طراحی سایت


طراحی سایت آموزش نرم افزارهای تخصصی

امروزه اغلب نیازهای اشخاص از طریق طراحی سایت می تواند بر طرف می شود. به طور مثال شخصی که دانشجو و یا تحصیل کرده ی رشته ی معماری است به فراگیری نرم افزارهای معماری نیازمند است و به یقین حتی با آموزش هایی که در آموزشگاه ها دیده است، نمی تواند صد در صد توانایی لازم در استفاده از آن نرم افزار را داشته باشد و مسلما سوالات و اشکالاتی را هنگام استفاده از نرم افزارها دارد و به ویدیوهای آموزشی طراحی سایت نیازمند است.

طراحی سایت

طراحی سایت تخصصی آموزش نرم افزارهای تخصصی

برای این منظور طراحی سایت آموزش نرم افزارهای تخصصی می تواند بسیار مفید واقع شود. در طراحی سایت آموزش نرم افزارهای تخصصی، ویدیوهای آموزشی نرم افزارهای هر رشته ی درسی را به طور جداگانه دسته بندی نموده و با کلیک بر روی هر کدام لیستی از آموزش نرم افزارها را داشته باشیم و برخی از ویدیوها می توانند با پرداخت هزینه، ویدیو را به فروش بگذارند و یا به صورت رایگان در طراحی سایت قرار دهند و مدرسان نیز می توانند پاسخ گوی سوالات دانش آموختگان باشند. این امر می تواند برای خود مدرسان نیز کارآمد باشد. به صورتی که تبلیغ کلاس های خود را داشته باشند. برای صاحب طراحی سایت نیز تبلیغات کلاس های آموزشی و فروش ویدیوهای آموزشی می تواند بسیار مفید باشد.

طراحی سایت

به طور کلی در طراحی سایت آموزش نرم افزارهای تخصصی موارد زیر را می توان قرار داد:

• بخش معرفی سایت و خدمات و امکانات در طراحی سایت آموزش نرم افزارهای تخصصی
• بخش دسته بندی نرم افزارها بر اساس رشته و نوع عملکرد در طراحی سایت آموزش نرم افزارهای تخصصی
• بخش نمایش ویدیوهای آموزشی به صورت رایگان و یا دانلود پس از پرداخت مبلغی در طراحی سایت آموزش نرم افزارهای تخصصی
• بخش عضویت در سایت در طراحی سایت آموزش نرم افزارهای تخصصی
• بخش پاسخ به سوالات کاربران در طراحی سایت آموزش نرم افزارهای تخصصی
• بخش تبلیغات برای کلاس ها و ویدیوهای آموزشی در طراحی سایت آموزش نرم افزارهای تخصصی

طراحی سایت

 


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید