئو چست؟

از آن‌جایی که هر صاحب سایتی برای گسترش کسب‌وکاری خود اقدام به سایت می‌کنند هرکاری را انجام می‌دهند تا بیش‌تر شناخته شوند. از آن‌جایی که گوگل یکی از منابع مهم در نظر افراد می‌باشد و کاربران جستجوهای خود را در آن انجام می‌دهند بنابراین دیده شدن در گوگل هم می‌تواند کمک ویژه‌ای به کسب‌وکار شما کند. یکی از آن موارد سئومحلی می باشد اگر دقیق نمی دانید که سئو محلی یا لوکال سئو چست؟ اگر شما صاحب کاری مانند کافی شاپ هستید و در گوگل کافی شاپ شما ثبت شده باشد گوگل بر حسب مکان جغرافیایی شما، شما را در نتایج افراد که کافی شاپ را جستجو کرده‌اند قرار می‌دهد.

تفاوت سئو محلی و سئو جهانی

سئو محلی دارای دو نوع می‌باشد سئو محلی و سئو جهانی . تفاوت این دو در این است که سئو محلی اشاره به یک مکان خاص دارد اما سئوجهانی هیچ نشانه‌ای از یک منطقه یا شهر خاصی ندارید برای مثال عبارت طراحی سایت جزو مجموعه جهانی می‌باشد اما عبازت طراحی سایت در تهران جزو مجموعه سئو محلی به حساب می‌آید.

طراحی سایت

روش‌های بهبود سئو محلی چیست؟

اگر می‌خواهید تا سئو محلی شما بهبود پیدا کند و جایگاه خود را حفظ کند باید اقدامات مهمی را در این زمینه اانجام دهید که عبارتند از:
• درج آدرس و شماره تلفن
یکی از مهمترین مواردی که می‌تواند به بهبود جایگاه شما کمک کند ثبت آدرس و محل دقیق کار شما در گوگل باشد شما می‌توانید که آدرس دقیق خود را به همراه شماره تلفن در فوتر سایت خود قرار دهید. با این کار شما کمک ویژه‌ای به موتورهای جستجو برای شناسایی کسب‌وکارتان خواهید کرد.
• شبکه‌های اجتماعی
یکی دیگر از موارد مهم برای بیش‌تر دیده شدن فعالیت در شبکه‌های اجتماعی می‌باشد گوگل از عوامل‌های مختلفی برای رتبه دهی به سایت استفاده می‌کند که یکی از آن‌ها شبکه‌های اجتماعی می‌باشد.
• انتخاب کلمات کلیدی مناسب
انتخاب کلمات کلیدی مناسب باعث می‌شود تا کاربرانی که آن کلمات را جستجو می‌کنند در نتایج آن‌ها ظاهر شوید پس حتما لیستی از عبارتی که ممکن است افراد تا آن ها را جستجو کنند تهیه کنید و با کمک اطرافیان به انتخاب یکی از آن‌ها بپردازید.
• داشتن سرعت بالای سایت
یکی‌دیگر از موارد مهمی که باید به آن توجه کنید داشتن سرعت بالای سایت می‌باشد دقت کنید تا همیشه سرعت سایت شما بالا باشد چرا که کاربران تحمل صبرکردن برای بارگذاری سایت را ندارند و در صورت مشاهده همچین وضعیتی اقدام به بستن سایت می‌کنند.
• قرار دادن کد شهر
یکی دیگر از عوامل موثر در روند سئومحلی درج کد شهر در کنار شماره تماس می‌باشد. زمانی که شما کد شهرتان را قرار دهید می‌توانید به راحتی به موتورهای جستجو بفهمانید تا در کجا قرار دارید.
• ایجاد پروفایل در گوگل پلاس
گوگل به گوگل پلاس اهمیت می‌دهد بنابراین ایجاد پروفایل در آن و ثبت اطلاعات درخواستی می‌تواند به حفظ جایگاه شما کمک ویژه‌ای کند.
• ابزار Google my business
یکی‌دیگر از اقداماتی که لازم است برای سئو محلی خود انجام دهید، می‌توانید با استفاده از ابزار Google my business اطلاعات مورد نیاز را ثبت کنید تا گوگل با استفاده از این اطلاعات مانند شماره‌های تماس، آدرس سایت، ساعت کاری شبانه روز و.... برای نمایش کسب‌وکار شما در نتایج جستجوی محلی استفاده کند.
• توجه به کاربران موبایلی
همانطور که می‌دانید روز به روز به شمار کاربران موبایلی اضافه می‌شود توجه کنید که سایت شما حتما واکنشگرا باشد چرا که اگر در نمایشگرهای دیگر مانند موبایل و تبلت سایت شما به خوبی نمایش داده نشود تعداد بی شماری از کاربران خود را از دست خواهید داد.


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید