طراحی سایت


طراحی سایت آموزشگاه

طراحی سایت های آموزشگاه به دو دسته، سایت های آموزشی به صورت آنلاین و سایت های آموزشی با هدف تدریس یا ارائه جزوات تخصصی تقسیم می شوند که در این مقاله به توضیح در رابطه با آن ها خواهیم پرداخت.
طراحی سایت های آموزشگاه که به تدریس دروس به صورت آنلاین می پردازند اهداف خاصی را به همراه دارند، با طراحی پرتال کاربران و دانش آنوزان بعد از عضویت به راحتی می توانند وارد پروفایل خود شوند و لیست کلاس های ارائه شده را مشاهده کره و کلاس های مدنظر خود را انتخاب کنند و پس از پرداخت هزینه کلاس ها ثبت نام خود را آغاز کنند. کلاس ها در آموزش آنلاین راس ساعت ذکر شده برگزار می شوند.

اهداف طراحی سایت آموزشگاه

هدف از برگزاری این کلاس ها اخذ مدارک معتبر برای دوره های حرفه ای و تخصصی می باشد، به دلیل اینکه تمامی کلاس ها و دوره ها تخصصی هستند حتی ممکن است این دوره ها به زبان های مختلف دنیا و توسط اساتید مجرب برگزار شوند.
به جهت اینکه بعد از امام دوره های آموزشی به کاربران مدرک ارائه داده می شود، قبل از اقدام به طراحی سایت و ثبت دامنه بهتر است از ارگان ها و وزارت خانه های ارائه دهنده ی مدارک هماهنگی های لازم را به عمل آورید.
ممکن است تا بحال در دنیای اینترنت وب سایت هایی را دیده باشید که هدف آن ها آموزش مطالب برای پایه های مختلف بوده است و یا وب سایت هایی که به ارائه جزوات و مطالب آموزشی می پردازند برخورد کرده باشید، این وب سایت ها با اهداف گوناگونی طراحی و پیاده سازی شده اند، اما هدف اصلی از طراحی اینگونه وب سایت های آموزشی در ابتدا آموزش و بعد کسب درآمد می باشد. با توجه به سئو سایت شما هرچه در رتبه های بالاتری قرا داشته باشید قطعا کاربران و بازدیدکنندگان بیشتری را به وب سایت آموزشی خود جذب خواهید کرد.

ویژگی های طراحی سایت آموزشگاه

طراحی سایت های آموزشگاه که درگاه های پرداخت آنلاین دارند نیازمند به پرتال های قوی و پر سرعت بوده و باید به امینت بالای این وب سایت ها توجه بسیاری داشت.
از نظر گرافیک و ظاهر، طراحی سایت های آموزشی باید از ترکیب رنگ های روشن برخوردار باشند و برای فونت آن از رنگ مشکی استفاده شود، تا مطالب برای کاربران خوانا و قابل فهم باشد و رنگ های تند و پر رنگ تمرکز کاربر را از بین می برد، همچنین بهتر است از فونت های معمولی و پیش فرض و مشترک استفاده کنید.

 


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید