طراحی سایت


سئو منفی طراحی سایت

شاید برای شما نیز این سوال ایجاد شده باشد که آیا سئو منفی طراحی سایت نیز وجود دارد؟ و این موضوع چگونه رخ می دهد. در مورد عملکرد سئو منفی باید بگوییم که سئو منفی به مجموعه اقداماتی گفته می شود که شما برای طراحی سایت های رقیب تان انجام می دهید تا در نهایت سئو آنها کاهش پیدا کند. شاید بسیاری از کارشناسان سئو اعتقاد داشته باشند سئو منفی وجود ندارد و یا حتی گوگل این موضوع را انکار کند ، اما در عمل نمونه ها و مواردی را شاهد هستیم که سئو منفی می تواند تاثیر مستقیم و قابل مشاهده و بررسی را در طراحی سایت های دیگر ایجاد نماید. اما موضوعی که برای سئو منفی وجود دارد این است که باید برای سئو منفی هزینه و وقت زیادی را برای طراحی سایت های رقیب خود انجام دهید تا بتوانید تاثیر سئو را در طراحی سایت های آنها شاهد باشید. در ادامه به پنج مورد از روش های مختلف برای شناسایی و یا جلوگیری از سئو منفی اشاره خواهیم داشت.

طراحی سایت

ایمیل در طراحی سایت

در این مورد سعی کنید که از سرویس ارائه دهنده ی گوگل وبمستر تولز استفاده کنید و حتی به روز رسانی ها را بر روی حالت هفتگی و یا روزانه قرار دهید تا در هنگام دریافت پیغامی در سریع ترین زمان ممکن آن را دریافت و مشاهده نمایید.

طراحی سایت

گوگل انالیتیکز در طراحی سایت

از طریق این ابزار سعی کنید برای بخش های مختلف اخطار تنظیم کنید. افت اشتراک گذاری ها و یا آمارهای بازدید و قسمت های مختلف می توانند شامل این اخطار ها باشند. می توانید یک فرد را استخدام کنید که بخش ها و قسمت های مختلف طراحی سایت شما را از این نظر با کمک این امکانات بررسی نماید تا طراحی سایت شما در صورتی که در هریک از بخش ها افت شدید داشته باشد بتواند عملیاتی را برای بهبود وضعیت انجام دهد.

ردیابی لینک ها در طراحی سایت

شما می توانید لینک های ارسال شده به سایت تان را از طریق طراحی سایت های مختلفی که برای این منظور وجود دارند ردیابی نمایید. اگر تغییرات شدید و سریع در این موارد مشاهده کردید می توانید با بررسی هرکدام موارد مشکوک را حذف نمایید و یا اقدامات لازم را برای بهبود وضعیت لینک ها و طراحی سایت تان انجام دهید

طراحی سایت

 


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید