طراحی سایت


طراحی سایت آموزشگاه عکاسی

امروزه اغلب اشخاص به دنبال آسان ترین و سریع ترین راه برای دستیابی به اهداف خود می باشند و به همین منظور، از طراحی سایت های اینترنتی برای جستجوی نیازهای خود استفاده می کنند. به طور مثال شخصی که به دنبال یادگیری هنر عکاسی می باشد از طراحی سایت های مجازی برای این منظور استفاده می کند و شما اگر دارای آموزشگاه عکاسی باشید می توانید با طراحی سایت آموزشگاه عکاسی، کسب و کار خود را به عموم معرفی نمایید و سوابق خود و نمونه ی کارهای خود و همچنین برنامه ی کلاسی خود را به معرض نمایش قرار دهید تا افراد با تماشای طراحی سایت شما که همچون کارت ویزیت و کاتالوگ و حتی گالری مجازی کارهای شماست بتوانند بیشنر با شما و هنرتان آشنا شده و در کلاس های شما ثبت نام داشته باشند.

طراحی سایت

طراحی سایت اختصاصی آموزشگاه عکاسی

شما می توانید در طراحی سایت آموزشگاه عکاسی خود، مسابقاتی را نیز برای اشخاص قرار دهید تا تعداد کاربران بالاتری داشته و جذابیت طراحی سایت شما برای علاقه مندان عکاسی بیشتر بشود. همچنین نمونه هایی از ویدیوهای آموزشی ضبط شده در کلاس هایتان رابرای معرفی بیشتر نحوه ی آموزش خود در طراحی سایت قرار دهید. مطالب و مقالات مرتبط با آموزش عکاسی را قرار داده و برای بخش تبلیغات نیز محصولات مرتبط با عکلاسی را به اشتراک گذاشته و برای طراحی سایت درآمدزایی داشته باشید.

طراحی سایت

بخش های مختلف در طراحی سایت آموزشگاه عکاسی عبارتند از:

• بخش معرفی سایت و معرفی خود، سوابق کاری و توانایی ها در طراحی سایت آموزشگاه عکاسی
• بخش نمایش نمونه ی کارهای خود به صورت گالری در طراحی سایت آموزشگاه عکاسی
• بخش معرفی کلاس ها،زمان بندی ها و قیمت در طراحی سایت آموزشگاه عکاسی
• بخش عضویت در سایت در طراحی سایت آموزشگاه عکاسی
• بخش پرداخت آنلاین شهریه کلاس ها و ثبت نام در طراحی سایت آموزشگاه عکاسی
• بخش مسابقات برای استراک گذاری عکس های گرفته شده از جانب کاربران در طراحی سایت آموزشگاه عکاسی
• بخش ارائه مقالات و مطالب مرتبط با عکاسی در طراحی سایت آموزشگاه عکاسی
• بخش تبلیغات برای سایر برندها و محصولات مرتبط به عکاسی در طراحی سایت آموزشگاه عکاسی

طراحی سایت

 


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید